MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
jayd
Řidič
Řidič
Příspěvky: 86
Registrován: 31.07.2008 08:43
Bydliště: Plzensko

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od jayd »

Tady taky nic nevykoukáš?

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=373372" onclick="window.open(this.href);return false;

http://figurel.w.interia.pl/AUYpodcisnienie.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf IV, Sharan II, 2.0 TDI, BRT, 2007, Golf Plus, 2012, CFHC

Uživatelský avatar
Kutulas
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 23.07.2013 16:22
Bydliště: Reichenberg

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Kutulas »

Zdravím, auto mi za jízdy spadlo do nouzaku a už v něm zůstalo ani po novém startu žádná změna. VAG žádnou závadu nevypisuje. Zkoušel Jsem z kamosova Auta přehodit váhu vzduchu a snímač nasavami vzduchu, ale žádná změna. Turbo rok staré. Bandaska se ručně pohybuje krásně. Hadice pohledove v pohodě. Co by to ještě mohlo být?
Sharan II 1.9, TDi PD 85 kW AUY 02

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od hiero »

naloguj kanal 3,10,11 na stvorke od 1500 do 4000 otacok plny plyn a daj to sem....no a ked je auto v nudzaku urcite nejaku chybu vypise......

Uživatelský avatar
Kutulas
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 23.07.2013 16:22
Bydliště: Reichenberg

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Kutulas »

Kutulas píše:Zdravím, auto mi za jízdy spadlo do nouzaku a už v něm zůstalo ani po novém startu žádná změna. VAG žádnou závadu nevypisuje. Zkoušel Jsem z kamosova Auta přehodit váhu vzduchu a snímač nasavami vzduchu, ale žádná změna. Turbo rok staré. Bandaska se ručně pohybuje krásně. Hadice pohledove v pohodě. Co by to ještě mohlo být?
Tak vyřešeno, něco vlétlo do turba a celé ho rozmasakrovalo, 10K v p.če :-(
Sharan II 1.9, TDi PD 85 kW AUY 02

Uživatelský avatar
BERGRUFT
Řidič
Řidič
Příspěvky: 85
Registrován: 26.04.2013 15:37
Bydliště: Valašsko

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od BERGRUFT »

Zdravím.. dnes mi po dlouhé době (cca po půl roce) spadlo auto do nouzového režimu.. udělal jsem nějaké logy na 3 a čtvrtý rychlostní stupeň.. prosím chytřejší o radu - VAG píše 17965 - Regulace plnícího tlaku - Regulační mez překročena.. P1557 - 35-10 --Sporadicky

Všiml jsem si, že to do nouzáku padá cca okolo 3150 ot.

nevím, či to má až taký vliv... ale je pravda, že auto teď jezdilo jen krátké trasy... a má před výměnou oleje (cca 2000 km)

Díky za rady..
Přílohy
VAG LOG.zip
(41.22 KiB) Staženo 205 x
SHARAN 4motion 10/2008 BVK, 1,9 TDI z Beskyd

Uživatelský avatar
Kutulas
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 23.07.2013 16:22
Bydliště: Reichenberg

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Kutulas »

NA 90% zatuhla regulace (zasraný turbo) vlez pod auto a zatahni za táhlo bandasky, mělo by jít cca 3-4 cm s odporem pruziny. Pokud se s tím tahle dá trošku hýbat tak rozhýbat. Když tam budeš zkontroluj tesnost hadic a pohmatem vůli vrtulky v turbu. Vyčištění turba v servisu 3-4000. Doma 6 hodin práce.
Sharan II 1.9, TDi PD 85 kW AUY 02

tomasz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 23.07.2015 22:46

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od tomasz »

zdravím...

nechcem vypadať uplne blbo či dokonca sproste, ale ako sa prejaví / zistím že auto spadlo do núdzového režimu?
Tomasz

Sharan r.2008 2.0 Tdi BRT 103 kw (chip 115kw)

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od hiero »

....strati vykon a nejde za plynom aj felda by ta predbehla po vypnuti a naslednom zapnuti zapalovania je vsetko ok...samozrejme diagnostikou vo vypise zavad...

Julinaa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 274
Registrován: 30.09.2009 23:07
Bydliště: " HRADUBICE " konec D11

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Julinaa »

Padám do nouzáku, na 3. při 3700 ot/min na 4. 3200 ot. a na 5. cca 3000 ot. Je to normální při každém stupni jinak? Tu trojku jsem teda rozpohyboval, jinak padala taky něco přes 3 tis. ot.
Chyby- 17563 - cidlo pro tlak v sani zkrat na plus (G71)
35-10 - - - Intermittent

-17958 - plnici tlak regulacni diference
35-10 - - - Intermittent

A ke všemu to padne do nouze a je tam první chyba, nebo obě, nebo jen druhá chyba. Mám to chápat tak, že třeba to překročí plnící tlak a dřív zareaguje čidlo pro tlak v sání a padne do nouze a jindy se zase zapíše dřív chyba regulace?

Tyhle chyby jsem měl už skoro před 3 lety a vždy motor stačilo 2-3 krát ročně roztahat na plnej a byl zase na pár měsíců klid, teďka to už nezabírá. A navíc i před těmi 3 lety byla hadička v jednotce OK a i jednotka byla čistá- bez oleje a vadu čidla to občas psalo.

Jde mi spíše o to,jestli to čidlo třeba neukazuje chybu,když se zadrhne regulace turba - když se překročí nějaké maximum výrobce..... padá to do nouze u tlaku 2570 mbar.

asi více v logu

Kód: Vybrat vše

http://ulozto.cz/xPP4J8kd/log-brezen-csv

Uživatelský avatar
coto.je
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 449
Registrován: 12.03.2008 20:15
Bydliště: Jih

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od coto.je »

Zkus to čidlo vyndat a vyčistit, bývají tam kapky oleje.
Občas mi to udělá , ale mám podezření že by mohla být závada i na kabelech.

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od hiero »

to Julinna podla prejavov co pises a ked mas podtlak, n75, hadicky a banku ok tak turbo von a cistit :mrgreen: a najlepsie aj vypodlozit...tie iste prejavy som mal aj Ja..a co sa tyka cidla to je v poriadku a tuto chybu hadze preto ze prekrocis tlakom jeho rozsah....

Xambo341
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 16.03.2016 13:50

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Xambo341 »

Dobrý Den.
Neporadil by mi prosím někdo šikovného mechanika v okolí Brna,Který by mi s touto závadou pomohl(nouzový režim).Všechno mám vyměněné,kromě váhy vzuchu,hadičky v pořádku.Už prostě nevím.Díky

Balis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 16.04.2016 20:04

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Balis »

Zdravím všechny SAGáky. Prosím o radu neb jsem v koncích. Mám Galaxy 97 66kW. Od léta 2015 řeším problém s padáním do nouzáku. Závada se projeví vždy po ujetí cca 30km a t již pravidelně!!. Pokud během jízdy vypnu a zapnu klíček do 10sekund se závada opakuje. Pokud zastavím na cca 30sekund - 1 minutu auto pak klidně ujede i 200km bez problému(ne vždy, ale většinou). VAG hlásí chybu Tlak v sacím potrubí - diference + Vadná řídící jednotka. Auto mám bez čipu, najeto 200tis. pročetl jsem témata k tomuto problému, vyměnil podtlakové hadičky za nové, elektromagnet cvaká, klapka v turbu chodí (bylo v servise u kamaráda). Jeli jsem na projížďku s Vagem na klíně a sledovali křivky na výkonu. V momentě kdy auto spadne do nouzáku se křivka zastaví pokaždé na 66,7%. Snímač tlaku mám součástí jednotky. Hadička do jednotky OK, vyměnil jsem celou jednotku (za starší). Po výměně jednotky auto najezdilo okolo 1tis km bez problémů (kombinace krátkých i dlouhých cca 200km cest). Včera mi to opět spadlo do nouzáku a po napíchnutí na VAG opět ta samá chyba. Jsem v koncích POMOOOOC prosím.... Nevěřím, že bych měl takové "štěstí" a koupil opět špatnou jednotku. Pokud ano je divné těch 1000km bez pádu. Může být problém i jinde co třeba poškodí jednotku či snímač tl :sorry: aku???

Uživatelský avatar
hiero
Pilot
Pilot
Příspěvky: 805
Registrován: 13.02.2009 15:18
Bydliště: Štúrovo, Slovensko

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od hiero »

naloguj to kanal 3,10,11 na stvorke od 1500 otacok do 4000 plny plyn a uvidime....

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od 11mAjA11 »

Píšeš že hadička k jednotce je OK ale co hadička V jednotce, jakože uvnitř ??
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“