MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
- Janchi999
- Jezdec
- Příspěvky: 209
- Registrován: 29.06.2009 08:14
- Bydliště: SloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
A nepreletela vyfukom nahodou odtrhnuta cast lopatky? Inak, ja som tiez dlho bojoval s turbom a nudzovym rezimom. Mal som turbo dokonca v origo servise repasovane, vycistene ultrazvukom a aj tak sa zanieslo od sadzi. Nakoniec stacilo vypodlozit valceky. Odvtedy ziaden nudzak.
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 18.03.2011 16:49
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Dobrý den moc se omlouvám už to tu bylo popsáno asi stokrát, ale jsem tu nový s mým šmudlou Sharanem, a mám problém při jízdě tak na čtvrt plynu kolem 2000otáček mi padá motor občas do nouzového režimu, jsem absolutní laik a nevím co s tím prosím poradíte mi???? je to sharan 2003 1,9 66kW a turbo tam je prý nějaké malé??? díky moc za rady Ivoš
-
- Závodník
- Příspěvky: 630
- Registrován: 07.11.2007 10:27
- Bydliště: ŠUMAVWA
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
už je to tu psano několkrat projit hadičky ,ventil n75 ,připadne nalogovat vagem
- Janchi999
- Jezdec
- Příspěvky: 209
- Registrován: 29.06.2009 08:14
- Bydliště: SloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
...a rucne skusit zahybat s regulacnou tyckou turba, zkontrolovat podtlakovu banku...
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 18.03.2011 16:49
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
díky za rady, nechal jsem nalogovat a v závadách to psalo snímač teploty sacího potrubí, je možnost že by to kvůli tomu padalo do nouzáku??? a ještě jeden poznatek bych měl poslední dobou šla spotřeba nahoru tak o 1,5 až 2L ???
- Janchi999
- Jezdec
- Příspěvky: 209
- Registrován: 29.06.2009 08:14
- Bydliště: SloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Ty si dal len vycitat zavady vo Vagu. Logovat treba za jazdy... Kanal 3, 11 .... na 3jke do mierneho kopca od 1500 do 3000 otacok, plny plyn. V prvom rade vyskusaj, ci sa da pohnut s regulacnou tyckou na turbe. Prejdi podtlakove hadice a cez VAG akcne cleny zkontroluj funkcnost N75-ky. Mala by cvakat. Neni to ale 100%-ny test. Istotu budes mat, ked ti niekto v okoli pozicia funkcnu N75-ku. Neviem preco, ale mam taky pocit, ze s autom sa jazdilo na velmi nizkych otackach a lopatky v turbe budu totalne zanesene, zaseknute
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw
- Janchi999
- Jezdec
- Příspěvky: 209
- Registrován: 29.06.2009 08:14
- Bydliště: SloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Mrkni este sem :
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=43246
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=20331
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=4711
pripadne este :
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=65414
Najdes tu vsetko ohladom turba, hadiciek a N75, vahy vzduchu...
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=43246
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=20331
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=4711
pripadne este :
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=65414
Najdes tu vsetko ohladom turba, hadiciek a N75, vahy vzduchu...
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 18.03.2011 16:49
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
díky za info vše co mi radíš udělá, nechám nalogovat za jízdy, a uvidíme. mám tam o obtokové turbo, takže bez naklápěcích lopatek????
- Janchi999
- Jezdec
- Příspěvky: 209
- Registrován: 29.06.2009 08:14
- Bydliště: SloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Uvadzas, ze mas sharan 2003. Mal by si tam mat uz turbo s naklapacimi lopatkami, to iste, ktore sa dava aj do 81 KW. Obtokove turba sa davali do roku 2001, ak sa nemylim.
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 11.11.2008 12:36
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Taky mně to občas spadne do nouzáku. Pomůže když vyčistím turbo, které nemá naklápěcí lopatky?
Je to jediná věc, do které jsem se ještě nepustil.
Alhambra 1,9 TDI/ 66 r.v. 97
Je to jediná věc, do které jsem se ještě nepustil.
Alhambra 1,9 TDI/ 66 r.v. 97
Alhambra 1,9 / rok 97
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
turbo se čistí z důvodu zanesení naklápení lopatek ale tyhle auta maj očas svojí hlavu, takže ti to možná pomůže
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- Tomik-VW
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 28.05.2010 09:44
- Bydliště: Žandov u CL
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
opětovně se opakuju,ale ta moje srágora stále padá do hitparády nouzový režim,může mi tady prosím někdo vypsat co mám ještě udělat?????kromě nových hadiček,N75ky a vyčištění lopatek(ty se mi lesknou jak psí kule),už jsem vyměnil i čidlo tlaku vG71 a G72,o váze nemluvě....plechovku na turbu už taky,a na Vagu vše OK,tak proč to jede jak mrtvola a ještě mě nechá při předjíždění v háji...........PLS
- Janchi999
- Jezdec
- Příspěvky: 209
- Registrován: 29.06.2009 08:14
- Bydliště: SloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Dorazovy srob na turbe je spravne nastaveny?
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw
- Tomik-VW
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 28.05.2010 09:44
- Bydliště: Žandov u CL
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
nevím jak se nastavuje,bavíme se o tom šroubu přímo na turbu???né co je na tý podtlakový baňce.....ale docela rád bych věděl jak se to šteluje,nikde to tu psáno není,a navíc mi bylo řečeno že se stím hýbat nemá,že je tov takhle nastavený od výrobce Garett.tak nevim...taky mě to už napadlo
- Janchi999
- Jezdec
- Příspěvky: 209
- Registrován: 29.06.2009 08:14
- Bydliště: SloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Ano, to je ten srob priamo na turbe. Niekde na dieselpoweri som cital,ze ten srob ma byt vytoceny cca 4 mm. Presny postup ti zial neporadim. Mne to nastavoval moj mechanik. Mam turbo original z vyroby, repasovane profi firmou a aj tak som mal ten dorazovy srob zle nastaveny. Zrejme sa snim hral predchadzajuci majitel .
P.S. Mas 9 lopatkove turbo,ze? Ak ano, neotocil si zrkadlovo nahodou ten prstenec (ovladaci kruzok)? Otocenim sa totizto skrati draha lopatiek o cca 2 mm a to staci na nudzak...
P.S. Mas 9 lopatkove turbo,ze? Ak ano, neotocil si zrkadlovo nahodou ten prstenec (ovladaci kruzok)? Otocenim sa totizto skrati draha lopatiek o cca 2 mm a to staci na nudzak...
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw