MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
Janchi999
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 209
Registrován: 29.06.2009 08:14
Bydliště: SloVWakia
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Janchi999 »

A nepreletela vyfukom nahodou odtrhnuta cast lopatky? Inak, ja som tiez dlho bojoval s turbom a nudzovym rezimom. Mal som turbo dokonca v origo servise repasovane, vycistene ultrazvukom a aj tak sa zanieslo od sadzi. Nakoniec stacilo vypodlozit valceky. Odvtedy ziaden nudzak. :)
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw

ivos14
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 18.03.2011 16:49

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od ivos14 »

Dobrý den moc se omlouvám už to tu bylo popsáno asi stokrát, ale jsem tu nový s mým šmudlou Sharanem, a mám problém při jízdě tak na čtvrt plynu kolem 2000otáček mi padá motor občas do nouzového režimu, jsem absolutní laik a nevím co s tím prosím poradíte mi???? je to sharan 2003 1,9 66kW a turbo tam je prý nějaké malé??? díky moc za rady Ivoš

golfgti16vv
Závodník
Závodník
Příspěvky: 630
Registrován: 07.11.2007 10:27
Bydliště: ŠUMAVWA

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od golfgti16vv »

už je to tu psano několkrat projit hadičky ,ventil n75 ,připadne nalogovat vagem

Uživatelský avatar
Janchi999
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 209
Registrován: 29.06.2009 08:14
Bydliště: SloVWakia
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Janchi999 »

...a rucne skusit zahybat s regulacnou tyckou turba, zkontrolovat podtlakovu banku... :wink:
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw

ivos14
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 18.03.2011 16:49

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od ivos14 »

díky za rady, nechal jsem nalogovat a v závadách to psalo snímač teploty sacího potrubí, je možnost že by to kvůli tomu padalo do nouzáku??? a ještě jeden poznatek bych měl poslední dobou šla spotřeba nahoru tak o 1,5 až 2L ???

Uživatelský avatar
Janchi999
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 209
Registrován: 29.06.2009 08:14
Bydliště: SloVWakia
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Janchi999 »

Ty si dal len vycitat zavady vo Vagu. Logovat treba za jazdy... Kanal 3, 11 .... na 3jke do mierneho kopca od 1500 do 3000 otacok, plny plyn. V prvom rade vyskusaj, ci sa da pohnut s regulacnou tyckou na turbe. Prejdi podtlakove hadice a cez VAG akcne cleny zkontroluj funkcnost N75-ky. Mala by cvakat. Neni to ale 100%-ny test. Istotu budes mat, ked ti niekto v okoli pozicia funkcnu N75-ku. Neviem preco, ale mam taky pocit, ze s autom sa jazdilo na velmi nizkych otackach a lopatky v turbe budu totalne zanesene, zaseknute :wink:
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw

Uživatelský avatar
Janchi999
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 209
Registrován: 29.06.2009 08:14
Bydliště: SloVWakia
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Janchi999 »

Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw

ivos14
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 18.03.2011 16:49

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od ivos14 »

díky za info vše co mi radíš udělá, nechám nalogovat za jízdy, a uvidíme. mám tam o obtokové turbo, takže bez naklápěcích lopatek????

Uživatelský avatar
Janchi999
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 209
Registrován: 29.06.2009 08:14
Bydliště: SloVWakia
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Janchi999 »

Uvadzas, ze mas sharan 2003. Mal by si tam mat uz turbo s naklapacimi lopatkami, to iste, ktore sa dava aj do 81 KW. Obtokove turba sa davali do roku 2001, ak sa nemylim. :)
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw

fajc
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 11.11.2008 12:36

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od fajc »

Taky mně to občas spadne do nouzáku. Pomůže když vyčistím turbo, které nemá naklápěcí lopatky?
Je to jediná věc, do které jsem se ještě nepustil.

Alhambra 1,9 TDI/ 66 r.v. 97
Alhambra 1,9 / rok 97

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od BigBang »

turbo se čistí z důvodu zanesení naklápení lopatek ;) ale tyhle auta maj očas svojí hlavu, takže ti to možná pomůže :D
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
Tomik-VW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 28.05.2010 09:44
Bydliště: Žandov u CL

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Tomik-VW »

opětovně se opakuju,ale ta moje srágora stále padá do hitparády nouzový režim,může mi tady prosím někdo vypsat co mám ještě udělat?????kromě nových hadiček,N75ky a vyčištění lopatek(ty se mi lesknou jak psí kule),už jsem vyměnil i čidlo tlaku vG71 a G72,o váze nemluvě....plechovku na turbu už taky,a na Vagu vše OK,tak proč to jede jak mrtvola a ještě mě nechá při předjíždění v háji...........PLS :kap:

Uživatelský avatar
Janchi999
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 209
Registrován: 29.06.2009 08:14
Bydliště: SloVWakia
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Janchi999 »

Dorazovy srob na turbe je spravne nastaveny?
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw

Uživatelský avatar
Tomik-VW
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 28.05.2010 09:44
Bydliště: Žandov u CL

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Tomik-VW »

nevím jak se nastavuje,bavíme se o tom šroubu přímo na turbu???né co je na tý podtlakový baňce.....ale docela rád bych věděl jak se to šteluje,nikde to tu psáno není,a navíc mi bylo řečeno že se stím hýbat nemá,že je tov takhle nastavený od výrobce Garett.tak nevim...taky mě to už napadlo

Uživatelský avatar
Janchi999
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 209
Registrován: 29.06.2009 08:14
Bydliště: SloVWakia
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Janchi999 »

Ano, to je ten srob priamo na turbe. Niekde na dieselpoweri som cital,ze ten srob ma byt vytoceny cca 4 mm. Presny postup ti zial neporadim. Mne to nastavoval moj mechanik. Mam turbo original z vyroby, repasovane profi firmou a aj tak som mal ten dorazovy srob zle nastaveny. Zrejme sa snim hral predchadzajuci majitel :D .

P.S. Mas 9 lopatkove turbo,ze? Ak ano, neotocil si zrkadlovo nahodou ten prstenec (ovladaci kruzok)? Otocenim sa totizto skrati draha lopatiek o cca 2 mm a to staci na nudzak...
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“