MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
- jenda.master
- Jezdec
- Příspěvky: 225
- Registrován: 21.01.2010 21:33
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
všim sis, že si v SAG foru?! tedy Sharan, Alhambra a Galaxy
Ford Galaxy 1,9TDi 2001 85Kw - prodáno
Seat Alhambra 2,0TDi 2009 103Kw - prodáno
Seat Alhambra 2,0TDi 2016 110Kw DSG
Seat Alhambra 2,0TDi 2009 103Kw - prodáno
Seat Alhambra 2,0TDi 2016 110Kw DSG
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
.... SAG foru teda nee ,ale sekce je SAG
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
-
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 23.02.2013 22:03
- Bydliště: Praha
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Nechat načíst VAGem chyby, nalogovat a hodit sem! Může to být opravdu víc věcí, od hadiček až po celé turbo...mootejl píše:Taky se chci pochlubit padáním do nouzového režimu. Octavie 66kw rok. 98. Jak při studeným tak při teplým motoru. Když to nehoním tak nikdy, ale jak na to šlápnu tak někde kolem 2,5tis to vypadne. Po opětovném nastartování to udělá klidně hned když tomu zase šlápnu na krk.
U 66kw typ agr, taky vede podtlak hadička do řj??
Seat Alhambra I, 1999, 81kW AFN
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Ty rikas slapat na krk kolem 2,5tis? Tady je to evidentni syndrom duchodce. Zde se neda preci ani predjizdet. Slapat na krk je podle me, ho nechat poslusne dosplhat az nekam kolem 3000-3500 v zatezi, tj. 3-4 rych.stupen. Me padal u tech 3500 a to dost casto. Vzal jsem auto na dalnici a nechal jsem ho tahat od 2000, u 3000 jsem chvili drzel a pak az ke 4000 a preradit. Od te doby mam klid. Na chate mame takovy dost tahly kopec a tam mu vzdy dam 3-ku a od 1600 az ke 4000 na plnej plyn(pedal na podlaku). Nejlepe stoupa v nalozenym aute. Jde to krasne plynule a geometrie se procisti. U 66kW to sice nema az takovy vyzmam, ale na skodu to neni ho poradne vypalit.mootejl píše:Taky se chci pochlubit padáním do nouzového režimu. Octavie 66kw rok. 98. Jak při studeným tak při teplým motoru. Když to nehoním tak nikdy, ale jak na to šlápnu tak někde kolem 2,5tis to vypadne. Po opětovném nastartování to udělá klidně hned když tomu zase šlápnu na krk.
U 66kw typ agr, taky vede podtlak hadička do řj??
Odesláno z mého HD2 pomocí Tapatalk 2
- oja
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 03.07.2013 13:49
- Bydliště: Praha Ruzyně
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Ahoj,
nemám Sharana dlouho a uz mi také padnul do nouzového režimu. V kopci při klidné jízdě. Zatím 2x . Rada, protáhnout ho na dálnici při vyšších otáčkách provedena, od té doby se zatím nouzák neukázal, ale motor nejde vytočit výše než 4000 ot. , pak se začne cukat jako když zabere omezovač.
Dobré rady o vymontování EGR ventilu a sání a jejich vyčištění bych poslechnul, ale nějak mi nedochází jak to udělat. Jeden šroub na EGR je zespodu a ještě před ním něco překáží. A matice na sání u bloku motoru ani nevidím. Nemáte někdo polopatický manuál? Protože kniha JAK NA SAG je NAHOVNO. Můj motor TDI PD 85KW v ní není rozkreslen. A na fóru jsem po přečtení spousty příspěvků našel jen jak je to snadné a rychlé .... ale bez návodu. A nebo jsem hloupý a slepý.
Upravuji, návod jsem našel, byl jsem slepý a ..... až na ten šroub.
Díky za pomoc.
Oja
nemám Sharana dlouho a uz mi také padnul do nouzového režimu. V kopci při klidné jízdě. Zatím 2x . Rada, protáhnout ho na dálnici při vyšších otáčkách provedena, od té doby se zatím nouzák neukázal, ale motor nejde vytočit výše než 4000 ot. , pak se začne cukat jako když zabere omezovač.
Dobré rady o vymontování EGR ventilu a sání a jejich vyčištění bych poslechnul, ale nějak mi nedochází jak to udělat. Jeden šroub na EGR je zespodu a ještě před ním něco překáží. A matice na sání u bloku motoru ani nevidím. Nemáte někdo polopatický manuál? Protože kniha JAK NA SAG je NAHOVNO. Můj motor TDI PD 85KW v ní není rozkreslen. A na fóru jsem po přečtení spousty příspěvků našel jen jak je to snadné a rychlé .... ale bez návodu. A nebo jsem hloupý a slepý.
Upravuji, návod jsem našel, byl jsem slepý a ..... až na ten šroub.
Díky za pomoc.
Oja
Sharan (puzzle), r.v. 1998, upraveno (převlečeno) na díly pro verzi II, motor 1.9 PD
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
[quote="oja"]Ahoj,
nemám Sharana dlouho a uz mi také padnul do nouzového režimu. V kopci při klidné jízdě. Zatím 2x . Rada, protáhnout ho na dálnici při vyšších otáčkách provedena, od té doby se zatím nouzák neukázal, ale motor nejde vytočit výše než 4000 ot. , pak se začne cukat jako když zabere omezovač.
Dobré rady o vymontování EGR ventilu a sání a jejich vyčištění bych poslechnul, ale nějak mi nedochází jak to udělat. Jeden šroub na EGR je zespodu a ještě před ním něco překáží. A matice na sání u bloku motoru ani nevidím. Nemáte někdo polopatický manuál? Protože kniha JAK NA SAG je NAHOVNO. Můj motor TDI PD 85KW v ní není rozkreslen. A na fóru jsem po přečtení spousty příspěvků našel jen jak je to snadné a rychlé .... ale bez návodu. A nebo jsem hloupý a slepý.
Upravuji, návod jsem našel, byl jsem slepý a ..... až na ten šroub.
Díky za pomoc.
Oja
a co tak zacat s palivovym filtrom a vsetkym okolo dodavky paliva.
nemám Sharana dlouho a uz mi také padnul do nouzového režimu. V kopci při klidné jízdě. Zatím 2x . Rada, protáhnout ho na dálnici při vyšších otáčkách provedena, od té doby se zatím nouzák neukázal, ale motor nejde vytočit výše než 4000 ot. , pak se začne cukat jako když zabere omezovač.
Dobré rady o vymontování EGR ventilu a sání a jejich vyčištění bych poslechnul, ale nějak mi nedochází jak to udělat. Jeden šroub na EGR je zespodu a ještě před ním něco překáží. A matice na sání u bloku motoru ani nevidím. Nemáte někdo polopatický manuál? Protože kniha JAK NA SAG je NAHOVNO. Můj motor TDI PD 85KW v ní není rozkreslen. A na fóru jsem po přečtení spousty příspěvků našel jen jak je to snadné a rychlé .... ale bez návodu. A nebo jsem hloupý a slepý.
Upravuji, návod jsem našel, byl jsem slepý a ..... až na ten šroub.
Díky za pomoc.
Oja
a co tak zacat s palivovym filtrom a vsetkym okolo dodavky paliva.
- oja
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 03.07.2013 13:49
- Bydliště: Praha Ruzyně
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Tak jsem se pohnul dále
1. nechal jsem si v servise od známeho mechanika udělat log - překročení plnícího tlaku.
2. turbo začalo skřehotat ... nejspíš odchází a mává mi kapesníčkem
Byl by tu nějaký ochotný klubák z Prahy a okolí, který by mi pomohl s identifikací problému 1. Sice to mohu rozebrat sám a zkontrolovat hadičky, ale nemám moc zázemí.
Oja
1. nechal jsem si v servise od známeho mechanika udělat log - překročení plnícího tlaku.
2. turbo začalo skřehotat ... nejspíš odchází a mává mi kapesníčkem
Byl by tu nějaký ochotný klubák z Prahy a okolí, který by mi pomohl s identifikací problému 1. Sice to mohu rozebrat sám a zkontrolovat hadičky, ale nemám moc zázemí.
Oja
Sharan (puzzle), r.v. 1998, upraveno (převlečeno) na díly pro verzi II, motor 1.9 PD
-
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 23.02.2013 22:03
- Bydliště: Praha
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Já to většinou všechno dělám na ulici, bohužel je doba, kdy nemám ani na toho svého mazlíka čas, jinak bych rád přiložil ruku k dílu
O několik příspěvků zpět jsem rozepisoval několik možností, ale je nutné udělat opravdu log, nikoliv jen vyčíst paměť závad. Tzn. napíchnout na VAG, spojit se s řj motoru, blok hodnot, kanál 11 - dole by měla být funkce pro uložení logu. Udělat jízdu, rozjet se na trojku do kopce v celém rozsahu otáček. Log uložit, vygenerovat graf aplikací, která je na dieselpower fóru (myslím, že se to jsmenuje Log Viewer, ale už si nejsem jistý) a vložit sem screenshot. Je možné, že se jedná jen o závadu regulace (např. ty hadičky, nebo ventil N75). Chovalo se mi to úplně stejně. Nad 3 000 to prostě nešlo, cukalo to, a studené to i chcípalo. Lopatky turba byly stále přivřené, takže to plnilo hrozným tlakem.
O několik příspěvků zpět jsem rozepisoval několik možností, ale je nutné udělat opravdu log, nikoliv jen vyčíst paměť závad. Tzn. napíchnout na VAG, spojit se s řj motoru, blok hodnot, kanál 11 - dole by měla být funkce pro uložení logu. Udělat jízdu, rozjet se na trojku do kopce v celém rozsahu otáček. Log uložit, vygenerovat graf aplikací, která je na dieselpower fóru (myslím, že se to jsmenuje Log Viewer, ale už si nejsem jistý) a vložit sem screenshot. Je možné, že se jedná jen o závadu regulace (např. ty hadičky, nebo ventil N75). Chovalo se mi to úplně stejně. Nad 3 000 to prostě nešlo, cukalo to, a studené to i chcípalo. Lopatky turba byly stále přivřené, takže to plnilo hrozným tlakem.
Seat Alhambra I, 1999, 81kW AFN
- oja
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 03.07.2013 13:49
- Bydliště: Praha Ruzyně
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Mně to točí a táhne až do 4000, pak to začne cukat, jednotka asi odstavuje naftu. Automechanik to měřil, ale když jsem se ho zeptal, jestli ty hodnoty loguje, řekl že to jeho program neumí. Viděl jsem tam tlačítko logování, ale bylo šedé.
Bohužel po dnešním testování začalo turbo při ubrání plynu skřehotat.
Jinak jsem si včera všimnul, že mám suchou měrku oleje. Dolil jsem litr, musel jsem použít to co bylo na pumpě. Ale nikdy mi ani neblikla kontrolka oleje, takže úplně nasucho jsem nejezdil. Jen mám špatný pocit, že jsem tím tomu turbu asi dopomohl k odchodu.
Bohužel po dnešním testování začalo turbo při ubrání plynu skřehotat.
Jinak jsem si včera všimnul, že mám suchou měrku oleje. Dolil jsem litr, musel jsem použít to co bylo na pumpě. Ale nikdy mi ani neblikla kontrolka oleje, takže úplně nasucho jsem nejezdil. Jen mám špatný pocit, že jsem tím tomu turbu asi dopomohl k odchodu.
Sharan (puzzle), r.v. 1998, upraveno (převlečeno) na díly pro verzi II, motor 1.9 PD
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 07.06.2013 06:48
- Bydliště: NR, SVK
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Ja by som Vás chcel poprosiť o radu !!!
Cestou do chorvatska cca po 600km jazdy /tempomat na 140tke /, prišlo predbiehanie kde som nejaký úsek siel asi 160, co notor velmi ťažko už plne naložený zvládal.... potom som musel prudko zabrzdiť a po zabrzdení som stupil na plyn som pocitil okamzitý ubytok výkonu a auto už šlo po rovine max 120km, necukalo nič spotreba nesla hore do istej polohy plynu auto akceleruje ale potom už nereaguje na plyn akoby bol obmedzeny výkon, do kopca som sa skriabal horko tazko 80 ale dole kopcopm sa to rozgulalo. po vypnutí motoru a znovunastartovaní to išlo už opať v poriadku , takže predpokládam že sa jednalo o nudzový rezim, mám maxidot a ani na nom ani na budikoch nedoslo k žiadnej signalizácii cohokoľvek.
Moja otázka znie : može sa jednať o spojitosť s brzdením ? Posilovač brzd mám taký pocit potrebuje podtlak, može ovplivnit vada v posilovači brzd nejak turbo , alebo sánie alebo niečo podobné , proste do nudzaku to padlo po intenzívnom prudkom brzdení .
Cestou do chorvatska cca po 600km jazdy /tempomat na 140tke /, prišlo predbiehanie kde som nejaký úsek siel asi 160, co notor velmi ťažko už plne naložený zvládal.... potom som musel prudko zabrzdiť a po zabrzdení som stupil na plyn som pocitil okamzitý ubytok výkonu a auto už šlo po rovine max 120km, necukalo nič spotreba nesla hore do istej polohy plynu auto akceleruje ale potom už nereaguje na plyn akoby bol obmedzeny výkon, do kopca som sa skriabal horko tazko 80 ale dole kopcopm sa to rozgulalo. po vypnutí motoru a znovunastartovaní to išlo už opať v poriadku , takže predpokládam že sa jednalo o nudzový rezim, mám maxidot a ani na nom ani na budikoch nedoslo k žiadnej signalizácii cohokoľvek.
Moja otázka znie : može sa jednať o spojitosť s brzdením ? Posilovač brzd mám taký pocit potrebuje podtlak, može ovplivnit vada v posilovači brzd nejak turbo , alebo sánie alebo niečo podobné , proste do nudzaku to padlo po intenzívnom prudkom brzdení .
Sahran 2005, 85kW. 1.9TDi, M6
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Chce to VAG a přečíst pamět závat motoru. Budíky Ti nic nenapíšou.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 07.06.2013 06:48
- Bydliště: NR, SVK
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Ja som bol len v tom ze pokial padne do nudzoveho rezimu tak sa rozsvieti nejaky ukazalet..., jasne ked sa doplazim domov tak viem za kym s tym ist.... Len ci ma vyznam sa zastavit v nejakom servise vw tu. Ale diagnostika mi asi aj tak nepomoze ...kym to tu nemamv plane dat robit, no nic hadam dojdem...
Sahran 2005, 85kW. 1.9TDi, M6
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
vprvom rade to treba dat na diagnostiku ako bolo pisane...urcite sa najde niekto v okoli kto to napichne a nemusis ist rovno do servisu, vela ludi ma vag s kablom....ked nie pridi do sturova bol to nuzak ako vysity...u dvojok neviem ale jednicky to vobec nesignalizuju..aj mne sa to posralo cestou z chorvatska auto islo dobre pokial som prudko neakceleroval....ako som cital tvoj prispevok najprv si prudko brzdil co mohlo viest k tomu ze v systeme nebolo dost podtlaku ktory je z vakuovej pumpy vedeny na posilovac ako aj regulaciu agr a turba....a nasledne si prudko pridal a turbo nevedelo zaregulovat.....netreba vesat hlavu mozno je len netesnost na hadiciach popripade si brzdil na neutrali a motor pracoval na volnobeznych otackach a vakuovka nemala potrebny vykon....strechar píše:Ja som bol len v tom ze pokial padne do nudzoveho rezimu tak sa rozsvieti nejaky ukazalet..., jasne ked sa doplazim domov tak viem za kym s tym ist.... Len ci ma vyznam sa zastavit v nejakom servise vw tu. Ale diagnostika mi asi aj tak nepomoze ...kym to tu nemamv plane dat robit, no nic hadam dojdem...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 12.01.2012 17:50
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
ahojte,
Mam VW Sharan 1.9 TDi 81KW AFN a bohuzial, aj ja mam problem s nudzovym rezimom a uz si z toho idem vsetky vlasy vysklbat. Auto mi hadze nahodne do nudzoveho rezimu + vzdy a uplne za kazdym ked je auto studene, tak vobec netaha, akokeby od momentu nastartovania islo v nudzovom rezime...samo sa potom "rozbehne" po cca 10 az 20 metroch bez toho aby som vypol a znovu nastartoval motor. Viem ze sa toho vela vela pisalo ohladom nudzoveho rezimu, no pre mna je to uz zapeklita vec pretoze:
-turbo vycistene
-sanie vycistene
-regulacia turba ide lahucko
-podtlakove hadicky vsetky OK
-elmag. ventil a ten druhy na EGR cvakaju krasne
-vymenena hadicka vnutri RJ ( povodna bola derava )
-vymenena cela hadicka co ide od RJ az k tlakovej hadici
-vymenena vaha vzduchu
a stale nejde a nejde
diagnostika vypisovala 2 chyby:
575 tlak v sacom potrubi regulacna odchylka
65535 vadna RJ - tuto zavadu som odstranil vymenou hadicky v RJ
cize momentalne je uz len zavada 575 tlak v sacom potrubi regulacna odchylka
Boli sme sa s kamosom previest a v kopci pri 3. prevodovom stupni a pedali na podlahe sme namerali skutocny tlak cca 2500 mbar, no pozadovany tlak bol len cca 1500. Skutocny tlak je idealny ale preco pozadovany bol tak nizky??? Vtedy som vybral RJ a vymenil tu hadicku vnutri a boli sme sa znovu vozit. Vysledok-pozadovany tlak bol 1948 mbar a skutocny 2500. Pozadovany tlak NIKDY nestupol nad hodnotu 1948.
Zacinam si mysliet ze je vadna RJ alebo mapa v nej.
Teraz sa chcem spytat.
1. Riesiel niekto opravu RJ? alebo ju treba len vymenit?
2. Ak ju treba vymenit a napr. druha RJ bude s alhambry, pojde mi nakodovat tu RJ na imobilizer?
3. Skusal niekto vymenit ten snimac bosch co je na RJ? ( cislo snimacu 0273003210 )
4. Nema niekto nahodou ten snimac?
Vdaka za akukolvek pomoc
Mam VW Sharan 1.9 TDi 81KW AFN a bohuzial, aj ja mam problem s nudzovym rezimom a uz si z toho idem vsetky vlasy vysklbat. Auto mi hadze nahodne do nudzoveho rezimu + vzdy a uplne za kazdym ked je auto studene, tak vobec netaha, akokeby od momentu nastartovania islo v nudzovom rezime...samo sa potom "rozbehne" po cca 10 az 20 metroch bez toho aby som vypol a znovu nastartoval motor. Viem ze sa toho vela vela pisalo ohladom nudzoveho rezimu, no pre mna je to uz zapeklita vec pretoze:
-turbo vycistene
-sanie vycistene
-regulacia turba ide lahucko
-podtlakove hadicky vsetky OK
-elmag. ventil a ten druhy na EGR cvakaju krasne
-vymenena hadicka vnutri RJ ( povodna bola derava )
-vymenena cela hadicka co ide od RJ az k tlakovej hadici
-vymenena vaha vzduchu
a stale nejde a nejde
diagnostika vypisovala 2 chyby:
575 tlak v sacom potrubi regulacna odchylka
65535 vadna RJ - tuto zavadu som odstranil vymenou hadicky v RJ
cize momentalne je uz len zavada 575 tlak v sacom potrubi regulacna odchylka
Boli sme sa s kamosom previest a v kopci pri 3. prevodovom stupni a pedali na podlahe sme namerali skutocny tlak cca 2500 mbar, no pozadovany tlak bol len cca 1500. Skutocny tlak je idealny ale preco pozadovany bol tak nizky??? Vtedy som vybral RJ a vymenil tu hadicku vnutri a boli sme sa znovu vozit. Vysledok-pozadovany tlak bol 1948 mbar a skutocny 2500. Pozadovany tlak NIKDY nestupol nad hodnotu 1948.
Zacinam si mysliet ze je vadna RJ alebo mapa v nej.
Teraz sa chcem spytat.
1. Riesiel niekto opravu RJ? alebo ju treba len vymenit?
2. Ak ju treba vymenit a napr. druha RJ bude s alhambry, pojde mi nakodovat tu RJ na imobilizer?
3. Skusal niekto vymenit ten snimac bosch co je na RJ? ( cislo snimacu 0273003210 )
4. Nema niekto nahodou ten snimac?
Vdaka za akukolvek pomoc
- Janchi999
- Jezdec
- Příspěvky: 209
- Registrován: 29.06.2009 08:14
- Bydliště: SloVWakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Ahoj,
Turbo si spravne poskladal po vycisteni? Pri tvojom 9-lopatkovom turbe sa moze raz-dva stat, ze otocis prstenec zrkadlovo a tym zmenis drahu lopatiek, co ma za nasledok vysoky tlak v turbe ( 2500 mbar )
Turbo si spravne poskladal po vycisteni? Pri tvojom 9-lopatkovom turbe sa moze raz-dva stat, ze otocis prstenec zrkadlovo a tym zmenis drahu lopatiek, co ma za nasledok vysoky tlak v turbe ( 2500 mbar )
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw