MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
na poslednej foto je turbo vycistene a zalozeny je regulacny veniec. drzia ho tie 3 skrutky na imbus. tie prechadzaju cez 3 distancne stlpiky ktore vymedzuju vzdialenost medzi vencom a plochou co je na foto 3 a o ktoru sa lopatky zadrhavaju. preto sa medzi tuto plochu a tie 3 valceky davaju tie podlozky a tym docielus ze cely veniec nadvihnes..takze poradie plocha podlozka valcek veniec...a vyberanie turba popisovat nebudem to najdes
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 12.12.2019 17:33
- Bydliště: Hostýnské vrchy
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Rozumím a děkuji.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 12.12.2019 17:33
- Bydliště: Hostýnské vrchy
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Co to auto mám (AFN), tak to občas do toho nouzáku spadne, obvykle na 4 nebo 5 kolem 130. Vždy pomohlo vypnout zapnout. Teď už ne. Víte proč? Když to jede, jede to dobře, podle mne tak, jak má...
1. je možné, že když jsem to zapnul a vypnul, tak při určitém počtu načtených závad už bude ten nouzák trvat do vymazání?
2 . je možné to vymazat bez PC?
Díky
1. je možné, že když jsem to zapnul a vypnul, tak při určitém počtu načtených závad už bude ten nouzák trvat do vymazání?
2 . je možné to vymazat bez PC?
Díky
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Nejprve ty závady vyčti !
Budto to prefukuje nebo nedofukuje turbo..tim to padne do nouze..
Netěsnost ve vedeni stlačeného vzduchu, na ovladacich komponentech, atd atd atd..
A hlavne hledat..je to tu dostatecne popsano..
Budto to prefukuje nebo nedofukuje turbo..tim to padne do nouze..
Netěsnost ve vedeni stlačeného vzduchu, na ovladacich komponentech, atd atd atd..
A hlavne hledat..je to tu dostatecne popsano..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 12.12.2019 17:33
- Bydliště: Hostýnské vrchy
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
je možné, že při určitém počtu načtených závad už bude ten nouzák trvat do vymazání?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 12.12.2019 17:33
- Bydliště: Hostýnské vrchy
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Prosím o nějakou specifikaci, jaký VAG nebo co přesně na to koupit, aby to fungovalo. KKL VAG? Nebo VAG COM HEX V2? Nebo je to totéž? Absolutně tomu nerozumím, prosím o radu.
Ideálně kdyby to fungovalo i na passat 1994 1Z 66kW, ale není podmínkou
Ideálně kdyby to fungovalo i na passat 1994 1Z 66kW, ale není podmínkou
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
obycajny kkl
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 05.11.2022 20:56
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Dobrý den,
přidávám se k "uživatelům nouzového režimu" s mým passatem b6 2.0 TDI. VAG vypsal závadu špatného tlaku. Hadičky se jevily jako OK a mechanik poradil vyměnit měnič tlaku. Což jsem udělal. Týden vše fungovalo až včera a dnes opět nouzák. Při jízdě do kopce, či zvášené rychlosti (od cca 90km). Jak jsem četltoto vlákno, tak vím, že to může být více věcí. nicméně co se chci zeptat. vysledoval jsem, že se mi to dějě když prší / je vlhko.
Celý týden bylo relativně hezky, až v pátek ráno poprchalo a bum. Dnes, když jsem jel za Svitav do Brna, tak ve svitavách po celoděním poprchání to padlo do nouzového hned jak jsem na to šlápl za značkou. Nicméně cestou do Brna pršet přestalo a "něco se asi vysušili" protože po vypnutí / zapnutí v půli cesty už na Brno s plným výkonem.
Tak se chci zeptat, kde pod kapotou se může dostat vlhkost (vepředu na chladič, ale tam snad nic co by to mohlo ovlivnit není), která by tohle ovlivnila? Nějaký kontakt? Čidlo?
Za nějaké nápady/rady, kde hledat předem děkuji.
přidávám se k "uživatelům nouzového režimu" s mým passatem b6 2.0 TDI. VAG vypsal závadu špatného tlaku. Hadičky se jevily jako OK a mechanik poradil vyměnit měnič tlaku. Což jsem udělal. Týden vše fungovalo až včera a dnes opět nouzák. Při jízdě do kopce, či zvášené rychlosti (od cca 90km). Jak jsem četltoto vlákno, tak vím, že to může být více věcí. nicméně co se chci zeptat. vysledoval jsem, že se mi to dějě když prší / je vlhko.
Celý týden bylo relativně hezky, až v pátek ráno poprchalo a bum. Dnes, když jsem jel za Svitav do Brna, tak ve svitavách po celoděním poprchání to padlo do nouzového hned jak jsem na to šlápl za značkou. Nicméně cestou do Brna pršet přestalo a "něco se asi vysušili" protože po vypnutí / zapnutí v půli cesty už na Brno s plným výkonem.
Tak se chci zeptat, kde pod kapotou se může dostat vlhkost (vepředu na chladič, ale tam snad nic co by to mohlo ovlivnit není), která by tohle ovlivnila? Nějaký kontakt? Čidlo?
Za nějaké nápady/rady, kde hledat předem děkuji.
- hiero
- Pilot
- Příspěvky: 805
- Registrován: 13.02.2009 15:18
- Bydliště: Štúrovo, Slovensko
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
daj niekomu kto tomu rozumie urobit poriadnu diagnostiku a hlavne log pri zatazi.....keby ti blblo cidlo elektricky tak to diagniostika vypise...moj nazor stym pocasim to asi nebude mat suvis...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 05.11.2022 20:56
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Dobrý den,
no právě podle mechanika diagnostika napsala špatný tlak (omlouvám se, zatím víc info nemám). Samozřejmě máte pravdu a zaptám se ho jestli by to šlo projet a udělat záznam.
Ráno jsem se díval kama by se mohla někam dostat voda a mám dotaz. Nemá být tohle zakrytované? Popřípadě není tam nějaký filtr? :O
no právě podle mechanika diagnostika napsala špatný tlak (omlouvám se, zatím víc info nemám). Samozřejmě máte pravdu a zaptám se ho jestli by to šlo projet a udělat záznam.
Ráno jsem se díval kama by se mohla někam dostat voda a mám dotaz. Nemá být tohle zakrytované? Popřípadě není tam nějaký filtr? :O
Naposledy upravil(a) mara.tt dne 08.11.2022 19:48, celkem upraveno 1 x.
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Jo, má tam být zvrchu krytka. Ten prostor má být prostě zakrytovaný. Ale to nebude příčina tvého problému.
- michall
- Moderátor
- Příspěvky: 5725
- Registrován: 25.09.2007 15:24
- Bydliště: Praha
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
mara.tt, hiero, srotty - toto je sekce o Sharanech, Passaty prosím řešte v příslušné sekci. Díky
Dodržujte prosím Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru. Může se hodit ETKA online nebo ELSA online (odkaz je na .ru!)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 20.01.2013 19:41