MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
josef21
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 20.09.2008 19:46

MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od josef21 »

prosim poradte mi mam seat alhambru 1,9tdi r.v 2001.kdyz sednu do auta a je studenej motor a presahnu otcky kolem 2000az 2500 ot.tak auto mi padne do nouzaku vypnu klicek a nastartuju a muzu ho klidne vytocit na 4000 a uz to neudela ,ma nekdo podobnou zavadu .dela to jen kdyz je studenej motor po ohrati to uz neudela bylo mi naznaceno ze to muze bejt zasrane turbo ,ale nevim kde to mam nechat vycistitnevite o nekom na klatovsku ,predem dekuji

redyFCB
Závodník
Závodník
Příspěvky: 582
Registrován: 01.05.2008 22:05

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od redyFCB »

tak jsem Taky s autíčkem spadl do nouzáku :cry: ,dnes jdu na VAG a uvidíme,co to bude ,zda lopatky,ventil či turbo,snad to bude stačit vše vyčistit :cry:

Uživatelský avatar
pyropavel
Řidič
Řidič
Příspěvky: 108
Registrován: 25.11.2008 21:48
Bydliště: MoraVWa u Olomouce

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od pyropavel »

Josef21:
Přesně tahle závada mě začla zlobit na Alhambře asi před měsícem.Můj mechanik mi rozebral turbo-bylo čisté,jen nějaký ventil propouští lehce olej.Asi by to mělo být ono,ale já se v tom vůbec nevyznám.A jelikož ten ventil má stát několik tisíc,tak ještě počkám.Ber to však s rezervou,já tomu opravdu nerozumím.
Takže i já přivítám více nápadů a jak znám kluky tady na fóru,tak se brzy dozvíme co máme opravovat. :D :D :D :D :D
Přílohy
DSC00623II.jpg
DSC00624.JPG
Rozzáříme vaše nebe! Tmy už bylo dost!
http://www.pyro-novak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
mantinel115
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 12.05.2009 18:00
Bydliště: Žilina,Slovensko

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od mantinel115 »

je to EGR ventil.tiez som to riesil,zaslepenim,ale mne to padalo do nudz.rezimu koli kontaktu na triske/vstrik/.stacilo napruzit kontakty na triskach mam uz tri mesiace klud.samozrejme,ze som to nemal z vlastnej hlavy!vsetko som to vycital tu na vasom fore.

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od patper »

Mantinel115 - a jak se to padani projevovalo :?: :?: :?:

Uživatelský avatar
mantinel115
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 12.05.2009 18:00
Bydliště: Žilina,Slovensko

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od mantinel115 »

zacalo mi skubat autom a hned na to sa rozsvietila kontr.ESP.

Uživatelský avatar
mantinel115
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 12.05.2009 18:00
Bydliště: Žilina,Slovensko

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od mantinel115 »

najprv som myslel,ze ERG ventil,no po zaslepeni to robilo furt,tak som skusil tie kontakty a bingo.ale robilo mi to len za studena.po zohriati to islo ok.

Uživatelský avatar
patper
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5486
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od patper »

Take jsem se ted potykal s padanim do ''nouzaku'' - vymnenene hadicky,N75,vaha vzduchu,nic nepomohlo....
Padalo to takrka pokazde,kdyz jsem jel na ctvrt plynu v otackach 2tis. az 2,5oo....pokud jsem jel na plny plyn,tak to neudelalo...
Ted jsem se vratil od Andreho - byla rozstelovana tycka ,co ovlada klapku na turbu [mam obtokove] - ted vse maka jak ma :lol:

fajc
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 11.11.2008 12:36

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od fajc »

mám problém..2000 - 2500 ot..a ztratí to výkon...víc než 110 z toho nevyrazím. Mám 1,9 /97rok
V závadách to píše něco jako netěsné potrubí od turba..
nevíte kde to hledat? já pohledem nic nezjistil.. :(
Alhambra 1,9 / rok 97

Peters
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 223
Registrován: 12.05.2009 23:58

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Peters »

Podobny problem na AUY (85 kW PD). Kamarad neda vic jak 140 km/h na petku na dalnici. (ma sesti-kvalt)

Podle VAGu dava turbo max. asi 2140 - 2150 mbar, vaha vzduchu asi 940-950 mg/R pri testu na 3/plny a 3.000 otacek.

Tak nevim... Ale pres 3.000 otacek ho motor pusti, jen je to stasne "tupe" a netahne jak ma.

Do nouzaku mu to padalo, dokonce i zustal uplne stat s napisem "STOP" na polo-DOTu.

Jde o Galaxy 2001, AUY 85 kW, PD.

Diky za rady, pokud by bylo divne dle hodnot turbo nebo vaha.

Uživatelský avatar
keri
Řidič
Řidič
Příspěvky: 123
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Východní čechy

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od keri »

Nejdřív bych asi překontroloval hadičky od turba a k němu. Mě třeba to dělala hadička o délce +- 10 cm v řídící jednotce pod budíkama, byla děravá. Teď už 1.000 km v pohodě.

Uživatelský avatar
Auto1
Závodník
Závodník
Příspěvky: 509
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Opava city
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od Auto1 »

keri píše:Nejdřív bych asi překontroloval hadičky od turba a k němu. Mě třeba to dělala hadička o délce +- 10 cm v řídící jednotce pod budíkama, byla děravá. Teď už 1.000 km v pohodě.
A netušíš,jakou hlášku jsi měl na motoru? Psalo to překročen tlak,nebo nízký tlak nebo?
IMPORT A PRODEJ AUT: http://www.1auto.tk" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
eros
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 14
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: dlouhá,český krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od eros »

Prosim poradte mi mam vw Sharan 1,9tdi r.v 1999.kdyz sednu do auta a je studenej motor a presahnu otcky kolem 2000az 2500 ot.tak auto mi padne do nouzaku vypnu klicek a nastartuju a muzu klidně ject dál dokud to neudělá zas .
Zkusily sme to nalogovat VAG za jízdy.....a vyšly tyto chyby
17958 - snímač tlaku v sacím potrubí
regulační odchylka

Prosím neporadí někdo už sem zaufalej z toho .....turbo se už 3 vyndavalo a posílalo na vyčištění....
Díky za všechny dobré rady

golfgti16vv
Závodník
Závodník
Příspěvky: 630
Registrován: 07.11.2007 10:27
Bydliště: ŠUMAVWA

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od golfgti16vv »

no když ti to piše snimač tlaku tak bych ho asi vymnenil , jinak nalogovat auto neznamená vyčist pamět zavad ale porovnat hodnoty např. váhy,snimače tlaku a turba a hned vidiš jak na tom jsi kdo to logoval?

golfgti16vv
Závodník
Závodník
Příspěvky: 630
Registrován: 07.11.2007 10:27
Bydliště: ŠUMAVWA

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Příspěvek od golfgti16vv »

ted jsem ješte koukal do visu ta zavada vypada na ventil n75 ideal je zkusit na zkoušku ted jsem řešil to samé na oktávě ale bylo to poznat z logu

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“