MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 20.09.2008 19:46
MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
prosim poradte mi mam seat alhambru 1,9tdi r.v 2001.kdyz sednu do auta a je studenej motor a presahnu otcky kolem 2000az 2500 ot.tak auto mi padne do nouzaku vypnu klicek a nastartuju a muzu ho klidne vytocit na 4000 a uz to neudela ,ma nekdo podobnou zavadu .dela to jen kdyz je studenej motor po ohrati to uz neudela bylo mi naznaceno ze to muze bejt zasrane turbo ,ale nevim kde to mam nechat vycistitnevite o nekom na klatovsku ,predem dekuji
-
- Závodník
- Příspěvky: 582
- Registrován: 01.05.2008 22:05
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
tak jsem Taky s autíčkem spadl do nouzáku ,dnes jdu na VAG a uvidíme,co to bude ,zda lopatky,ventil či turbo,snad to bude stačit vše vyčistit
- pyropavel
- Řidič
- Příspěvky: 108
- Registrován: 25.11.2008 21:48
- Bydliště: MoraVWa u Olomouce
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Josef21:
Přesně tahle závada mě začla zlobit na Alhambře asi před měsícem.Můj mechanik mi rozebral turbo-bylo čisté,jen nějaký ventil propouští lehce olej.Asi by to mělo být ono,ale já se v tom vůbec nevyznám.A jelikož ten ventil má stát několik tisíc,tak ještě počkám.Ber to však s rezervou,já tomu opravdu nerozumím.
Takže i já přivítám více nápadů a jak znám kluky tady na fóru,tak se brzy dozvíme co máme opravovat.
Přesně tahle závada mě začla zlobit na Alhambře asi před měsícem.Můj mechanik mi rozebral turbo-bylo čisté,jen nějaký ventil propouští lehce olej.Asi by to mělo být ono,ale já se v tom vůbec nevyznám.A jelikož ten ventil má stát několik tisíc,tak ještě počkám.Ber to však s rezervou,já tomu opravdu nerozumím.
Takže i já přivítám více nápadů a jak znám kluky tady na fóru,tak se brzy dozvíme co máme opravovat.
Rozzáříme vaše nebe! Tmy už bylo dost!
http://www.pyro-novak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pyro-novak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- mantinel115
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 12.05.2009 18:00
- Bydliště: Žilina,Slovensko
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
je to EGR ventil.tiez som to riesil,zaslepenim,ale mne to padalo do nudz.rezimu koli kontaktu na triske/vstrik/.stacilo napruzit kontakty na triskach mam uz tri mesiace klud.samozrejme,ze som to nemal z vlastnej hlavy!vsetko som to vycital tu na vasom fore.
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Mantinel115 - a jak se to padani projevovalo
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
- mantinel115
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 12.05.2009 18:00
- Bydliště: Žilina,Slovensko
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
zacalo mi skubat autom a hned na to sa rozsvietila kontr.ESP.
- mantinel115
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 12.05.2009 18:00
- Bydliště: Žilina,Slovensko
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
najprv som myslel,ze ERG ventil,no po zaslepeni to robilo furt,tak som skusil tie kontakty a bingo.ale robilo mi to len za studena.po zohriati to islo ok.
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Take jsem se ted potykal s padanim do ''nouzaku'' - vymnenene hadicky,N75,vaha vzduchu,nic nepomohlo....
Padalo to takrka pokazde,kdyz jsem jel na ctvrt plynu v otackach 2tis. az 2,5oo....pokud jsem jel na plny plyn,tak to neudelalo...
Ted jsem se vratil od Andreho - byla rozstelovana tycka ,co ovlada klapku na turbu [mam obtokove] - ted vse maka jak ma
Padalo to takrka pokazde,kdyz jsem jel na ctvrt plynu v otackach 2tis. az 2,5oo....pokud jsem jel na plny plyn,tak to neudelalo...
Ted jsem se vratil od Andreho - byla rozstelovana tycka ,co ovlada klapku na turbu [mam obtokove] - ted vse maka jak ma
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
-
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 11.11.2008 12:36
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
mám problém..2000 - 2500 ot..a ztratí to výkon...víc než 110 z toho nevyrazím. Mám 1,9 /97rok
V závadách to píše něco jako netěsné potrubí od turba..
nevíte kde to hledat? já pohledem nic nezjistil..
V závadách to píše něco jako netěsné potrubí od turba..
nevíte kde to hledat? já pohledem nic nezjistil..
Alhambra 1,9 / rok 97
-
- Jezdec
- Příspěvky: 223
- Registrován: 12.05.2009 23:58
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Podobny problem na AUY (85 kW PD). Kamarad neda vic jak 140 km/h na petku na dalnici. (ma sesti-kvalt)
Podle VAGu dava turbo max. asi 2140 - 2150 mbar, vaha vzduchu asi 940-950 mg/R pri testu na 3/plny a 3.000 otacek.
Tak nevim... Ale pres 3.000 otacek ho motor pusti, jen je to stasne "tupe" a netahne jak ma.
Do nouzaku mu to padalo, dokonce i zustal uplne stat s napisem "STOP" na polo-DOTu.
Jde o Galaxy 2001, AUY 85 kW, PD.
Diky za rady, pokud by bylo divne dle hodnot turbo nebo vaha.
Podle VAGu dava turbo max. asi 2140 - 2150 mbar, vaha vzduchu asi 940-950 mg/R pri testu na 3/plny a 3.000 otacek.
Tak nevim... Ale pres 3.000 otacek ho motor pusti, jen je to stasne "tupe" a netahne jak ma.
Do nouzaku mu to padalo, dokonce i zustal uplne stat s napisem "STOP" na polo-DOTu.
Jde o Galaxy 2001, AUY 85 kW, PD.
Diky za rady, pokud by bylo divne dle hodnot turbo nebo vaha.
- keri
- Řidič
- Příspěvky: 123
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Východní čechy
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Nejdřív bych asi překontroloval hadičky od turba a k němu. Mě třeba to dělala hadička o délce +- 10 cm v řídící jednotce pod budíkama, byla děravá. Teď už 1.000 km v pohodě.
- Auto1
- Závodník
- Příspěvky: 509
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Opava city
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
A netušíš,jakou hlášku jsi měl na motoru? Psalo to překročen tlak,nebo nízký tlak nebo?keri píše:Nejdřív bych asi překontroloval hadičky od turba a k němu. Mě třeba to dělala hadička o délce +- 10 cm v řídící jednotce pod budíkama, byla děravá. Teď už 1.000 km v pohodě.
IMPORT A PRODEJ AUT: http://www.1auto.tk" onclick="window.open(this.href);return false;
- eros
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: dlouhá,český krumlov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
Prosim poradte mi mam vw Sharan 1,9tdi r.v 1999.kdyz sednu do auta a je studenej motor a presahnu otcky kolem 2000az 2500 ot.tak auto mi padne do nouzaku vypnu klicek a nastartuju a muzu klidně ject dál dokud to neudělá zas .
Zkusily sme to nalogovat VAG za jízdy.....a vyšly tyto chyby
17958 - snímač tlaku v sacím potrubí
regulační odchylka
Prosím neporadí někdo už sem zaufalej z toho .....turbo se už 3 vyndavalo a posílalo na vyčištění....
Díky za všechny dobré rady
Zkusily sme to nalogovat VAG za jízdy.....a vyšly tyto chyby
17958 - snímač tlaku v sacím potrubí
regulační odchylka
Prosím neporadí někdo už sem zaufalej z toho .....turbo se už 3 vyndavalo a posílalo na vyčištění....
Díky za všechny dobré rady
-
- Závodník
- Příspěvky: 630
- Registrován: 07.11.2007 10:27
- Bydliště: ŠUMAVWA
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
no když ti to piše snimač tlaku tak bych ho asi vymnenil , jinak nalogovat auto neznamená vyčist pamět zavad ale porovnat hodnoty např. váhy,snimače tlaku a turba a hned vidiš jak na tom jsi kdo to logoval?
-
- Závodník
- Příspěvky: 630
- Registrován: 07.11.2007 10:27
- Bydliště: ŠUMAVWA
Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
ted jsem ješte koukal do visu ta zavada vypada na ventil n75 ideal je zkusit na zkoušku ted jsem řešil to samé na oktávě ale bylo to poznat z logu