Stránka 1 z 13

MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 07.03.2009 21:07
od josef21
prosim poradte mi mam seat alhambru 1,9tdi r.v 2001.kdyz sednu do auta a je studenej motor a presahnu otcky kolem 2000az 2500 ot.tak auto mi padne do nouzaku vypnu klicek a nastartuju a muzu ho klidne vytocit na 4000 a uz to neudela ,ma nekdo podobnou zavadu .dela to jen kdyz je studenej motor po ohrati to uz neudela bylo mi naznaceno ze to muze bejt zasrane turbo ,ale nevim kde to mam nechat vycistitnevite o nekom na klatovsku ,predem dekuji

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 26.05.2009 14:58
od redyFCB
tak jsem Taky s autíčkem spadl do nouzáku :cry: ,dnes jdu na VAG a uvidíme,co to bude ,zda lopatky,ventil či turbo,snad to bude stačit vše vyčistit :cry:

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 26.05.2009 21:18
od pyropavel
Josef21:
Přesně tahle závada mě začla zlobit na Alhambře asi před měsícem.Můj mechanik mi rozebral turbo-bylo čisté,jen nějaký ventil propouští lehce olej.Asi by to mělo být ono,ale já se v tom vůbec nevyznám.A jelikož ten ventil má stát několik tisíc,tak ještě počkám.Ber to však s rezervou,já tomu opravdu nerozumím.
Takže i já přivítám více nápadů a jak znám kluky tady na fóru,tak se brzy dozvíme co máme opravovat. :D :D :D :D :D

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 31.05.2009 09:42
od mantinel115
je to EGR ventil.tiez som to riesil,zaslepenim,ale mne to padalo do nudz.rezimu koli kontaktu na triske/vstrik/.stacilo napruzit kontakty na triskach mam uz tri mesiace klud.samozrejme,ze som to nemal z vlastnej hlavy!vsetko som to vycital tu na vasom fore.

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 31.05.2009 10:02
od patper
Mantinel115 - a jak se to padani projevovalo :?: :?: :?:

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 31.05.2009 17:40
od mantinel115
zacalo mi skubat autom a hned na to sa rozsvietila kontr.ESP.

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 31.05.2009 17:44
od mantinel115
najprv som myslel,ze ERG ventil,no po zaslepeni to robilo furt,tak som skusil tie kontakty a bingo.ale robilo mi to len za studena.po zohriati to islo ok.

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 04.06.2009 20:13
od patper
Take jsem se ted potykal s padanim do ''nouzaku'' - vymnenene hadicky,N75,vaha vzduchu,nic nepomohlo....
Padalo to takrka pokazde,kdyz jsem jel na ctvrt plynu v otackach 2tis. az 2,5oo....pokud jsem jel na plny plyn,tak to neudelalo...
Ted jsem se vratil od Andreho - byla rozstelovana tycka ,co ovlada klapku na turbu [mam obtokove] - ted vse maka jak ma :lol:

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 25.01.2010 22:26
od fajc
mám problém..2000 - 2500 ot..a ztratí to výkon...víc než 110 z toho nevyrazím. Mám 1,9 /97rok
V závadách to píše něco jako netěsné potrubí od turba..
nevíte kde to hledat? já pohledem nic nezjistil.. :(

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 25.01.2010 22:58
od Peters
Podobny problem na AUY (85 kW PD). Kamarad neda vic jak 140 km/h na petku na dalnici. (ma sesti-kvalt)

Podle VAGu dava turbo max. asi 2140 - 2150 mbar, vaha vzduchu asi 940-950 mg/R pri testu na 3/plny a 3.000 otacek.

Tak nevim... Ale pres 3.000 otacek ho motor pusti, jen je to stasne "tupe" a netahne jak ma.

Do nouzaku mu to padalo, dokonce i zustal uplne stat s napisem "STOP" na polo-DOTu.

Jde o Galaxy 2001, AUY 85 kW, PD.

Diky za rady, pokud by bylo divne dle hodnot turbo nebo vaha.

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 25.01.2010 23:00
od keri
Nejdřív bych asi překontroloval hadičky od turba a k němu. Mě třeba to dělala hadička o délce +- 10 cm v řídící jednotce pod budíkama, byla děravá. Teď už 1.000 km v pohodě.

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 15.02.2010 19:18
od Auto1
keri píše:Nejdřív bych asi překontroloval hadičky od turba a k němu. Mě třeba to dělala hadička o délce +- 10 cm v řídící jednotce pod budíkama, byla děravá. Teď už 1.000 km v pohodě.
A netušíš,jakou hlášku jsi měl na motoru? Psalo to překročen tlak,nebo nízký tlak nebo?

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 30.03.2010 22:27
od eros
Prosim poradte mi mam vw Sharan 1,9tdi r.v 1999.kdyz sednu do auta a je studenej motor a presahnu otcky kolem 2000az 2500 ot.tak auto mi padne do nouzaku vypnu klicek a nastartuju a muzu klidně ject dál dokud to neudělá zas .
Zkusily sme to nalogovat VAG za jízdy.....a vyšly tyto chyby
17958 - snímač tlaku v sacím potrubí
regulační odchylka

Prosím neporadí někdo už sem zaufalej z toho .....turbo se už 3 vyndavalo a posílalo na vyčištění....
Díky za všechny dobré rady

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 01.04.2010 21:38
od golfgti16vv
no když ti to piše snimač tlaku tak bych ho asi vymnenil , jinak nalogovat auto neznamená vyčist pamět zavad ale porovnat hodnoty např. váhy,snimače tlaku a turba a hned vidiš jak na tom jsi kdo to logoval?

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 01.04.2010 21:42
od golfgti16vv
ted jsem ješte koukal do visu ta zavada vypada na ventil n75 ideal je zkusit na zkoušku ted jsem řešil to samé na oktávě ale bylo to poznat z logu