Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 169 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 13.01.2014 11:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.06.2009

Příspěvky:

209

Bydliště:

SloVWakia

Ahoj,

Turbo si spravne poskladal po vycisteni? Pri tvojom 9-lopatkovom turbe sa moze raz-dva stat, ze otocis prstenec zrkadlovo a tym zmenis drahu lopatiek, co ma za nasledok vysoky tlak v turbe ( 2500 mbar )

_________________
Volkswagen Sharan II, r.v.2002, 1.9 TDI PD, AUY, 85kw


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 13.01.2014 16:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.01.2012

Příspěvky:

5

Ahoj,

jasne prstenec je spravne vlozeny - teda tak ako bol predtym, jedine ze by bolo turbo rozoberane predchadzajucim majitelom a ten ho dal naopak ... kazdopadne vdaka za typ.

Mam uz aj objednanu druhu RJ, takze najskor skusim vymenit RJ ked dorazi...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 14.01.2014 05:51 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

21.11.2010

Příspěvky:

3444

Bydliště:

Berounsko, D5 Exit 28

Někde se tu válí fotka prdtence - jeho poloha na turbu, tak na to mrkni.

_________________
Ford Galaxy 1.9 Ghia, PD 85kW, 2001
Don't worry, be happy
http://forum.navitym.cz/index.php

_________________
Realizace, servis a údržba kompresoroven. PSA generátory dusíku a kyslíku. Průmyslová filtrace kapalin.


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 20.01.2014 11:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.01.2012

Příspěvky:

5

Tak nechcem to zakriknut, ale padanie do nr som uz asi odstranil. Problem bol v tom ciernom T-cku. ( Uz sa to niekde tu pisalo o tom ). Do toho T-cka idu 3 hadice:
1.Od vzduchoveho filtru
2.Do vstupu ATM na ventil N75 na ovladanie turba
3.Do vstupu ATM na ventil N18 na ovladanie EGR
Problem bol v tom, ze jedna ta odbocka mala malinky prierez/prietok nez ostatne dve. Ked som si potom pozrel v ETKE schemu zapojenia hadiciek, tak som zistil, ze prave ta odbocka s malinkym prierezom ma ist do vzduch. filtra a ja som to mal prehodene. Do vzduch. filtra isla odbocka velkym prierezom a do ventilu N75 isla odbocka s malym prierezom. No pre istotu som tam dal T-cko, ktore malo vsetky 3 odbocky rovnaky prierez a siel som sa previezt. Dupol som na pedal na 3. pr. stupni a cca po dosiahnuti tlaku 2215 mbar, hodnota pekne klesla na cca 1948 - cize ventil/regulacia konecne funguje a reguluje tlak tak ako ma :)

Este vyriesit tu jednu vec a sice, ze mi to netaha za studena... az po prejdeni cca 10 az 20 metrov motor zacne tahat. Tiez som si vsimol ze za studena ked nastartujem a mam neutral, tak ked sliapnem na plyn. pedal, tak otacky mi ledva vyletia na 2200 a tam aj zostanu. Akokeby malo to auto obmedzovac :) - co urcite nema. Ked je auto zohriate tak otacky na neutrali v pohode vyletia az do 5000. Myslim ze to bude mat urcite suvis.... len kde a v com hladat chybu???


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 27.08.2014 19:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.09.2010

Příspěvky:

2

Zdravíčko. Přidávám se do klubu nouzáků.
Sharan 66KW motor AHU

Všichni mívají problem s nouzákem za studena, nebo premanentně, ale u mne je to jiné.

Za studena po ránu nastartuju a mohu jet neomezeně dlouho a jakým chci stylem jízdy a auto pojede normálně a bez problému tahne. Zhasnu motor a pojedu dříve, než auto zcela vychladne (do hodiny od předchozí jízdy se 100% pravidelností), tak v cca 2400 ot. padne výkon a netahne. Necham ho hodinu a více stát a tahne zase normálně.

Podle diagnostiky hlásí jen chybu čidlo teploty nafty - permanentně ukazuje -5,2 (problem je, že u tohoto modelu je udajne soucasti vstrikovaciho cerpadla)
Jinak zadne zavady nevycte.

Zaráží mne hlavne fakt, že přejedu celou republiku bez problému, ale nesmim zhasnout motor.


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: MOTOR: padanie do núdzového režimu
PříspěvekNapsal: 03.10.2014 11:42 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

03.10.2014

Příspěvky:

2

Zdar!

Napíšem hneď na úvod, že som najprv prelustroval všetky dostupné fóra a skúsil som všetko čo som v nich našiel. Menil som všetko, čo by mohlo mať súvis - N75, čidlo prietoku paliva, váha vzduchu. EGR ventil vyčistený. Skontrolované hadice, podtlak OK, turbo OK, trysky OK. Rozvody, oleje, filtre, žhaviče mám všetky nové. Motor sme prekostrili. Čo je zvláštne, tak diagnostika mi často hlási: N75 skrat na kostru - sporadická, ventilátor chladiacej kvapaliny skrat na kostru - sporadická, ale N75 je nový, konektory sme prečistili, vedenia premerali - všetko OK. Nerobím to svojpomocne, ale normálne s mechanikom, ktorý opravuje autá už pomaly 30 rokov.

A ešte symptómy - Alhambra 2005 1.9 TDI/85kW 4x4 mi padá náhodne do núdzového režimu. Vždy v rovomerných nižších, alebo voľnobežných otáčkach - napríklad prídem na semafory normálne, počkám na zelenú a na výjazde už neťahá. Alebo idem na tempomat cez dedinu na 4. stupeň 50 km/h a na konci dediny už to je v núdzaku. Občas mám pocit, že pred tým veľmi neznateľne trhne, treba sa na to fakt sústrediť, aby si to človek všimol. Kontrolka nesvieti žiadna, keď zastavím, zhasnem motor a naštartujem, ide zasa dobre náhodne dlhú dobu. Už som spravil aj 900km a v pohode, ale inokedy idem 20km a padne to aj tri razy. Má to zhoršujúcu sa tendenciu (stáva sa to stále častejšie).

Neviete niekto poradiť? Už som do toho narval dobrých 5 kíl a furt to nejde. Už sme fakt v koncoch.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 04.02.2015 11:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.11.2012

Příspěvky:

113

Bydliště:

Okres Nový Jičín

Ahojky! Tak i mě tato příhoda potkala.Nouzový režim. 1.9TDI 66kw AHU 1997 Galaxie

Začal jsem všemi podtlakovými hadičkami a že jich na výměnu bylo :baseball: ,nějak to ovšem nepomohlo a tak jsem jednoho dne začal zkoumat hadičku v řj - pitva provedena a zjištěná hadička s 10 dírkama a nějak moc jemná.Tak jsem jí taky vyměnil.Nouzák se zlepšil. Při jízdě do 100km/h jsem nouzák nikdy neměl, jen mi příjde že auto do 1500 otáček nějak netáhne (možná to tak u 66kw má být). Když dám plyn na podlahu od turba se ozývá takový rachotivý zvuk - jakoby někde něco unikalo,drnčelo či podobně.

Do nouzáku to většinou spadne až jedu po dálnici 120km/h a když chci předjet a sešlápnu plyn na zem - v tu chvíli to cukne a jedu 110 a víc ani ránu.

Máte nějaký nápad nebo radu kam dál kouknout? VAG mám a v chybách se mi vždy objeví:

Číslo dílu řídícího modulu: 028 906 021 HC
Komponent a/nebo - verze: 00SG 1905
Kódování softwaru: 00002
Kód opravny: WSC 00020
1 Nalezeny chyby :negative: :
00575 - Tlak v sacim potrubi
17-10 - regulacni diference - Sporadicky

Jak zkontrolovat váhu vzduchu a turbo jestli tlačí, můžu nějak poznat podle kanálu 11 co je špatně? Ještě info že turbo je cca 30 000 po repasi a otec jezdil převážně na klobouka .Může být vypadlá nějaká hadice.Nesetkal se někdo s něčím podobným? :sorry: Díky za info ! :taunt:

_________________
Ford Galaxy 1997 1.9TDi 66kW WGR AHU
VW Sharan 1999 1,9TDi 81kW AFN - Bouráno a prodáno


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 04.02.2015 15:03 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

03.07.2010

Příspěvky:

1261

Bydliště:

Staňkovwice

Je to sice na O1, ale mohlo by Ti to pomoct.


Přílohy:
Váha a turbo.pdf [96.07 KiB]
216 krát

_________________
VW SHARAN 1.9TDi PD, 85kW, r.v.2002 NUCENÝ PRODEJ, Audi A3, 1.6, 2002
Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 04.02.2015 19:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

464

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

podla toho navodu naloguj kanaly 3,10,11 co vies v jednom logu na stvorke od 1500 do 4000 otacok a potom tento subor s priponou csv niekde upni a daj link...

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, AFN - náš Michel išiel do sveta... Seat Alhambra II, AUY, Aneška a už zase riešim čo som mal vyriešené :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 05.02.2015 23:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.11.2012

Příspěvky:

113

Bydliště:

Okres Nový Jičín

Tak tady jsou logy kanálů 1,3,11 u té 11 je tam mírná jízda a poté jsem vjel na dálnici dupl na to a asi ve 130 zase nouze.

http://uloz.to/x4WtLLV5/logs-zip

_________________
Ford Galaxy 1997 1.9TDi 66kW WGR AHU
VW Sharan 1999 1,9TDi 81kW AFN - Bouráno a prodáno


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 06.02.2015 12:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

464

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

sprav to este raz.....daj merane hodnoty v tych troch riadkoch si nastav kanal 3,10,11 daj stvorku ustal na 1500 spusti logovanie a potom tomu drbni na podlahu a drz az do 4000 popripade pokial nedojde k nudzaku....zatial som si vsimol ze turbo asi nebude dost tlacit ale z toho nekonecneho logu je hruza nieco zistit...

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, AFN - náš Michel išiel do sveta... Seat Alhambra II, AUY, Aneška a už zase riešim čo som mal vyriešené :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 06.02.2015 16:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.11.2012

Příspěvky:

113

Bydliště:

Okres Nový Jičín

Nooo ono totiž je to tak dlouhé protože trvalo než jsem do nouze vůbec spadl. Vždy padá na dálnici, když mám zařazenou 5ku.A já bohužel nikde poblíž na takovou rychlost nemám terén abych točil na pětku 4000 otáček.Při 4 kvaltu můžu točit i 5000 a do nouze nespadne.Vložil jsem screen toho kdy to spadlo do nouze.

:sorry: Omlouvám se :roll: ,ale vychytat kdy to spadne do nouze je těžké.Ale při 130 km/h trvá než to spadne někdy i 5 minut a někdy hned.Akorát je zvláštní že turbo tlačí 1999 mbar na maximum a poté hned nouze.Přitom jsem i dříve na 4 stál na plynu a jak měl motor 5 tis otáček tak jsem radši přeřadil aby se nerozletěl :baseball:


Přílohy:
Poznámka: tady to spadne do nouze
nouze.jpg
nouze.jpg (136.09 KiB) Zobrazeno 2037 krát


_________________
Ford Galaxy 1997 1.9TDi 66kW WGR AHU
VW Sharan 1999 1,9TDi 81kW AFN - Bouráno a prodáno
Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 06.02.2015 16:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

198

Bydliště:

SK-TO

Urob ten log do mierneho kopčeka.

_________________
SEAT Alhambra I. 1,9TDI AFN 81kw r.v.2000,EGR-off,


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 07.02.2015 20:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.11.2012

Příspěvky:

113

Bydliště:

Okres Nový Jičín

Tak tady to je snad už by to mělo být ok je tam pár logů z různých situací a krátkých.

http://uloz.to/xpPTxivo/logs-zip

_________________
Ford Galaxy 1997 1.9TDi 66kW WGR AHU
VW Sharan 1999 1,9TDi 81kW AFN - Bouráno a prodáno


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 08.02.2015 15:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

464

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

ked nemas rovinku ta ako pisal vikino do mierneho stupania urob na trojke a aj na stvorke ale prosim ta vsetky tri kanaly naraz v jednom logu nie samostatne to znamena ze ked si das na diagnostike merane hodnoty mas moznost naraz sledovat tri kanaly a tam navolis od hora 3,10 a 11 a das logovania od 1500 do tych 4000 popripade pokial to nespadne. ako som si vsimol tak ti to prefukuje a potom prepada takze bude problem s regulaciou....

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, AFN - náš Michel išiel do sveta... Seat Alhambra II, AUY, Aneška a už zase riešim čo som mal vyriešené :-)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 169 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: jenda.master a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group