Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 169 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 19.02.2015 15:01 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

14.01.2015

Příspěvky:

7

Bydliště:

Mochov (Praha-východ)

Ahoj SAGáci,
mám Alhambru rv. 2002, 1,9 TDI 85 Kw, AUY. Nakrouceno 270 000. Motor začal padat do nouzového režimu. Podotýkám, že jsem tohle vlákno téma celé pročetl. Šel do servisu ke kamarádovi. Zatuhlá regulace lopatek turba (nevím přesně, jsem laik....prostě taková ta tyčka z baňky do turba, co se má volně pohybovat). Kluci v servisu to trošku mechanicky rozhejbali a prostříkali WDčkem. Chvilku byl klid, potom zase nouzáky. Vyměnili jsem ventil N75, prohlédli jsem přívodní hadice k turbu. Vše vypadá ok. Takže už zbývá jen možnost přidrhávajících klapek v turbu...takže nechat turbo vyčistit (říkám si, že když už bude venku, pošlu ho na komplet repas).

Co mi ale vrtá hlavou je to, že nouzák přijde vždy jen po prvním nastartování. Na trojku (někdy čtyřku) kolem 3 - 3,5 tis. otáček. Už poznám, že to nastane. Auto táhne, ale trochu míň - turbo se jakoby rozmýšlí, pak cukne (ozve se syčivej zvuk) a spadne do nouzáku. Jakmile vypnu a zapnu motor, vše je v pořádku a auto tahá jak má (testováno i na dálnici). Jak je to možné? Myslíte, že repas a vypodložení pomůže? Nebo mám zkusit ještě něco jiného? Bohužel nemám VAG a nemám zázemí. Vše řeším přes servis, tak chci postupovat opatrně, ať tam zbytečně nezahoukám za ranec!!

Díky za rady


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 19.02.2015 20:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.11.2012

Příspěvky:

113

Bydliště:

Okres Nový Jičín

Takže u Galaxyho nouzák vyřešen ... příčina - zanesený vzduchový filtr. Neuvěřitelné.Když mi otec (od kterého auto mám) řikal,že to pravidelně servisoval nenapadlo mě že bude dělat čepy,ramena a podobně a né vzduchový filtr. Byl tam celých 70 tis km a skoro zarostl mechem a uhnil :mrgreen: takže sorry pánové za obtěžování :blush: :laugh:

_________________
Ford Galaxy 1997 1.9TDi 66kW WGR AHU
VW Sharan 1999 1,9TDi 81kW AFN - Bouráno a prodáno


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 19.02.2015 21:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

389

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

ked ti mozem doporucit tak pokial turbo nema nejake extremne vole a nebere olej co by si lahko zistil tak ho daj len vycistit a vypodlozit. repas je vacsinou nekvalitny a nevyrovna sa originalnej montazi. Ja osobne som sa s turbom natrapil tiez dost a branil sa moznosti jeho demontaze a cistenia ale aj tak som sa tomu nevyhol. mne to padalo do nudzaku sporadicky a to pri vyssej rychlosti a vzdy nie pri zrychlovani ale ustalenej rychlosti. pri logovani na trojke a stvorke to nepadlo aj ked tam bol prepad a prefuk a dokonca regulacia bez zapojenej banky za studena chodila lahucko....odkedy som ho vycistil daval som sem aj foto a vypodlozil 0.1 mm tak je klud....

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, 81 kW, r.v. 97, šedá metalíza, egr off, fb 150p764, v predu brembo max, doska brembo, trojblik alias krtecek, tempomat, led osvetlenie interieru, celoročky Hankook, pružiny kayaba v kombinácii s tlmičmi meyle ( test )....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 19.02.2015 23:29 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

14.01.2015

Příspěvky:

7

Bydliště:

Mochov (Praha-východ)

Diky Hiero. Nejhorsi je,ze ja turbo sam doma nevycistim. Nemam zazemi ani zkusenosti. Nemate tip na nekoho na Praze-vychod kdo cisti turba na kseft za nejakou rozumnou cenu? Chtel bych ho i vypodlozit. Kurna kara vydrena,konecne jsem se dostal z rozvrkanejch escortu a hned tyhle problemy,to je k vzteku!! Jinak jsem z auta vydrenej,ale tohle mi to kazi!

diky za rady


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 20.02.2015 08:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

389

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

Svoju prosbu daj sem tu sa Ti urcite niekto ozve http://dieselpower.cz/forum/viewforum.php?f=2&sid=edd03c9c101545f7b0e12c25ada88916

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, 81 kW, r.v. 97, šedá metalíza, egr off, fb 150p764, v predu brembo max, doska brembo, trojblik alias krtecek, tempomat, led osvetlenie interieru, celoročky Hankook, pružiny kayaba v kombinácii s tlmičmi meyle ( test )....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Nouzak 1.9TDi 85 kw PD
PříspěvekNapsal: 15.03.2015 19:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2010

Příspěvky:

7

Zdar klubaci...muj problem...auto pada pri 5 a 6 rychlosti do nouzaku...a pri prerazeni slysim odfukovat turbo jako kdybych mel blowoff ventil....turbo-nove, vaha-nova, N95-nova, diag pise mez plniciho tlaku prekrocena...uz nevim co stim


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 16.03.2015 10:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

389

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

Nefunkčná regulácia....naloguj na štvorke plný plyn od 1500 do 4000 kanál 3,10,11. Ked vravis že je všetko vymenené tak si prekontroluj hadicky podtlaku a urob akčné cleny či regulácia na turbe chodí...

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, 81 kW, r.v. 97, šedá metalíza, egr off, fb 150p764, v predu brembo max, doska brembo, trojblik alias krtecek, tempomat, led osvetlenie interieru, celoročky Hankook, pružiny kayaba v kombinácii s tlmičmi meyle ( test )....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 16.03.2015 22:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2010

Příspěvky:

7

Pokusim se to nalogovat jeste jsem to nikdy nedelal tak musim mrknout na nejakej navod...kdyz to nastartuju tak se regulace na turbu zatahne a otevre lopatky...a prijde mi ze bude teda asi problem nekde v hadickach myslim si ze nestiha pri prerazovani otvirat regulace lopatky a tim si to tak pozde odfukuje...a pak v tahu pri 5 a 6 na plnej plyn to proste pretlakovava a tim to pada do nouzaku...co myslite??


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 17.03.2015 07:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

389

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

Pokiaľ je tam repas turbo aj tam môže byť chyba že je napr....prekontroluj si ten podtlak a urob ten log http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825&highlight=diagnostika+turba tu je návod....

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, 81 kW, r.v. 97, šedá metalíza, egr off, fb 150p764, v predu brembo max, doska brembo, trojblik alias krtecek, tempomat, led osvetlenie interieru, celoročky Hankook, pružiny kayaba v kombinácii s tlmičmi meyle ( test )....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 17.03.2015 19:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2010

Příspěvky:

7

hele tak podlaky zkontrovany pro jistotu to se mi nelibilo jsem dal novy...egr jsem zaslepil poradne na dvou mistech a vypada to ze je chyba v tom repasovanym turbu...dam tam jiny a uvidime..nastesti to moje co tam bylo..je v pohode menil jsem ho ze mi tady zustalo jedno po repasu tak jsem to tam kopnul a asi je naprd sestelovana regulace..uz to tak vypada...pac kdyz tam bylo to stary tak do nouzaku nepadalo


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 17.03.2015 21:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

389

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

ten log mozes spravit aby sme videli kde je problem mozno staci nastavit tiahlo na banke...urob log na repase a potom na tom povodnom...

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, 81 kW, r.v. 97, šedá metalíza, egr off, fb 150p764, v predu brembo max, doska brembo, trojblik alias krtecek, tempomat, led osvetlenie interieru, celoročky Hankook, pružiny kayaba v kombinácii s tlmičmi meyle ( test )....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 18.03.2015 20:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2010

Příspěvky:

7

Zdar tak vyreseno...manici co repasovali turbo spatne sestelovali bandasku a neotvirala uplne..proto se to pretlakovavalo...ted uz vse ok...neofukuje a nepada do nouzaku...muzu klidne spat :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 23.03.2015 21:37 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

03.10.2007

Příspěvky:

1159

Bydliště:

RoUtE 66

Čau potrebuju poradit kam s hadičkou podtlaku......co sem našel. ....pri přidání saje a kdyz pustim plyn foukne :D tak kdyby nekdo mel schema podtlaku na sharana1 66kw AHU
no pada to do nouzaku tak to přikládám tomu....diky


Přílohy:
20150323_162847_20150323201805649.jpg
20150323_162847_20150323201805649.jpg (1.36 MiB) Zobrazeno 1396 krát


_________________
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!! :-D

_________________
MK II. 1.8kat RP 66kw 1987 @ Vento 1.8 AAM 55kw 1997 @ sharan 1.9tdi AHU 1997 @ golf mk3 variant 1.9td ex. Bora variant 2.3 V5 @ New mk2 gtd Sb 1991
Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 23.03.2015 22:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

389

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

tu mas studuj ako podtlak tak aj obtok http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=34699&postdays=0&postorder=asc&start=0 http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=33870&postdays=0&postorder=asc&start=0 ta hadica na pravo ide do rj motora mas to blbo pozrete...

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, 81 kW, r.v. 97, šedá metalíza, egr off, fb 150p764, v predu brembo max, doska brembo, trojblik alias krtecek, tempomat, led osvetlenie interieru, celoročky Hankook, pružiny kayaba v kombinácii s tlmičmi meyle ( test )....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 30.06.2015 15:31 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

17.04.2015

Příspěvky:

1

Mám stejný problém,golf iv 2003 PD 74 kW padá do nouzaku od 2000 do 2600 ot/min.píše Abgas werkstat.EGR sem čistil=byl hodně zanesenej ale bez výsledků.Shanim někoho na vyčištění turba popř.i nalogovani.Chomutov a okolí.nabídky s cenou posilejte na email pasek11@seznam.cz předem dík


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 169 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group