Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 168 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 02.04.2010 13:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

394

Bydliště:

Praha 15

co Ti ukazuje VAG za hodnotu na atmosferickém tlaku? Je při vypnutém motoru stejná jako tlak v potrubí?

_________________
Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 30.05.2010 22:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.11.2009

Příspěvky:

7

Bydliště:

Praha

Prosím o radu, omlouvám se pokud je už řešeno jinde, nenašel jsem.. krátce po koupi auta vloni na podzim spadlo do nouzáku. Pořešeno po několika dnech v servisu - na VAG závada N75, v reálu nic neobjeveno, paměť vymazána, od té doby bez problému (cca 3 tis. km). Dotaz zní: lze to samé provést i bez kompu? Jedu za 3 týdny na Korsiku a netuším co bych dělal, kdyby se to opakovalo. Netbook budu mít s sebou, ale nemám soft, kabel, know-how..

_________________
Bigfoot, Alhambra 1,9 85kw 2004

_________________
Alhambra 1,9 85 kW, 2004


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 25.06.2010 12:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3818

V pátek minulého týdne mi při cestě do Brna motor padl do nouze. Výkon dolů a jelo to jako stodvacítka. Po vypnutí motoru a opětovném startu to zase jelo celkem v pohodě. Od té doby je ale pružnost motoru nápadně horší. Motor zatahne až při otáčkách kolem 2400-2500 a rozjezdy jsou vyloženě trápení zvířat. Když motor držím několik sekund na plném plynu, padne do nouze.

Verdikt jednoznačný - zanesené turbo sazemi a zaseknuté lopatky statorového kola na regulátoru plnicího tlaku. Takže mě čeká jediné možné řešení tohoto problému - turbo ven a vyčistit.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 25.06.2010 13:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.06.2009

Příspěvky:

338

Bydliště:

Brodek u Konice

Ty si šikula tak dřím palce ať se to podaří.... :budo:

_________________
Seat Alhambra II r.v 2001 1.9 TDi PD 85kw,EGR-OFF,Chip 105kw
Daewoo Nexia 1.5....55kw.... - Prodáno
Seat Leon 1MTop Sport 110kw
_________________


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 25.06.2010 13:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.09.2009

Příspěvky:

262

Bydliště:

" HRADUBICE " konec D11

taky jsem měl minulý týden nouzák u 4 tis otáček to padlo zrovna když jsem to čirou náhodou logoval.Dá se říct,že už od rozjetí turbo tlačilo o 0,2 Baru více než byl požadavek.Po vyčtení chyb to hodilo chybu 17958 a podle mého Visu to je ventil N75,jenže já tam mám nějaký měnič tlaku s bílou čepičkou.
Zkontroloval jsem hadičky a vypadají dobře,ten měnič jsem proměřil Ohmmetrem a dává 17 Ohm jak by měl.Jel jsem to znovu projet a nic,různě jsem to vytáčel za hranici 4 tis otáček a nic.
Vlezl jsem pod auto a koukal na tu regulační tyčku,zkoušel za ní vzít a jde lehce,ale nevím jak moc jí jde rukou zatlačit.Akorát mě zarazilo,že ta tyčka z tý baňky nedosedá kolmo na tu "osičku,táhlo" z turba,ale je jakoby vyvrácená.

Je to tak normální nebo je to táhlo ochozený? Motor 1,9 81kW AVG

PS: o pár příspěvků z5 někdo popisuje chybu 17958 jako závadu na čidle tlaku sacího potrubí :?: co to tedy je za chybu?

_________________
Galaxy Ghia 1.9 TDI 81kW+chip,AVG;r.v.2000;EGR off,Maf Off,5x el.okna,Climatronic,Tempomat,Blue LED interier,park senzory


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 07.07.2010 20:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3818

Nakonec ten problém s padáním do nouze byla jen poškozená podtlaková hadička, která přivádí podtlak k membráně turba. Výměna = deset minut práce. Hadička je stejná, jako je na vstřikovačích (vnitřní průměr 3,2mm), metr stojí cca 80 Kč.

Nevzdávejte to - turbo vydrží strašně moc a je to až ta poslední možnost, co může odejít. Jakmile motor ztrácí výkon, především je nutné zkontrolovat všechny podtlakové hadičky v systému omezení plnicího tlaku turba, dále ventil N75, snímač teploty stlačeného vzduchu a váhu vzduchu. Pokud nic z toho neodstraní závadu, dá se uvažovat, že bude problém v turbu samém. Ale stává se to zřídka, mnohem častěji odejde něco kolem turba, ale turbo drží.

Ventil N75 může být vadný i v případě, že ohmicky je v pořádku a při přivedení napětí na svorky spolehlivě cvaká. Problém bývá mechanický - ventil má netěsnou jehlu, kterou přivádí nebo naopak odpojuje podtlak k dóze turba. Pak dochází ke zpožďování regulace, turbo přeplní nad dovolenou mez a jednotka pošle motor do nouze. Jediné spolehlivé řešení je výměna ventilu.

_________________
Daewoo Matiz 0,8i 38kW (*1999)
Renault Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Renault GrandScénic II 1,6i 83kW (*2006)
Renault Clio III 1,2i 55kW (*2012)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 28.11.2010 15:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.11.2009

Příspěvky:

29

Bydliště:

Trutnov

pyropavel píše:
Josef21:
Přesně tahle závada mě začla zlobit na Alhambře asi před měsícem.Můj mechanik mi rozebral turbo-bylo čisté,jen nějaký ventil propouští lehce olej.Asi by to mělo být ono,ale já se v tom vůbec nevyznám.A jelikož ten ventil má stát několik tisíc,tak ještě počkám.Ber to však s rezervou,já tomu opravdu nerozumím.
Takže i já přivítám více nápadů a jak znám kluky tady na fóru,tak se brzy dozvíme co máme opravovat. :D :D :D :D :D


taky mě propouští olej a taky mě párkrát spadla jednotka do ouzového režimu, dělá to pouze za studena, kouknu na ty hadice a ventyl a uvidím.

_________________
Alhambra TDI PD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 11.12.2010 15:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

940

Bydliště:

Český Krumlov

Klubáci prosím o pomoc.Už se mi třikrát za sebou stalo při cestě do CB že mi před kopcem na tom samým místě spadl motor do nouzáku.Ve vagu to napsalo že byl překročen tlak vzduchu. Jinak jezdím všude možně a nic,ale v Rájovským kopci prostě spadne.

_________________
Seat Alhambra 2.0 TDI, 103 kW rok 2007


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 11.12.2010 18:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5489

Bydliště:

Praha-Rakovnicko-Praha

Tak na tohle znam odpoved zcela presnou :!:
Nejezdi tam tudy bratre :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Zakazkove Truhlarstvi
viewtopic.php?f=46&t=24670

_________________
Audi A6 Avant Q 3,0 tdi , C3 , Sharan II 1,9TDi PD - Prodano ; CBR - prodano...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 19.12.2010 16:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

940

Bydliště:

Český Krumlov

Tak už sem pokročil na pět projetí toho místa a pokaždé to spadne do nouzáku.Tam je to vážně zakletý.Jezdím všude možně a pohoda a tady pět krát za sebou.Je to vůbec možný.???? :?: :?: :?: :?: :?:

_________________
Seat Alhambra 2.0 TDI, 103 kW rok 2007


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 20.12.2010 10:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.11.2007

Příspěvky:

603

Bydliště:

ŠUMAVWA

zkus to nalogovat za jizdy jestli vše funguje jak má zkus sem dát ten log možna zatuhlá regulace na turbu nebo ventil n75 nebo hadičky

_________________
VW SHARAN SPECIAL chip MOTORPOWER,VW GOLF 4 TDI 4 MOTION chip MOTORPOWER VW GOLF 4 GTI TDI ORIGO ZATIM


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 20.12.2010 22:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.05.2010

Příspěvky:

150

Bydliště:

Žandov u CL

...to se s toho picnu,vše co tady píšete jsem už udělal,turbo nový,trubky a hadičky taky ok,lopatky čistý,n75,snímač tlaku a hadička v PC taky ok,intercoler je taky v poho...a pořád řešim ten blbej nouzák,jedu přes tři tísíce,a hop do nouzáku...poradí mi teď někdo co s tím mám dělat,už mě to fakt s.re.. :cry2:

_________________
VW Sharan r.v 98.TDI 81kw AFN....Linhai LC STORMER 4x4


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 21.12.2010 14:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

792

Bydliště:

Hradec Králové

A co hadička uvnitř ŘJ? Jen nápad. :D

_________________
I LOVE TO FLY

_________________
VW SHARAN 1,9 TDI, 107kW,r.v. 2000 (model I), "ŠARIK"


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 21.12.2010 20:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.05.2010

Příspěvky:

150

Bydliště:

Žandov u CL

Hm :( to už jsem taky vyřešil

_________________
VW Sharan r.v 98.TDI 81kw AFN....Linhai LC STORMER 4x4


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 28.12.2010 10:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

940

Bydliště:

Český Krumlov

Pánové tak ten most je zakletej.Jízda Paříž a zpět - 2200 km a pohoda.Druhej den cesta do čb a na na mostě :?: No jasně spadl do nouzáku. :P .Budu muset pozvat duchaře :P :P

_________________
Seat Alhambra 2.0 TDI, 103 kW rok 2007


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 168 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group