Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 167 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 01.07.2015 22:33 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

03.10.2007

Příspěvky:

1156

Bydliště:

RoUtE 66

Tak ja svuj problem vyresil stylem ze hadička nebyla dle schéma kam dat takze sem ji uplně vyřadil (mozna kdysi nekdo mel budik na tlak turba) nouzak prestal po výměně N75 :good:

_________________
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!! :-D

_________________
MK II. 1.8kat RP 66kw 1987 @ Vento 1.8 AAM 55kw 1997 @ sharan 1.9tdi AHU 1997 @ golf mk3 variant 1.9td ex. Bora variant 2.3 V5 @ New mk2 gtd Sb 1991


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 02.07.2015 14:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

31.07.2008

Příspěvky:

58

Bydliště:

Plzensko

Tady taky nic nevykoukáš?

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=373372

http://figurel.w.interia.pl/AUYpodcisnienie.jpg

_________________
Golf IV, Sharan II, 2.0 TDI, BRT, 2007


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 02.12.2015 09:12 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

23.07.2013

Příspěvky:

21

Bydliště:

Reichenberg

Zdravím, auto mi za jízdy spadlo do nouzaku a už v něm zůstalo ani po novém startu žádná změna. VAG žádnou závadu nevypisuje. Zkoušel Jsem z kamosova Auta přehodit váhu vzduchu a snímač nasavami vzduchu, ale žádná změna. Turbo rok staré. Bandaska se ručně pohybuje krásně. Hadice pohledove v pohodě. Co by to ještě mohlo být?

_________________
Sharan II 1.9, TDi PD 85 kW AUY 02

_________________
Taxidriver


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 02.12.2015 18:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

384

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

naloguj kanal 3,10,11 na stvorke od 1500 do 4000 otacok plny plyn a daj to sem....no a ked je auto v nudzaku urcite nejaku chybu vypise......

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, 81 kW, r.v. 97, šedá metalíza, egr off, fb 150p764, v predu brembo max, doska brembo, trojblik alias krtecek, tempomat, led osvetlenie interieru, celoročky Hankook, pružiny kayaba v kombinácii s tlmičmi meyle ( test )....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 07.12.2015 11:52 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

23.07.2013

Příspěvky:

21

Bydliště:

Reichenberg

Kutulas píše:
Zdravím, auto mi za jízdy spadlo do nouzaku a už v něm zůstalo ani po novém startu žádná změna. VAG žádnou závadu nevypisuje. Zkoušel Jsem z kamosova Auta přehodit váhu vzduchu a snímač nasavami vzduchu, ale žádná změna. Turbo rok staré. Bandaska se ručně pohybuje krásně. Hadice pohledove v pohodě. Co by to ještě mohlo být?


Tak vyřešeno, něco vlétlo do turba a celé ho rozmasakrovalo, 10K v p.če :-(

_________________
Sharan II 1.9, TDi PD 85 kW AUY 02

_________________
Taxidriver


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 07.12.2015 21:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.04.2013

Příspěvky:

82

Bydliště:

Valašsko

Zdravím.. dnes mi po dlouhé době (cca po půl roce) spadlo auto do nouzového režimu.. udělal jsem nějaké logy na 3 a čtvrtý rychlostní stupeň.. prosím chytřejší o radu - VAG píše 17965 - Regulace plnícího tlaku - Regulační mez překročena.. P1557 - 35-10 --Sporadicky

Všiml jsem si, že to do nouzáku padá cca okolo 3150 ot.

nevím, či to má až taký vliv... ale je pravda, že auto teď jezdilo jen krátké trasy... a má před výměnou oleje (cca 2000 km)

Díky za rady..


Přílohy:
VAG LOG.zip [41.22 KiB]
34 krát

_________________
SHARAN 4motion 10/2008 BVK, 1,9 TDI z Beskyd

_________________
Homer
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 07.12.2015 21:53 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

23.07.2013

Příspěvky:

21

Bydliště:

Reichenberg

NA 90% zatuhla regulace (zasraný turbo) vlez pod auto a zatahni za táhlo bandasky, mělo by jít cca 3-4 cm s odporem pruziny. Pokud se s tím tahle dá trošku hýbat tak rozhýbat. Když tam budeš zkontroluj tesnost hadic a pohmatem vůli vrtulky v turbu. Vyčištění turba v servisu 3-4000. Doma 6 hodin práce.

_________________
Sharan II 1.9, TDi PD 85 kW AUY 02

_________________
Taxidriver


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 24.02.2016 19:18 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

23.07.2015

Příspěvky:

9

zdravím...

nechcem vypadať uplne blbo či dokonca sproste, ale ako sa prejaví / zistím že auto spadlo do núdzového režimu?

_________________
Tomasz

Sharan r.2008 2.0 Tdi BRT 103 kw (chip 115kw)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 24.02.2016 19:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

384

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

....strati vykon a nejde za plynom aj felda by ta predbehla po vypnuti a naslednom zapnuti zapalovania je vsetko ok...samozrejme diagnostikou vo vypise zavad...

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, 81 kW, r.v. 97, šedá metalíza, egr off, fb 150p764, v predu brembo max, doska brembo, trojblik alias krtecek, tempomat, led osvetlenie interieru, celoročky Hankook, pružiny kayaba v kombinácii s tlmičmi meyle ( test )....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 08.03.2016 00:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.09.2009

Příspěvky:

262

Bydliště:

" HRADUBICE " konec D11

Padám do nouzáku, na 3. při 3700 ot/min na 4. 3200 ot. a na 5. cca 3000 ot. Je to normální při každém stupni jinak? Tu trojku jsem teda rozpohyboval, jinak padala taky něco přes 3 tis. ot.
Chyby- 17563 - cidlo pro tlak v sani zkrat na plus (G71)
35-10 - - - Intermittent

-17958 - plnici tlak regulacni diference
35-10 - - - Intermittent

A ke všemu to padne do nouze a je tam první chyba, nebo obě, nebo jen druhá chyba. Mám to chápat tak, že třeba to překročí plnící tlak a dřív zareaguje čidlo pro tlak v sání a padne do nouze a jindy se zase zapíše dřív chyba regulace?

Tyhle chyby jsem měl už skoro před 3 lety a vždy motor stačilo 2-3 krát ročně roztahat na plnej a byl zase na pár měsíců klid, teďka to už nezabírá. A navíc i před těmi 3 lety byla hadička v jednotce OK a i jednotka byla čistá- bez oleje a vadu čidla to občas psalo.

Jde mi spíše o to,jestli to čidlo třeba neukazuje chybu,když se zadrhne regulace turba - když se překročí nějaké maximum výrobce..... padá to do nouze u tlaku 2570 mbar.

asi více v logu

Kód:
http://ulozto.cz/xPP4J8kd/log-brezen-csv

_________________
Galaxy Ghia 1.9 TDI 81kW+chip,AVG;r.v.2000;EGR off,Maf Off,5x el.okna,Climatronic,Tempomat,Blue LED interier,park senzory


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 11.03.2016 19:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.03.2008

Příspěvky:

440

Bydliště:

Jih

Zkus to čidlo vyndat a vyčistit, bývají tam kapky oleje.
Občas mi to udělá , ale mám podezření že by mohla být závada i na kabelech.

_________________
Když to jede tak to jede
Obrázek

http://speedtest.net/result/1423048033.png

_________________
Alhambra 1.9 TDI 96kW RED


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 12.03.2016 00:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

384

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

to Julinna podla prejavov co pises a ked mas podtlak, n75, hadicky a banku ok tak turbo von a cistit :mrgreen: a najlepsie aj vypodlozit...tie iste prejavy som mal aj Ja..a co sa tyka cidla to je v poriadku a tuto chybu hadze preto ze prekrocis tlakom jeho rozsah....

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, 81 kW, r.v. 97, šedá metalíza, egr off, fb 150p764, v predu brembo max, doska brembo, trojblik alias krtecek, tempomat, led osvetlenie interieru, celoročky Hankook, pružiny kayaba v kombinácii s tlmičmi meyle ( test )....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 16.03.2016 14:55 
Offline
Pilot
Pilot

Hodnost:

Pilot

Registrován:

16.03.2016

Příspěvky:

1

Dobrý Den.
Neporadil by mi prosím někdo šikovného mechanika v okolí Brna,Který by mi s touto závadou pomohl(nouzový režim).Všechno mám vyměněné,kromě váhy vzuchu,hadičky v pořádku.Už prostě nevím.Díky


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 16.04.2016 20:28 
Offline
Závodník
Závodník

Hodnost:

Závodník

Registrován:

16.04.2016

Příspěvky:

1

Zdravím všechny SAGáky. Prosím o radu neb jsem v koncích. Mám Galaxy 97 66kW. Od léta 2015 řeším problém s padáním do nouzáku. Závada se projeví vždy po ujetí cca 30km a t již pravidelně!!. Pokud během jízdy vypnu a zapnu klíček do 10sekund se závada opakuje. Pokud zastavím na cca 30sekund - 1 minutu auto pak klidně ujede i 200km bez problému(ne vždy, ale většinou). VAG hlásí chybu Tlak v sacím potrubí - diference + Vadná řídící jednotka. Auto mám bez čipu, najeto 200tis. pročetl jsem témata k tomuto problému, vyměnil podtlakové hadičky za nové, elektromagnet cvaká, klapka v turbu chodí (bylo v servise u kamaráda). Jeli jsem na projížďku s Vagem na klíně a sledovali křivky na výkonu. V momentě kdy auto spadne do nouzáku se křivka zastaví pokaždé na 66,7%. Snímač tlaku mám součástí jednotky. Hadička do jednotky OK, vyměnil jsem celou jednotku (za starší). Po výměně jednotky auto najezdilo okolo 1tis km bez problémů (kombinace krátkých i dlouhých cca 200km cest). Včera mi to opět spadlo do nouzáku a po napíchnutí na VAG opět ta samá chyba. Jsem v koncích POMOOOOC prosím.... Nevěřím, že bych měl takové "štěstí" a koupil opět špatnou jednotku. Pokud ano je divné těch 1000km bez pádu. Může být problém i jinde co třeba poškodí jednotku či snímač tl :sorry: aku???


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 19.04.2016 17:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.02.2009

Příspěvky:

384

Bydliště:

Štúrovo, Slovensko

naloguj to kanal 3,10,11 na stvorke od 1500 otacok do 4000 plny plyn a uvidime....

_________________
VW Sharan I, 1.9 TDI, 81 kW, r.v. 97, šedá metalíza, egr off, fb 150p764, v predu brembo max, doska brembo, trojblik alias krtecek, tempomat, led osvetlenie interieru, celoročky Hankook, pružiny kayaba v kombinácii s tlmičmi meyle ( test )....


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 167 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group