Stránka 11 z 13

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 02.07.2015 14:47
od jayd
Tady taky nic nevykoukáš?

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=373372" onclick="window.open(this.href);return false;

http://figurel.w.interia.pl/AUYpodcisnienie.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 02.12.2015 08:12
od Kutulas
Zdravím, auto mi za jízdy spadlo do nouzaku a už v něm zůstalo ani po novém startu žádná změna. VAG žádnou závadu nevypisuje. Zkoušel Jsem z kamosova Auta přehodit váhu vzduchu a snímač nasavami vzduchu, ale žádná změna. Turbo rok staré. Bandaska se ručně pohybuje krásně. Hadice pohledove v pohodě. Co by to ještě mohlo být?

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 02.12.2015 17:36
od hiero
naloguj kanal 3,10,11 na stvorke od 1500 do 4000 otacok plny plyn a daj to sem....no a ked je auto v nudzaku urcite nejaku chybu vypise......

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 07.12.2015 10:52
od Kutulas
Kutulas píše:Zdravím, auto mi za jízdy spadlo do nouzaku a už v něm zůstalo ani po novém startu žádná změna. VAG žádnou závadu nevypisuje. Zkoušel Jsem z kamosova Auta přehodit váhu vzduchu a snímač nasavami vzduchu, ale žádná změna. Turbo rok staré. Bandaska se ručně pohybuje krásně. Hadice pohledove v pohodě. Co by to ještě mohlo být?
Tak vyřešeno, něco vlétlo do turba a celé ho rozmasakrovalo, 10K v p.če :-(

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 07.12.2015 20:15
od BERGRUFT
Zdravím.. dnes mi po dlouhé době (cca po půl roce) spadlo auto do nouzového režimu.. udělal jsem nějaké logy na 3 a čtvrtý rychlostní stupeň.. prosím chytřejší o radu - VAG píše 17965 - Regulace plnícího tlaku - Regulační mez překročena.. P1557 - 35-10 --Sporadicky

Všiml jsem si, že to do nouzáku padá cca okolo 3150 ot.

nevím, či to má až taký vliv... ale je pravda, že auto teď jezdilo jen krátké trasy... a má před výměnou oleje (cca 2000 km)

Díky za rady..

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 07.12.2015 20:53
od Kutulas
NA 90% zatuhla regulace (zasraný turbo) vlez pod auto a zatahni za táhlo bandasky, mělo by jít cca 3-4 cm s odporem pruziny. Pokud se s tím tahle dá trošku hýbat tak rozhýbat. Když tam budeš zkontroluj tesnost hadic a pohmatem vůli vrtulky v turbu. Vyčištění turba v servisu 3-4000. Doma 6 hodin práce.

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 24.02.2016 18:18
od tomasz
zdravím...

nechcem vypadať uplne blbo či dokonca sproste, ale ako sa prejaví / zistím že auto spadlo do núdzového režimu?

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 24.02.2016 18:52
od hiero
....strati vykon a nejde za plynom aj felda by ta predbehla po vypnuti a naslednom zapnuti zapalovania je vsetko ok...samozrejme diagnostikou vo vypise zavad...

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 07.03.2016 23:43
od Julinaa
Padám do nouzáku, na 3. při 3700 ot/min na 4. 3200 ot. a na 5. cca 3000 ot. Je to normální při každém stupni jinak? Tu trojku jsem teda rozpohyboval, jinak padala taky něco přes 3 tis. ot.
Chyby- 17563 - cidlo pro tlak v sani zkrat na plus (G71)
35-10 - - - Intermittent

-17958 - plnici tlak regulacni diference
35-10 - - - Intermittent

A ke všemu to padne do nouze a je tam první chyba, nebo obě, nebo jen druhá chyba. Mám to chápat tak, že třeba to překročí plnící tlak a dřív zareaguje čidlo pro tlak v sání a padne do nouze a jindy se zase zapíše dřív chyba regulace?

Tyhle chyby jsem měl už skoro před 3 lety a vždy motor stačilo 2-3 krát ročně roztahat na plnej a byl zase na pár měsíců klid, teďka to už nezabírá. A navíc i před těmi 3 lety byla hadička v jednotce OK a i jednotka byla čistá- bez oleje a vadu čidla to občas psalo.

Jde mi spíše o to,jestli to čidlo třeba neukazuje chybu,když se zadrhne regulace turba - když se překročí nějaké maximum výrobce..... padá to do nouze u tlaku 2570 mbar.

asi více v logu

Kód: Vybrat vše

http://ulozto.cz/xPP4J8kd/log-brezen-csv

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 11.03.2016 18:36
od coto.je
Zkus to čidlo vyndat a vyčistit, bývají tam kapky oleje.
Občas mi to udělá , ale mám podezření že by mohla být závada i na kabelech.

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 11.03.2016 23:05
od hiero
to Julinna podla prejavov co pises a ked mas podtlak, n75, hadicky a banku ok tak turbo von a cistit :mrgreen: a najlepsie aj vypodlozit...tie iste prejavy som mal aj Ja..a co sa tyka cidla to je v poriadku a tuto chybu hadze preto ze prekrocis tlakom jeho rozsah....

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 16.03.2016 13:55
od Xambo341
Dobrý Den.
Neporadil by mi prosím někdo šikovného mechanika v okolí Brna,Který by mi s touto závadou pomohl(nouzový režim).Všechno mám vyměněné,kromě váhy vzuchu,hadičky v pořádku.Už prostě nevím.Díky

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 16.04.2016 20:28
od Balis
Zdravím všechny SAGáky. Prosím o radu neb jsem v koncích. Mám Galaxy 97 66kW. Od léta 2015 řeším problém s padáním do nouzáku. Závada se projeví vždy po ujetí cca 30km a t již pravidelně!!. Pokud během jízdy vypnu a zapnu klíček do 10sekund se závada opakuje. Pokud zastavím na cca 30sekund - 1 minutu auto pak klidně ujede i 200km bez problému(ne vždy, ale většinou). VAG hlásí chybu Tlak v sacím potrubí - diference + Vadná řídící jednotka. Auto mám bez čipu, najeto 200tis. pročetl jsem témata k tomuto problému, vyměnil podtlakové hadičky za nové, elektromagnet cvaká, klapka v turbu chodí (bylo v servise u kamaráda). Jeli jsem na projížďku s Vagem na klíně a sledovali křivky na výkonu. V momentě kdy auto spadne do nouzáku se křivka zastaví pokaždé na 66,7%. Snímač tlaku mám součástí jednotky. Hadička do jednotky OK, vyměnil jsem celou jednotku (za starší). Po výměně jednotky auto najezdilo okolo 1tis km bez problémů (kombinace krátkých i dlouhých cca 200km cest). Včera mi to opět spadlo do nouzáku a po napíchnutí na VAG opět ta samá chyba. Jsem v koncích POMOOOOC prosím.... Nevěřím, že bych měl takové "štěstí" a koupil opět špatnou jednotku. Pokud ano je divné těch 1000km bez pádu. Může být problém i jinde co třeba poškodí jednotku či snímač tl :sorry: aku???

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 19.04.2016 17:35
od hiero
naloguj to kanal 3,10,11 na stvorke od 1500 otacok do 4000 plny plyn a uvidime....

Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu

Napsal: 20.04.2016 06:19
od 11mAjA11
Píšeš že hadička k jednotce je OK ale co hadička V jednotce, jakože uvnitř ??