Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 169 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 01.01.2011 23:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.05.2010

Příspěvky:

150

Bydliště:

Žandov u CL

má na to vliv předvstřik paliva????TDI Graf mi ukazuje(předstih přichází příliš brzy aby byl zobrazen)zítra to budu ladit,ale může to mít vliv na ten nouzák?????????????????????? 8O

_________________
VW Sharan r.v 98.TDI 81kw AFN....Linhai LC STORMER 4x4


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 02.01.2011 13:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.11.2009

Příspěvky:

29

Bydliště:

Trutnov

golfgti16vv píše:
zkus to nalogovat za jizdy jestli vše funguje jak má zkus sem dát ten log možna zatuhlá regulace na turbu nebo ventil n75 nebo hadičky


jak moc z tuha má jít ta regulace?

_________________
Alhambra TDI PD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 02.01.2011 15:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.05.2010

Příspěvky:

150

Bydliště:

Žandov u CL

mě to šlo hodně stuha před vyčištěním lopatek turba,po vyčištění mi to jde tak nějak zlehka,a hlavně se pěkně vrací,než před tím...

_________________
VW Sharan r.v 98.TDI 81kw AFN....Linhai LC STORMER 4x4


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 02.01.2011 17:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.11.2009

Příspěvky:

29

Bydliště:

Trutnov

no mě to jde docela z tuha, ale vrací se dobře, nejde to tam nějak promazat? :lol: :lol:

_________________
Alhambra TDI PD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 02.01.2011 22:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.11.2007

Příspěvky:

603

Bydliště:

ŠUMAVWA

promazat ne vyndat turbo rozebrat vyčistit a vše funguje jak má

_________________
VW SHARAN SPECIAL chip MOTORPOWER,VW GOLF 4 TDI 4 MOTION chip MOTORPOWER VW GOLF 4 GTI TDI ORIGO ZATIM


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 07.01.2011 20:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.05.2010

Příspěvky:

150

Bydliště:

Žandov u CL

...prosím o pomoc,už opravdu nevím co dál.Klasika ,špatný tlak v sacím potrubí-regulační diference...lopatky vyčištěné,plechovka na turbu ok,n 75 a hadičky kolem ní nové,včetně té co je na naklápění lopatek turba...hadička v řidicí jednotce je taky v pořádku,a váha vzduchu taky nová,a turbo bylo měněný v loni za jiné,co mělo málo najeto.Jediný co mi ještě nesedí je jedna hodnota co se týká shřejmě váhy vzducu,je to ve VAGU v třetím kanále(MAF actual)240 až 320mg,já mám asi 1245mg,tak sem si myslel že to přisává falešný vzduch mezi turbem a váhou,zjistil jsem že je ta trubka na spodní přírubě prasklá a chybí tam ten těsnící kroužek,takže určitě přisává vzduch...ale může to mít vliv na ten nouzák???trubku teď sháním jinou,to už je to poslední co mě napadá,a když ani tohle nepomůže,tak budu už fakt za kreténa,jako automechanik budu muset dát to auto někam k nějakejm borcům,a to je trochu blbí nééé???

_________________
VW Sharan r.v 98.TDI 81kw AFN....Linhai LC STORMER 4x4


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 07.01.2011 22:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.11.2007

Příspěvky:

603

Bydliště:

ŠUMAVWA

zkuz sem hodit log vahy turba a čidla tlaku

_________________
VW SHARAN SPECIAL chip MOTORPOWER,VW GOLF 4 TDI 4 MOTION chip MOTORPOWER VW GOLF 4 GTI TDI ORIGO ZATIM


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 08.01.2011 14:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.12.2009

Příspěvky:

12

Bydliště:

, Sev.čechy

Taky jsem řešil tento problém, pokud šel motor do otáček, tak klesl výkon a auto jelo jako šnek. Dal jsem to kamarádovi a on ho jenom nechal zahřát a pak ho vzal na prudký kopec, zařadil 3 a na plný plyn ten kopec vyjel, no já jsem se kroutil jak chudák řvala, ale od té doby se už takového nestalo. dělám to každý měsíc a mám po starostech. Asi saze v regulátoru tlaku. za pokus to stojí ne. čus

_________________
Seat Alhambra II, r.v. 03, TDI 85Kw.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 08.01.2011 14:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.05.2010

Příspěvky:

150

Bydliště:

Žandov u CL

lopatky a regolace turba,je to 14 dní co jsem to dělal.Buď dnaska nebo zítra to napíchnu a hodim sem to Logy,protože to už neni možný,81 kw musí jet... :!:

_________________
VW Sharan r.v 98.TDI 81kw AFN....Linhai LC STORMER 4x4


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 08.01.2011 21:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.11.2010

Příspěvky:

52

Bydliště:

VRCHLABI

drdis takhle sem to taky dál tahal sem co to šlo třeba i1km ale stejně mě turbo vydrželo max půl roku musim znovu vyndat turbínu a vypodložit podložkama :evil:

_________________
Ford GalaxyII 1,9 85KW GHIA 2002

_________________
FORD GALAXY II 1,9 85KW 2002 GHIA


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 10.01.2011 12:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.05.2010

Příspěvky:

150

Bydliště:

Žandov u CL

nalogovat mi to nejde,mám starší vag,ale začalo to psát chybu čidlo tlaku v sacím potrubí G71 zkrat na plus :( takže řídící jednotka,hadičku kní,a v ní jsem už taky měnil,tak co teď stím,asi schánět novou řídící jednotku cooo??????????????

_________________
VW Sharan r.v 98.TDI 81kw AFN....Linhai LC STORMER 4x4


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 19.01.2011 20:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

509

Bydliště:

Opava city

zajímalo by mě,kdo mi řekne,co je toto(viz foto) za díl,k čemu přesně slouží,co dělá,mezi čím je zapojen a kde je na šaryku umístěn.

Možná to bude přetlak který dělí tlak z skříně motoru do sání a oddělí olej od vzduchu,ale kde je umístěn na TDI? Může mít vliv v tom,že je pak EGR potažmo Intercooler od oleje?

Německy se tomu říká: Druckventil Ladeluftkühler číslo VW 034 129 101 B

Příloha:
ventil.jpg
ventil.jpg (50.21 KiB) Zobrazeno 1572 krát


_________________
IMPORT A PRODEJ AUT: http://www.1auto.tk

_________________
Import & prodej aut. Také nová auta levněji. Krásné druhé auto pro Vás za 79tis http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=52&t=220355


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 19.01.2011 22:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.09.2010

Příspěvky:

3

Bydliště:

Český Krumlov

Ahoj Dabere,chci Tě jen podpořit,že na ten Rájovskej kopec už jsme dva.Mám auto od srpna 010 a v listopadu se mi stalo to samé na tom samém místě jako tobě.Teď už je leden,tak bych přidal další dva kopce,ve kterých mě někdo chytne za kšandy nebo co.Zatím to jen pozoruju,co se děje a řeším to vypnutím klíčku i za jízdy.Chystám se na to podívat,až se oteplí.Jsou tu dobré názory.Kolega z práce měl popraskané hadičky k turbu,u tebe to vypadá na ten přetlakový ventil.Já začnu taky hadičkama a pak ventilem.Vypadá to totiž dost blbě,když chci předjet kolonu v kopci a po předjetí 1 auta se musím zařadit a nevytáhnu pak už víc než 60. Robin.

_________________
Sharan 1,9 TDI / 85kW , r.v.2002,zelený


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 19.01.2011 23:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.01.2011

Příspěvky:

46

Bydliště:

Ústí nad labem

ahoj kluci,taky zkuste jak chodí naklápení lopatek turba

_________________
téměř

_________________
Alhambra1 r.v.1999 81kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR, NOUZOVÝ REŽIM: padá do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: 20.01.2011 08:12 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

25.09.2007

Příspěvky:

4748

Bydliště:

Praha

Auto1: v první fázi se na to dá říct, že to patří sem viewtopic.php?f=50&t=111381
Ventil regulátoru tlaku, měl by být na sacím potrubí někde za váhou vzduchu.

_________________
Respektujte Pravidla sekce, odpovědi hledejte nejdříve v Sherlockovi, díly shánějte/nabízejte v bazaru.

Realizace slaboproudých a bezpečnostních systémů.
A trocha mých konstrukcí.

_________________
SEAT Alhambra II, AUY, 2002; Tornado EVO; Piaggio X9 500 2002; Puchetta (kříženec Puch Newport II, asi 1978 s Babettou)


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 169 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group