Prodáno: P: Volkswagen Bora 2.8 V6 4Motion 2792 ccm, 150kw, r.v. 2001 - 100000,-

Auto / Moto - www.incars.cz - inzerce a ocenění vozů zdarma

Moderátoři: Rouballik, Mára_VR6, pepino

Pravidla fóra
Tato sekce slouží pouze pro vkládání inzerátů obsahující nabídku veškerých dopravních prostředků. Veškerá inzerce je zdarma. Zvýhodnit pozici inzerátu je možné odesláním Premium SMS.
Pravidla inzerce zde: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=52&t=91916" onclick="window.open(this.href);return false; Textová nebo bannerová reklama: http://www.vw-club.cz/ucp.php?i=pm&mode=compose&u=4061" onclick="window.open(this.href);return false;
Zamčeno
Uživatelský avatar
Biblbrox
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4252
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kněžpole
Kontaktovat uživatele:

Prodáno: P: Volkswagen Bora 2.8 V6 4Motion 2792 ccm, 150kw, r.v. 2001 - 100000,-

Příspěvek od Biblbrox »

Nabízím Volkswagen Bora 2.8 V6 4Motion

Cena:
100000
Palivo:
Benzín
Servisní knížka:
Ano - nevyplňovaná
Obsah:
2792 ccm
Euro/ekologická daň:
4 / NEZAPLACENA
Výkon:
150 kW
Rok výroby:
2001
Převodovka:
6q
Najeto:
1557xx km

Kontakt

Telefon:
606840043
E-mail:
petr.maca@post.cz

Doplňující informace

Ahoj. Zvažuju prodej svojí Bory. Po dobu 4 let, kdy mám služební auto, jezdí Bora málo a využívá ji jen manželka na občasné a krátké trasy. To Boře neprospívá a už není ani tolik času pro péči o auto.
Auto má nějaké kosmetické vady a neduhy, které se budu snažit poctivě popsat.

Co to teda mám. Jedná se o Boru 2,8 V6 4Motion 150KW Highline. Kód motoru je AUE.
Výbava v sérii:
pohon všech kol - Haldex, xenony, automatická klima vyhřívaná kožená sedadla, servo, maxidot, tempomat, mraky airbagů, volant ve dřevě - ořech, centrál na DO, alarm Cobra na DO (nepoužívá se), šesti stupňová převodovka, dešťový senzor, dekor dřevo.

Výbava a doplňky, které nejsou v sérii:
Původní kožené vyhřívané polosporty nahrazeny vyhřívanými Recary z Golfu 4 edice Colour Concept - mají také airbagy a výhřev.
Hliníkové doplňky částečně z Golfu R32 (hliník kolem rádia a klimy, vnitřní kliky dveří. Madla dveří a kryt popelníku s lakovaným šedým hliníkem).
Hlavice řadící páky R32.
Koberečky R32.
Pedály a nášlap Octavia RS.
Dveřní količky z Golfu MK4 GTI Jubi.
Interiérová lampička Passat W8.
Rádio s DVD Pioneer AVH-P4000DVD připojené na couvací kameru, která je místo jednoho ze světýlek osvitu RZ.
Repro přední Helix Dark Blue 62.1, repro zadní Helix Dark Blue 6.1. Příprava napájecí a signálové kabeláže v kufru.
Zadní lampy z americké verze VW Jetta GLI. Doplněno o LED mlhovku - americká verze mlhovnu běžně nemá.
Výfuk R32 upravený na Boru. Držáky sedí, ale bylo nutné jej nadstavit uprostřed a samozřejmě vzadu.
Alu kola 8x18 ET35 ABT (výrobce OZ), pneu 225/45. Kola se mi podařilo zapsat do TP. Zimní plechy 16".
Vrtané kotouče Otto Zimmerman 312x25 a 256x22 (stejné brzdy jako Octavia 1 RS)
Sportovní filtr hříbek K&N.
Zkrácené řazení od VW.
Ochranný plech pod motorem.
LPG Lovato (od 6/2013)

Tady je možné se podívat, jak se Bora vyvíjela http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=99941" onclick="window.open(this.href);return false;

A teď, jak to s Borou je.
Boru jsem koupil v červenci 2006 po prvním majiteli s nájezdem 67 tis. km v bazaru autorizovaného prodejce VW, který vozidlo majiteli prodal jako předvaděčku s najetými cca 6.tisíci km.
Postupně jsem dal na Boru vrtané kotouče, decentně snížený podvozek Weitec, filtr K&N, výfuk z Golfu R32. Pak ještě spoustu dalších drobností.
V roce 2013 jsem se rozhodl nechat nainstalovat LPG. Vybral jsem doporučovaný servis Fedor Auto v Prostějově.
Teď má Bora najeto necelých 1557xx km.
V nájezdu 149xxx. km jsem dal zpátky sériový podvozek. Pružiny jsem měl schované, tlumiče jsou nové Monroe. Ještě proběhla výměna levého zadního brzdového třemenu.
V nájezdu 148xxx km výměna zapalovacího modulu, oleje a filtru Haldex, čidlo teploty vody, svíčky, přední pneu (Barum Bravuris), váha vzduchu, klínový řemen serva a řídící jednotka dochlazování.
Poslední servis byl 4.8.2017 při nájezdu 154xxx výměna Oleje (Mobil 0W40), svíčky, jedna lambda.
Letos jsem koupil nový vzduchový filtr K&N.
Dříve samozřejmě probíhaly pravidelné výměny oleje. Většinou Castrol SLX, RS Formula atd.

Co je na Boře potřeba udělat a co není OK?
Odřený pravý lem zadního blatníku - provizorně zatřeno.
Oba přední blatníky (pravý více) jsou mírně chycené korozí v kostce u prahu.
Manželka při couvání políbila lešeňovou trubku a přesně trefila znak V6 na víku kufru - malý ďolík.
Nevyhřívají vnější zrcátka. Vnitřní samosmavovací zrcátko je taky poškozeno.
Oděrky na kapotě od kamínků.
Při couvání jsem poškodil koncovku výfuku R32. Ztratil jsem ji a mám jen jednu. Obě jsou nahrazeny nepěknou trubkou. Výfuk by potřeboval nové koncovky nebo leště lépe celé koncové trubky.
Ty se nasazují na koncový tlumič na objímku.
Poškozená lišta chrompaketu na pravých zadních dveřích. Nevím, kde k tomu došlo.
Píská servo v maximální poloze. To mi dělá snad od začátku a řemenem to není.
STK je nová, ale je prošvihnutá revize LPG.
Maxidot špatně vykresluje. Poslední dobou se to zhoršilo.
Couvací kamerka zlobí, když je horko. Je to čína, takže na autorádio lze dopojit cokoli jiného.
Možná si ještě vzpomenu na další věci. Není to o tom, že bych chtěl něco zamlčovat, ale teď si nevybavuju nic dalšího.

Na závěr bych chtěl říct, že kdo mě zná, tak ví, že to byl můj mazel. S přestěhováním na byt, ženitbou, dítětem a předáním auta manželce je péče o něj omezena.
Když auto projede myčkou a vysaju koberečky, tak si vždycky řeknu "tebe pryč nedám". Ale tomuhle autu nestačí stát venku na mrazu a čekat, že se 2x týdně sveze po silnici 7km tam a 7km zpět.
Potřebuje dát dopucu a bude z něj zase krásné auto. Je nutné si jej poslechnou. Zvuk to má krásný. Kamarád Xanderus dokonce tvrdí, že to má lepší zvuk než origo R32 MK4.
Nevím, tak naposlouchané to nemám. Auto i moc pěkně jede. Nikdy jsem nezkusil maximálku a to ani v Německu na dálnici, ale rozjezdy na světlech vedle nažhavených mlaďochů jsem si občas rád užil.

Chtěl bych vás požádat o trochu respektu, tak mi prosím nenabízejte nějaké nesmyslné částky. Radši se přijeďte podívat, ať jste odkudkoli a pak se uvidí.
Není to teď žádná leštěnka, navíc je přezuto na zimu a na 16" plecháčích auto vypadá jak modrá tramvaj :wink: .

Zjistil jsem, že nemám moc fotek po instalaci seriového podvozku, takže sem něco dám, případně další foto dodám.
Přílohy
IMG_20170713_091434.jpg
IMG_20170713_090415.jpg
IMG-20160721-WA0000.jpg
Naposledy upravil(a) Biblbrox dne 22.12.2017 08:08, celkem upraveno 2 x.
ObrázekObrázekNEPROPADEJTE PANICE

Uživatelský avatar
Biblbrox
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4252
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kněžpole
Kontaktovat uživatele:

Prodáno: Re: P: Volkswagen Bora 2.8 V6 4Motion 2792 ccm, 150kw, r.v. 2001 - 100000,-

Příspěvek od Biblbrox »

Pár foto ze soboty.
Přílohy
IMG_20171210_075024[1].jpg
IMG_20171210_075034[1].jpg
IMG_20171210_075041[1].jpg
IMG_20171210_075119[1].jpg
IMG_20171210_075130[1].jpg
ObrázekObrázekNEPROPADEJTE PANICE

Uživatelský avatar
Biblbrox
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4252
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kněžpole
Kontaktovat uživatele:

Prodáno: Re: P: Volkswagen Bora 2.8 V6 4Motion 2792 ccm, 150kw, r.v. 2001 - 100000,-

Příspěvek od Biblbrox »

a ještě...
Přílohy
IMG_20171210_075053[1].jpg
IMG_20171210_075106[1].jpg
IMG_20171209_202233[1].jpg


Naposledy oživil Biblbrox v 02.01.2018 09:42
ObrázekObrázekNEPROPADEJTE PANICE

Zamčeno

Zpět na „AutoBazar“