T5 KOROZE

1949 - 20..

Moderátoři: T4, Kubmaty

Odpovědět
higiss
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 16.01.2014 18:05

T5 KOROZE

Příspěvek od higiss »

Zdravím,
nedávno jsem koupil T5 2007, 62kW, vyrobený Hannover, dle VW pozink, velmi zachovalý podle interiéru a dalších znaků ( sedadlo, podlaha kabiny i skříně, nášlapy atd), po majitelce, dle servisní knihy i údajů u VW najeto lehce přes 100tis km.....Postupně mě však přichází, že to nebyl nejlepší nápad. Nechal jsem udělat dutiny a spodek a při té příležitosti se začali ukazovat špatná místa, lemy blatníků, spodky dveří, zadní dveře pod značkou, u kliky šoupaček již uděláno, ve skříni za přepážkou, práh u šoupaček, ani nechci hledat dál.
Měl jsem 11let starý Peugeot 807, kde nebylo po rezi ani stopy, ani mne nenapadlo, že by mohlo existovat tak špatné auto. Je mi jasné, že na blatnících se budou vymlouvat na kamínky i když má auto platnou garanci na prorezivění, proto jsem reklamoval jen práh u šoupaček a skříň uvnitř, zatím bez odpovědi, teď bych rád zkusil i zadní dveře, je to dost velká oprava a puchýř zatím neodloupnutý je i nad osvětlením značky, zcela izolovaný 2cm průměr. Prosím o Vaše zkušenosti, jak koroze postupuje dál a dáli-se pečlivým ošetřením, kvalitní opravou, zástěrky atd. vůbec zastavit a Vaše zkušenosti s reklamací u VW, jak lze prosadit a jak který servis kvalitně opraví v garanci.
Každá rada dobrá, předem dík.( pokud již téma existuje, předem se omlouvám, hledal jsem a našel jen staré věci........auto hezky jezdí, asi je na něm zvýšený výkon, jezdí i opravdu za málo, zatím dle počítače cca 7l, chybí 6stupeň převodovky,jinak spokojenost, pořád nemohu uvěřit, že by se "koncern" vrátil na úroveň Škoda 100)
Mirek

Odpovědět

Zpět na „Transporter / Multivan / Caravelle“