VWT5 - studený motor chcípne krátce po nastartování

1949 - 20..

Moderátoři: T4, Kubmaty

Odpovědět
jirkav19
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 03.05.2015 18:32

VWT5 - studený motor chcípne krátce po nastartování

Příspěvek od jirkav19 »

T5 r.v.2004 motor 96kW . Studený motor po bezproblémovém nastartování během několika minut chcípne a jde opět nastartovat jen když se vypne zapalování, opět zapne a počká se, až problikne symbol žhavení. Pak již běží bez problému. Diagnostika nic neobjevila. Natočil jsem situaci na video, které je na https://dl.dropboxusercontent.com/u/546 ... 20VWT5.avi" onclick="window.open(this.href);return false; . Děkuji předem za vaše příspěvky . Pozn. Zkusil jsem vyměnit rele 109, beze změny.
Naposledy upravil(a) jirkav19 dne 04.05.2015 13:21, celkem upraveno 1 x.

sesan
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 32
Registrován: 07.06.2010 22:09
Bydliště: Zlínský kraj

Re: VWT5 - studený motor chcípne krátce po nastartování

Příspěvek od sesan »

Vadný EGR?
GV BKD

________________
EX - VW Golf IV AJM 85kW, VW Golf IV 1.6 16V, Ibiza 6L BBY

jirkavot
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 17.01.2012 09:38

Re: VWT5 - studený motor chcípne krátce po nastartování

Příspěvek od jirkavot »

A ještě jeden poznatek : Když motor chcípne, tak i když jsem v pohybu, tak tachometr spadne na nulovou rychlost. Jinak palubka funguje.
jirka VW T5 2,5TDI 96kW r.v.2004

jirkavot
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 17.01.2012 09:38

Re: VWT5 - studený motor chcípne krátce po nastartování

Příspěvek od jirkavot »

Tak jsem si o víkendu půjčil od kámoše diagnostiku a něco jsem zjistil. Především to, že ani nemusím nastartovat motor, aby došlo k výše uvedené situaci, kdy blikají ty kontrolky.Prostě po zapnutí zapalování se za několik minut ( 4 až 10 ) závada projeví. Moc si s diagnostikou nerozumím, nicméně jsem prošel několik jednotek a byly tam závady, které přidávám do přílohy. Jednotka 01(motor) ani 03(ABS/ESP) žádné závady nehlásí. Protože nefungovalo hromadné mazání závad, vymazal jsem jen u 17( panel přístrojů), takže u ostatních si nejsem jist, jestli už nejsou z dřívějška, hlavně to napětí baterie (centrální elektrika), to se mi nezdá pravděpodobné. Vypadá to tedy na nějakou závadu v komunikaci, ale proč je jen jednou nebo max. dvakrát po několikahodinovém stání a pak už nikdy, i když se zastaví třeba na půl hodiny a pak jede dál, to fakt nechápu.
Přílohy
VW závady.zip
(11.73 KiB) Staženo 251 x
jirka VW T5 2,5TDI 96kW r.v.2004

Odpovědět

Zpět na „Transporter / Multivan / Caravelle“