Vysoke otacky motoru

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Vysoke otacky motoru

Příspěvek od xerxes »

že by ještě egr?

DaveCZ
Člen klubu
Příspěvky: 24
Registrován: 27.09.2015 04:00

Re: Vysoke otacky motoru

Příspěvek od DaveCZ »

takže vyhazovalo to hlašku absolutní tlak sání v sacím potrubí P0106, vyměnil jsem Map Senzor a nepomohlo to egr ventil jsem zkusil odpojit od klapky a zacpat potrubí z egr ventilu a je to pořád stejné když nenaskočí chyba p0106 při studeném tak auto jede moc necuká ale jak se zahřeje a vyhodí to hlášku p0106 tak škube při puštění plynu

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Vysoke otacky motoru

Příspěvek od majrek001 »

nemáš netěsnost někde v sání za klapkou nebo prasklou trubku od egr?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

varok
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1535
Registrován: 03.12.2016 15:45
Bydliště: Havířov

Re: Vysoke otacky motoru

Příspěvek od varok »

Dobrý večer, mám trošičku jiný problém, ale taky se to týká vysokých otáček.
Když nastartuji studený motor, jsou otáčky asi 1200/min. Normálně tak drží do zahřátí, pohoda. Když ale jedu, tak to ze začátku moc netočím, až po částečném zahřátí. Když motor vytočím motor třeba na 2000ot./min. tak po sešlápnutí spojky abych přeřadil otáčky vyletí nahoru, zhruba o 500ot. více než je vytočen motor, takže asi 2500. Dělá to ale jen u studeného motoru, jakmile se zahřeje, tak už to nedělá. Stačí ujet dejme tomu 2km a už to nedělá. Je to normální? Vím že se takhle podobně projevuje odcházející spojka, ale to by dělalo pořád i při teplém motoru, ne?
VW Golf IV 1,6/74kW akl, světle modrá perleť LW5Z
VW Golf VII 1,4TSI 103kW, tmavě modrá metalíza Night Blue

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“