Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Špatně táhne při studeném motoru 1,6 74kW
PříspěvekNapsal: 24.03.2018 19:19 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

03.12.2016

Příspěvky:

493

Bydliště:

Havířov

Dobrý podvečer, chtěl bych poprosit o radu. V poslední době se mi stává, že když jedu ráno do práce, ale i odpoledne z práce, když je chladněji, tak motor špatně táhne. Ve velkých mrazech jsem nechával motor chvíli ohřát, alespoň 2-3 minutky, při hoodně velkých mrazech i déle, než jsem oškrábal skla a ometl sníh. Vždy, i když je teplo nastartuji a nechám asi 30 vteřin běžet než jedu. Někde jsem četl že se to tak má dělat kvůli hydroštelům. No problém je v tom, že nastartuji, nechám třeba ty 2 minutky běžet a jedu. Snažím se motor moc netočit, řekněme do 2500ot./min a až se trošku ohřeje, tak můžu více. Ale právě motor i tak přestává jakoby úplně táhnout kolem 2000 otáček. Když už otáčky trošku stoupnou, motor ožije a zase jede jak má. Až se motor ohřeje, stačí řekněme 2km, tak už to nedělá. Startuje úplně v pohodě. Nevěděl by prosím někdo, řím by to mohlo být? Vag-com nic neukazuje. Paměť závat je 0 chyb. Děkuji

_________________
VW Golf IV 1,6/74kW modrá barva LW5Z


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Špatně táhne při studeném motoru 1,6 74kW
PříspěvekNapsal: 30.03.2018 07:34 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

03.12.2016

Příspěvky:

493

Bydliště:

Havířov

Mohlo by to prosím dělat čidlo teploty chl. kapaliny, i když mi to ve vag-com nehlásí žádnou chybu? Sice jsem ho nedávno měnil, asi půl roku zpátky, ale značku EPS z Auto kelly, takže nevím jak je to celkově s kvalitou. Sice u bývalých aut jsem byl s touhle značkou docela spokojený, ale u Golfa nevím.

_________________
VW Golf IV 1,6/74kW modrá barva LW5Z


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Špatně táhne při studeném motoru 1,6 74kW
PříspěvekNapsal: 30.03.2018 21:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9248

Nazdár mrkni jaké dává hodnoty do jednotky motoru

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Špatně táhne při studeném motoru 1,6 74kW
PříspěvekNapsal: 31.03.2018 20:16 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

03.12.2016

Příspěvky:

493

Bydliště:

Havířov

Ahoj, co myslíš, to čidlo teploty? Jak ve vagu poznám která teplota je která? Je jich tam několik a nevím která je která. Jedna ukazuje při provozní teplotě třeba 92°C a na adrese 005 mám nějakou teplotu, která ukazuje třeba 25°C a pomalinku stoupá. Měla by být teplota chl. kapaliny pro ŘJ, teplota oleje a teplota vzduchu?
A myslíš to tak, že se mám podívat u studeného motoru? Co by to mělo ukazovat?

_________________
VW Golf IV 1,6/74kW modrá barva LW5Z


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Špatně táhne při studeném motoru 1,6 74kW
PříspěvekNapsal: 31.03.2018 20:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9248

jj čidlo chladici kapaliny je to dvou okruh jeden signál jde do jednotky motoru a druhý do budíku a tak si hodně lidi myslí že když je na budíkách 90°C a přitom tomu tak není mrknu u stedeneho motoru teplota by měla být cca teplota okoli pak by měla samozdřejmě stoupat

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Špatně táhne při studeném motoru 1,6 74kW
PříspěvekNapsal: 31.03.2018 20:36 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

03.12.2016

Příspěvky:

493

Bydliště:

Havířov

No zatím jsem do vag-com koukal jen když je motor ohřátý. Zkusím mrknout při studeném motoru, jestli neukazuje čidlo nějaké nesmysly, ale u ohřátého ukazuje asi jak má. S tím vagem neumím ještě moc pracovat.

_________________
VW Golf IV 1,6/74kW modrá barva LW5Z


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Špatně táhne při studeném motoru 1,6 74kW
PříspěvekNapsal: 31.03.2018 20:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9248

pokud nebudeš vědět který kanal tak jednoduše odpoj čidlo a uvidíš :wink:

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Špatně táhne při studeném motoru 1,6 74kW
PříspěvekNapsal: 31.03.2018 21:32 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

03.12.2016

Příspěvky:

493

Bydliště:

Havířov

Aha, to mě nenapadlo. Děkuji za tip.

_________________
VW Golf IV 1,6/74kW modrá barva LW5Z


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Špatně táhne při studeném motoru 1,6 74kW
PříspěvekNapsal: 01.04.2018 10:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9248

no jo :wink:

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Špatně táhne při studeném motoru 1,6 74kW
PříspěvekNapsal: 08.04.2018 16:03 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

03.12.2016

Příspěvky:

493

Bydliště:

Havířov

Tak dnes zkontrováno čidlo teploty chl. kapaliny a vypadá že je dobré. Čidlo pro ŘJ motoru ukazuje asi správně, to pro budík mi připadá spíše divné, ale to by nemělo mít na chod motoru vliv, ne?
Takže otázka zní, jak dál? Jestli to tedy není tím čidlem, co by tu díru v plynu mohlo ještě dělat? Něco se snímačem šk. klapky?

_________________
VW Golf IV 1,6/74kW modrá barva LW5Z


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Špatně táhne při studeném motoru 1,6 74kW
PříspěvekNapsal: 11.04.2018 22:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9248

nazdár čidlo pro budíky i jednotku motoru je totéž,je 4 pinové?budeš muset asi dojed mrknu ti na to :wink:

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Špatně táhne při studeném motoru 1,6 74kW
PříspěvekNapsal: 12.04.2018 10:55 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

03.12.2016

Příspěvky:

493

Bydliště:

Havířov

Ano, ale v jednom pouzdru jsou dvě čidla, ne? Konektor má 4 piny, 2 pro čidlo ŘJ a 2 pro čidlo budíku. No jsi docela daleko. :cry:
Zkusím ještě vyměnit palivový filtr, ale myslím že to má na svědomí něco jiného. Když se motor zahřeje, tak to při nízkých otáčkách taky moc netáhne, spíše až u vyšších, ale to je asi normální. Mě jde hlavně o to, že u studeného motoru se rozjedu třeba na 1čku, dám dvojku. Auto se rozjíždí, ale po chviličce, otáčky kolem 2000, možná méně přestane táhnout, jako by mi docházel benzín. Přitom benzínu je dost. Až se to protrápí do vyšších otáček, řekněme 2500, tak už to zase začíná táhnout.

_________________
VW Golf IV 1,6/74kW modrá barva LW5Z


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Špatně táhne při studeném motoru 1,6 74kW
PříspěvekNapsal: 11.08.2018 19:11 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

03.12.2016

Příspěvky:

493

Bydliště:

Havířov

Dobrý podvečer, opravdu nikdo neví co s tím? Vyměnil jsem už čidlo teploty chl. kapaliny, ale chová se to pořád stejně. měl jsem to i u známého, dal mi to na vag-com, rozumí tomu více než já. Ale nic nenašel.
Mě se zdá ve vagu taky všechno v pohodě, teploty vypadají normálně a dávka paliva prý je taky v normě.
Dělá to i když je i ráno tepleji, takže až tak moc s teplotou to asi nebude souviset. Prostě nastartuji, nechám chvíli blafat na volnoběh, asi půl minuty. Rozjíždím se, snažím se tomu nedávat moc, tak do 2-2500ot./min. No ale po ujetí pár metrů, řekněme 150m to přestává táhnout, jakoby docházel benzín. Můžu mít klidně i plnou nádrž, nemá to vliv. Když tomu trošku dám, i když u studeného motoru nerad, nějak se to vzpamatuje a má snahu se srovnat. Až ujedu nějakou kritickou vzdálenost, řekněme 200-300m tak už to asi nedělá, není to poznat.
Dělá mi to už delší dobu, ale pořád nemohu přijít na to co by to mohlo být. Nebo nemůže to dělat špatná Lambda sonda? Mám ji sice něco přes půl roku, ale neznačkovou nějakou UPS, nebo tak nějak. Nemohlo by to být ono? Sice vag nic neukazuje, žádnou chybu a hodnoty ukazuje, mění se, no nevím.

_________________
VW Golf IV 1,6/74kW modrá barva LW5Z


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Špatně táhne při studeném motoru 1,6 74kW
PříspěvekNapsal: 14.08.2018 17:49 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

29.01.2016

Příspěvky:

298

Nečetl jsem všechny příspěvky výše, ale určitě bych koukl na diagnostiku, pak začal od el. : baterie, modul, zap. kabely. Pak svíčky, výfukové potrubí - těsnost, lambda, katalyzátor,..

Je to značka XXXX, za provozu může fungovat, ale jak mi vysvětloval jeden machr: každá XXXX lambda bude fungovat, ale nebude mít stejnou rychlost vyhřívání a regulace, jako originál.



Takže bych řekl, že je to lambda&vyhřívání a že se zahřeje, až jízdou.

Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk

_________________
VOLKSWAGEN GOLF IV Variant (1J5), 1.6 74kW. AKL, r.v. 10.1999.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Špatně táhne při studeném motoru 1,6 74kW
PříspěvekNapsal: 15.08.2018 16:43 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

03.12.2016

Příspěvky:

493

Bydliště:

Havířov

Teď jsem byl na emisích, protože jsem chtěl na STK a neprošel jsem. Moc vysoké CO a prý nejspíše Lambda. Tak ji zkusím vyměnit za originál Bosch a uvidím. Prý by mohl být na vině i kat, ale koukal jsem do něho nedávno a síťka tam je, tak nevím jestli je dobrý.
Baterie je asi půl roků stará, kupoval jsem ji nějak v prosinci. Altík po repasi. Lambdu tam mám neznačkovou jak už jsem psal. Zapalovací modul je tam ještě od bývalého majitele zn. Topran, tak nevím. Svíčky tam mám taky asi půl roku, jsou tam nějaké Bosch pro tento motor, ale chci dát Brisk. Na Bosche neslýchám a nečtu moc chvály. kabely taky asi půl roku staré zn. Tesla. Ten pán na emisích mi říkal taky, že by to mohla dělat i ta Lambda. Prý taky nedávno dával do svého auta nějakou neznačkovou a prý mu to normálně nastartovalo a běželo na volnoběh normálně. Jak prý se ale chtěl rozjet, tak prý mu to chcíplo. Když to znovu nastartoval, tak už to jelo normálně.
Prý mám moc bohatou směs. Když to trošku točil, tak se z výfuku dost kouřilo a když to vytočím, tak to jemně střílí do výfuku. To by bohaté směsi nasvědčovalo.
Mám i moc vysokou spotřebu, asi kolem 10L, tak by to mohlo být. Vyměním zatím tu Lambdu a napíšu co a jak.
Kdybych měnil ten VN modul, jaká značka je prosím dobrá? Ten Topran mě nějak neoslovil.

_________________
VW Golf IV 1,6/74kW modrá barva LW5Z


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group