Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem - |VYŘEŠENO|

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od majrek001 »

a tu trubku si proštouchl na druhé straně pod klapkou to bývá mnohem horší?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Trubku jsem protáhl drátem, prolil benzínem a následně profoukl kompresorem. Stejně tak egr dostal lázeň v benzínu a potom jsem ho vyčistil hadrem.

Klapka byla čištěna cca 3 týdny zpět
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Teď jsem si to přečetl ještě jednou. Byla čištěna škrtící klapka, ale bez sundání, myslíš, že by teda bylo lepší klapku demontovat a vyčistit to i pod ní?

Odesláno z mého Moto Z2 Play pomocí Tapatalk
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od xerxes »

Je lepší jak ji sundáš...

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Tak na autě bylo uděláno několik oprav, nicméně dnes auto opět zlobilo.

Chyba : Motor, do dílny!, poté to chcíplo a nešlo natočit, po cca 10 minutách jede opět jakoby nic.

EGR + trubka - čisté
Klapka - čistá

Napadá mě snímač otáček, zda to nebude tím.

Dneska auto odvezu na VAG, tak snad se chyba ukáže



Odesláno z mého Moto Z2 Play pomocí Tapatalk
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Ahoj, tak VAG ukázal: Chyba Senzor tlaku sacího potrubí.

Takže senzor vyměním a uvidíme, co bude dál.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od majrek001 »

a co konkrétně za chybu k MAP senzoru to píše?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Mechanik mi řekl pouze tuto chybu, její přesné označení nevím.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Ahoj, tak jsem dnes vyměnil senzor tlaku sacího potrubí a najel s autem s přestávkama cca 35 km a vše šlape jak má, tak doufám, že je chyba odstraněna, ovšem to se ukáže až časem, protože zo byla chyba zcela náhodná.

Odesláno z mého Moto Z2 Play pomocí Tapatalk
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Ahoj, tak bohužel chyba odstraněna není, auto opět začalo cukat a chcípat s chybou motor, do dílny!,

v týdnu to odvezu opět na VAG a budeme řešit dát :(
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Ahoj, tak auto bylo na VAGu a chyba je stále stejná, tak už to přestávám chápat všechno, když bylo čidlo vyměněno...
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Ahoj, tak auto bylo na VAGu a chyba je stále stejná, tak už to přestávám chápat všechno, když bylo čidlo vyměněno...

Mechanik říkal, že to hází chybu P1553
Naposledy upravil(a) One_Zero dne 24.09.2018 13:53, celkem upraveno 1 x.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od Graun »

Nemáš tam o jednu "5" více?

Jinak zkus mrknout tady
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Díky moc , mrknu na to.

Máš pravdu, přepsal jsem se o jednu 5 navíc.

má to být P1553.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Ahoj, tak mám pár dalších informací.

Auto bylo minulý týden u mechanika, který pro všechny případy prošel konektory v motoru , vyčistil je a prostříkal.

Potíé jsem začal s autem jezdit. Ujeto cca 100 km, různě dlouhé trasy a auto jelo krásně, bez cukání, bez chyby.

Začal jsem tedy s autem jezdit opět i do práce. Ráno ok, dnes odpoledne cca 500 m od domu začlo cukání při přidání plynu z volnoběhu, po vyřazení a dobržďování na křižovatce auto cukalo víc a víc, ale nechcíplo. Po zatočení volantem přestal jít posilovač řízení a rozsvítila se kontrolka ESP. Po asi 2 vteřinách posilovač šel dál. Dojel jsem domu a poslouchal motor, nezdálo se, že by šel nepravidelně, ani auto nevydávalo nějaké divné zvuky. Po chcípnutí a po chvílce pauzy auto zase jede jakoby nic a žádnou chybu nepíše.

Hned jsem tedy jel na VAG, kde auto ukazuje následující chyby:
Přílohy
IMG_20181001_183758.jpg
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“