Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem - |VYŘEŠENO|
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 13.06.2010 22:32
- Bydliště: Brno
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
To je uplně napínavý jsem zvědav čím to nakonec bude!
-
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 13.06.2010 22:32
- Bydliště: Brno
Re: Golf 4 1.6.16V (2000) - nahodilé problémy s motorem
Tyto svíčky patří přímo na 1,6 16v ??? Mám AZD.One_Zero píše:vzal jsem NGK BKUR6ET-10.majrek001 píše:svíčky určitě NGK jednobod
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Sonny: Ano, jsou přesně pro G4 1.6 16V 77kw.
Úplně stejné svíčky jsem i z auta vyndal, když jsem tam dával tyhle nové.
Úplně stejné svíčky jsem i z auta vyndal, když jsem tam dával tyhle nové.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Ahoj, tak posílám protokol.
Chyba P1553 se vyskytuje znova, i když je senzor vyměněn , takže už to fakt asi tipuju na nějaký kabelový svazek, jinak nevím.
Napadá vás něco ? díky.
Chyba P1553 se vyskytuje znova, i když je senzor vyměněn , takže už to fakt asi tipuju na nějaký kabelový svazek, jinak nevím.
Napadá vás něco ? díky.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Ten senzor otáček je vyměněn, ale je to ten správný? Já jsem výše zmiňoval jiný typ pro měření ESP. Ten byl taky prověřen? Hlavně i kabeláž.
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Graun: trošku si ty snímače pleteš měření rychlostí je na převodovce a je jedno jestli to má nebo nemá ESP - senzor příčného a podélného zrychlení, který nemá tak nějak nic společného s měřením rychlosti na převodovce je připevněn u tyče od volantu u předokoly
One_Zero:
trochu mě zaráží ty čísla chyb a hlavně popisky chyb z této diagnostiky nemáš výpis chyb z vagu
např ta zmiňovaná chyba snímače rychlosti která dle výpisu vypadá, že v climatroniku
dost často se tam objevuje zablokovaný jednotka motoru což vypadá na imobilizér
ale jestli je to 00522 čidlo chladící kapaliny nebo p0522 tak to je čidlo oleje na vaně atd..
nejlepší by byl výpis z vagu kde to bude přesné a pěti/šesti místní čísla chyb
One_Zero:
trochu mě zaráží ty čísla chyb a hlavně popisky chyb z této diagnostiky nemáš výpis chyb z vagu
např ta zmiňovaná chyba snímače rychlosti která dle výpisu vypadá, že v climatroniku
dost často se tam objevuje zablokovaný jednotka motoru což vypadá na imobilizér
ale jestli je to 00522 čidlo chladící kapaliny nebo p0522 tak to je čidlo oleje na vaně atd..
nejlepší by byl výpis z vagu kde to bude přesné a pěti/šesti místní čísla chyb
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Majrek001: máš pravdu, že to je jiné čidlo.Já jsem se pořádně nepodíval na ten poslední výpis chyb, v tom předchozím byla chyba ESP a vadné čidlo (chyba 00119). Teď už tam není stejná chyba, ale i jednotka - předtím to bylo ESP Teves, nyní Marelli (v záhlaví výpisu chyb).
Nemění na tom nic fakt, že ta vadná kabeláž/oxidace kontaktů v tom může mít taky prsty.
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
Nemění na tom nic fakt, že ta vadná kabeláž/oxidace kontaktů v tom může mít taky prsty.
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
dle mě je to výpis několika jednotek celého auta tedy autoscan - je tam napsaný přehled systémů
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Ahoj,
senzor otáček jsem zatím neměnil, sháním klasický VAG a čakám, kdy se auto zas vybleje, abych sem hodil protokol se správnými čísly chyb.
senzor otáček jsem zatím neměnil, sháním klasický VAG a čakám, kdy se auto zas vybleje, abych sem hodil protokol se správnými čísly chyb.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
a ani ho neměň nejspíš mu nic není pokud tachometr ukazuje rychlost bez problému - tam bude něco v kabeláži nejspíš v CANu pohonu a proto má uložený klimatronik, kdy mu něco bylo bude ve výpisu i v motoru
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Jen mne napadlo jak zde píše majrek001 o tom CANu, zda ty chyby nemůžou mít příčinu ve špatném kontaktu v budících. Když jsem v minulosti řešil výměnu displeje v budících a montoval je nazpět, tak jsem špatně dotlačil ten jeden ze dvou konektorů (ten pravý). Je tam málo místa a kabel je krátký. Tehdy mi to vyhazovalo taky různé chyby ohledně CANu. Nemohlo se stát, že se to po letech uvolnilo popř. zda se tam nedělal nějaký zásah?
Odesláno z mého BTV-W09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého BTV-W09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- Banány
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 19.03.2018 16:23
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Měl jsem podobný problém. Mám také ATN. Zničehonic začali na volnoběh skákat otáčky nahoru dolu a po chvilce to chcíplo a nešlo nakopnout. Až když to uplně vychladlo tak to nastartovalo. Stalo se to několikrát a diagnostika nic neukazovala. S autem byl ale mimojiné problém v tom, že žralo cca 0,9litru oleje na 1000km. Vod počátku jsem si myslel, že to zasírá nějaký čidlo. Nicméně, potom co jsme vyměnili spoustu věcí od snímačů až po svíčky, čištění a přenastavování klapky, egr atd. atd. to jednoho dne opět chcíplo a nešlo natočit. Nakonec jsme udělali GO motoru a zatím mám 3,5 tisíce km a šlape to.
Nicméně, zlobí mi trošku volnoběh, těch cca 650 rpm nejsou stabilní, malinko se jakoby propadaj a pak zas zvednou.Kdežto za studena, když jede motor na "sytič" tak jsou otáčky pravidelný,
Nicméně, zlobí mi trošku volnoběh, těch cca 650 rpm nejsou stabilní, malinko se jakoby propadaj a pak zas zvednou.Kdežto za studena, když jede motor na "sytič" tak jsou otáčky pravidelný,
VW Golf mk4 Variant 1.6 16V ATN
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Banány: to houpání ti děla nejspíš egr ventil zkus ho odpojit za chodu jestli se to ustálí - já jsem dával nový Borsehung a byl to omyl příště rovnou original
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 01.09.2018 00:15
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Ahoj, auto zatím jezdí. Je možný, že to dělala kombinace vadného čidla a špatného kontaktu + i - na baterce ?
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)
- Banány
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 19.03.2018 16:23
Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem
Držím palce, když jsem si myslel, že to jede tak mě to kixlo Špatný kontakt to nejspíš nebude, vadné čidlo, to je otázka. Nežere ti to olej?One_Zero píše:Ahoj, auto zatím jezdí. Je možný, že to dělala kombinace vadného čidla a špatného kontaktu + i - na baterce ?
VW Golf mk4 Variant 1.6 16V ATN