Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 12/1999) - nahodilé problémy s motorem - |VYŘEŠENO|

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Sonny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 386
Registrován: 13.06.2010 22:32
Bydliště: Brno

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od Sonny »

To je uplně napínavý :D jsem zvědav čím to nakonec bude!

Sonny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 386
Registrován: 13.06.2010 22:32
Bydliště: Brno

Re: Golf 4 1.6.16V (2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od Sonny »

One_Zero píše:
majrek001 píše:svíčky určitě NGK jednobod
vzal jsem NGK BKUR6ET-10.
Tyto svíčky patří přímo na 1,6 16v ??? Mám AZD.

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Sonny: Ano, jsou přesně pro G4 1.6 16V 77kw.

Úplně stejné svíčky jsem i z auta vyndal, když jsem tam dával tyhle nové.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Ahoj, tak posílám protokol.

Chyba P1553 se vyskytuje znova, i když je senzor vyměněn , takže už to fakt asi tipuju na nějaký kabelový svazek, jinak nevím.

Napadá vás něco ? díky.
Přílohy
IMG_20181013_120935.jpg
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od Graun »

Ten senzor otáček je vyměněn, ale je to ten správný? Já jsem výše zmiňoval jiný typ pro měření ESP. Ten byl taky prověřen? Hlavně i kabeláž.

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od majrek001 »

Graun: trošku si ty snímače pleteš měření rychlostí je na převodovce a je jedno jestli to má nebo nemá ESP - senzor příčného a podélného zrychlení, který nemá tak nějak nic společného s měřením rychlosti na převodovce je připevněn u tyče od volantu u předokoly



One_Zero:
trochu mě zaráží ty čísla chyb a hlavně popisky chyb z této diagnostiky nemáš výpis chyb z vagu

např ta zmiňovaná chyba snímače rychlosti která dle výpisu vypadá, že v climatroniku

dost často se tam objevuje zablokovaný jednotka motoru což vypadá na imobilizér

ale jestli je to 00522 čidlo chladící kapaliny nebo p0522 tak to je čidlo oleje na vaně atd..

nejlepší by byl výpis z vagu kde to bude přesné a pěti/šesti místní čísla chyb
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od Graun »

Majrek001: máš pravdu, že to je jiné čidlo.Já jsem se pořádně nepodíval na ten poslední výpis chyb, v tom předchozím byla chyba ESP a vadné čidlo (chyba 00119). Teď už tam není stejná chyba, ale i jednotka - předtím to bylo ESP Teves, nyní Marelli (v záhlaví výpisu chyb).
Nemění na tom nic fakt, že ta vadná kabeláž/oxidace kontaktů v tom může mít taky prsty.

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od majrek001 »

dle mě je to výpis několika jednotek celého auta tedy autoscan - je tam napsaný přehled systémů
Přílohy
vypis.png
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Ahoj,

senzor otáček jsem zatím neměnil, sháním klasický VAG a čakám, kdy se auto zas vybleje, abych sem hodil protokol se správnými čísly chyb.
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od majrek001 »

a ani ho neměň nejspíš mu nic není pokud tachometr ukazuje rychlost bez problému - tam bude něco v kabeláži nejspíš v CANu pohonu a proto má uložený klimatronik, kdy mu něco bylo bude ve výpisu i v motoru
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od Graun »

Jen mne napadlo jak zde píše majrek001 o tom CANu, zda ty chyby nemůžou mít příčinu ve špatném kontaktu v budících. Když jsem v minulosti řešil výměnu displeje v budících a montoval je nazpět, tak jsem špatně dotlačil ten jeden ze dvou konektorů (ten pravý). Je tam málo místa a kabel je krátký. Tehdy mi to vyhazovalo taky různé chyby ohledně CANu. Nemohlo se stát, že se to po letech uvolnilo popř. zda se tam nedělal nějaký zásah?

Odesláno z mého BTV-W09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

Uživatelský avatar
Banány
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 19.03.2018 16:23

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od Banány »

Měl jsem podobný problém. Mám také ATN. Zničehonic začali na volnoběh skákat otáčky nahoru dolu a po chvilce to chcíplo a nešlo nakopnout. Až když to uplně vychladlo tak to nastartovalo. Stalo se to několikrát a diagnostika nic neukazovala. S autem byl ale mimojiné problém v tom, že žralo cca 0,9litru oleje na 1000km. Vod počátku jsem si myslel, že to zasírá nějaký čidlo. Nicméně, potom co jsme vyměnili spoustu věcí od snímačů až po svíčky, čištění a přenastavování klapky, egr atd. atd. to jednoho dne opět chcíplo a nešlo natočit. Nakonec jsme udělali GO motoru a zatím mám 3,5 tisíce km a šlape to.
Nicméně, zlobí mi trošku volnoběh, těch cca 650 rpm nejsou stabilní, malinko se jakoby propadaj a pak zas zvednou.Kdežto za studena, když jede motor na "sytič" tak jsou otáčky pravidelný,
VW Golf mk4 Variant 1.6 16V ATN

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od majrek001 »

Banány: to houpání ti děla nejspíš egr ventil zkus ho odpojit za chodu jestli se to ustálí - já jsem dával nový Borsehung a byl to omyl příště rovnou original
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

One_Zero
Řidič
Řidič
Příspěvky: 88
Registrován: 01.09.2018 00:15

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od One_Zero »

Ahoj, auto zatím jezdí. Je možný, že to dělala kombinace vadného čidla a špatného kontaktu + i - na baterce ?
VW GOLF IV Generation 1.6 16V ATN 77KW r.v. (12/1999) Barva: Technoblau (LW5Y)

Uživatelský avatar
Banány
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 19.03.2018 16:23

Re: Golf 4 Generation 1.6.16V 77kw (r.v. 2000) - nahodilé problémy s motorem

Příspěvek od Banány »

One_Zero píše:Ahoj, auto zatím jezdí. Je možný, že to dělala kombinace vadného čidla a špatného kontaktu + i - na baterce ?
Držím palce, když jsem si myslel, že to jede tak mě to kixlo :D Špatný kontakt to nejspíš nebude, vadné čidlo, to je otázka. Nežere ti to olej?
VW Golf mk4 Variant 1.6 16V ATN

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“