Problém vw golf 1,6SR

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Rom@n
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 257
Registrován: 15.09.2008 15:50
Bydliště: Praha Východ

Re: Problém vw golf 1,6SR

Příspěvek od Rom@n »

O.K díky, teď už mi to je jasný tak já to znovu rozeberu a vyčistím ještě mě napadla váha vzduchu tak ji taky radši vyčistím a uvidíme co to udělá. Vag bude aš po novém roce tak doufám že to vydrží. Jinak díky moc pujdu se v tom pohrabat a pak napíšu jak to dopadlo.
Obrázek

Uživatelský avatar
kakamil-ha
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 14.12.2009 07:58
Bydliště: Severní morava

Re: Problém vw golf 1,6SR

Příspěvek od kakamil-ha »

Tak jsem odstranil problém s kolísáním otáček.Možná je to náhoda více věcí dohromady.Problém vznikl po vyčištění škrtící klapy.Na VAGu mi týpek řekl po vymazání chyb a seřízení škr.klapy,že mám špatnou lambdu před katalizátotem.Po zkušenostech s takovýma jednoznačnýma verdiktama jsem lambdu neměnil.V té době jsem měl špatný termostat,který jsem vyměnil a motor měl konečně provozní teplotu 90.S autem jsem pak pár kiláků jel na vysoké otáčky 8O i do omezovače.Od té doby klid.Podle mě se při prvním čištění uvolnil bordel v klapě a něco tam přicpal nebo zanesl nějaké čidlo,třeba i tu lambdu co ukazovala chybu.Výměnou termostatu jsem motor dostal zpět na prov.tepl. tím pádem nemusel jet v studeném režimu a jízdou na vysoké otáčky+teplota mohli uvolnit usazeniny.Jak říkám,může to být tím,ale taky nemusí.U mě to pomohlo. Zdarez

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“