Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Problém vw golf 1,6SR
PříspěvekNapsal: 09.12.2009 11:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.12.2008

Příspěvky:

1003

Bydliště:

u Hostýnských vrchů

jo je to tak, když je čidlo teploty ok, tak zahláší ŘJ aktuální teplotu vody např. -5°C teče tam více benzínu --> vyšší otáčky. Jak se trošku ohřeje tak jak říkáš otáčky spadnou na normál.

_________________
Pásovec 81 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém vw golf 1,6SR
PříspěvekNapsal: 09.12.2009 11:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.12.2008

Příspěvky:

1003

Bydliště:

u Hostýnských vrchů

miroh píše:
blade44 píše:
taky se priklanim k cidlu chladici kapaliny dost to blbne mal jsem to taky :D

Aj ked to neukaze VAG?


přesně tak VAG ho často nevypíše a je to častá závada, koupě novýho není nic hroznýho.

_________________
Pásovec 81 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém vw golf 1,6SR
PříspěvekNapsal: 14.12.2009 15:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.12.2009

Příspěvky:

8

Bydliště:

Severní morava

čuste.Měl jsem to podobné,při rozjezdu za studena se někdy hodně dusil,ale jinak volnoběh v klidu.Vystříkal jsem klapu s tím že bude nejspíš špinavá a ono to je ještě horší.Otáčky se zvedli na 1500 a kolísají +-100.Možná se ten bordel někde usadil,dnes to zkusím znovu prostříknout a uvidím.Jinak radu přivítám. Golf 4 1,6 74kw

_________________
VW Golf 1,6 74kw combi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém vw golf 1,6SR
PříspěvekNapsal: 14.12.2009 16:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Klapku vyber von, poriadne vycisti aj zospodu a potom musis dat zakladne nastavenie (pred tym treba zmazat adaptacne hodnoty) cez VAG, inak to moze robit hovadiny..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém vw golf 1,6SR
PříspěvekNapsal: 17.12.2009 14:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.12.2009

Příspěvky:

8

Bydliště:

Severní morava

No jak to tady čtu tak jsem z toho vedle sebe.Znovu jsem tu škrtící klapu nečistil a jel na VAG.Tam mu to ukázalo 2x za sebou vadnou lambdu před katalizátorem.A že ji mám vyměnit a bude to O.K.Pak se tu dočtu že čidlo teploty se na VAGu neukáže,ale že to bývá častý problém při té závadě s otáčkami namísto lambdy,která se však ukáže na VAGu. ???
asi prubnu to čidlo

_________________
VW Golf 1,6 74kw combi


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém vw golf 1,6SR
PříspěvekNapsal: 18.12.2009 16:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Zalezi od toho aku chybu lambdy to hodi. Zisti kod chyby a budeme mudrejsi..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém vw golf 1,6SR
PříspěvekNapsal: 18.12.2009 20:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.09.2008

Příspěvky:

257

Bydliště:

Praha Východ

Čau Kluci
Taky se připojuju k prolému, když je teplo tak nastartuju a je to v pohodě teď když jsou mrazi tak nastartuju auto bez problémů chytne, otáčky 1100 ot/min cca a během chvilky se motor začne klepat tak že rozklepe celý auto zvuk to má jak nafťák a chcípne takhle se to opakuje asi 4x pak chytne rozklepe se znovu klepe s autem když trošičku přidám hned chcípne takže startuju auto asi na 8x po ujetí cca 500 metrů je to už v pohodě akorád hodně škube když se přidá plyn když se trochu ohřeje tak už je vše O.K. Teplé starty naprosto bez problémů. Svíčky mají najeto tak 2000 km čidlo teploty je měněné cca před rokem i s termostatem. VAG bez chyb už si s tím nevím rady.

_________________
Obrázek

_________________
VW Golf IV Highline, 1.6 SR Prodáno


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém vw golf 1,6SR
PříspěvekNapsal: 18.12.2009 21:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Odpoj lambdu a vyskusaj nastartovat bez nej. Pokial to bude ok, tak je to jasne.. Inak trasenie za studena zvykne robit aj zapalovaci modul. Sklbanie za studena mi robila lambda, na VAGu nic nebolo. Trasenie mi robi zapalovaci modul a na VAGu tiez nic nie je. Na niektore veci prides iba logovanim udajov a na niektore iba metodou pokus omyl, pokial nie si fakt macher s VAGom..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém vw golf 1,6SR
PříspěvekNapsal: 18.12.2009 21:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.09.2008

Příspěvky:

257

Bydliště:

Praha Východ

O.K Díky za radu zítra to vyskouším když se mi povede dostat pod auto, teď už je ve vytápěné Garáži a tam asi ráno nastartuju v pohodě. Mě lambda psala na vagu 2x sporadickou chybu ale vždy se to smazalo a bylo to dobrý včera to bylo napíchlí a nic ale vyskouším, to mě nanepadlo díky. A ten zapalovací modul dokážu zjistit jak že je špatnej?

_________________
Obrázek

_________________
VW Golf IV Highline, 1.6 SR Prodáno


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém vw golf 1,6SR
PříspěvekNapsal: 18.12.2009 21:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Konektor od lambdy by si mal krasne odpojit zvrchu nad prevodovkou (ak to mas tak ako ja na1,4). Modul jedine vyskusat iny..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém vw golf 1,6SR
PříspěvekNapsal: 18.12.2009 22:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.09.2008

Příspěvky:

257

Bydliště:

Praha Východ

Tak já se tam podívám jestli tam je to opravdu netuším, jinak díky moc za radu zítra napíšu co jsem zjistil.

_________________
Obrázek

_________________
VW Golf IV Highline, 1.6 SR Prodáno


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém vw golf 1,6SR
PříspěvekNapsal: 19.12.2009 20:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.09.2008

Příspěvky:

257

Bydliště:

Praha Východ

Tak dnes ráno jsem nastartoval v garáži okolní teplota +21 C a auto chytlo v pohodě nchcíplo ani jednou neškubalo nic prostě uplně v pohodě. Akorád jak jsem scháněl převodovku tak v autě 4 dny nebila baterka a když jsme vše složili tak od té doby mi lítají otáčky na volnoběhu a při rozjíždění auto párkrát škubne i když je teplí motor. A přijde mi že má motor takový nepravidelný chod celkově otáčky lítají třeba 700 ot/min až 1100 ot/min.

_________________
Obrázek

_________________
VW Golf IV Highline, 1.6 SR Prodáno


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém vw golf 1,6SR
PříspěvekNapsal: 19.12.2009 21:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Ked si mal 4 dni vonku baterku, tak sa ti mozno snazila klapka urobit zakladne nastavenie. Bud ti nezbehlo a hodila error, alebo zbehlo, ale klapka nie je cista a nemas zmazane adaptacne hodnoty. Vycisti klapku, zmaz adaptacne a daj zakladne nastavenie. Ak mas elektricky egr, tak vycisti aj ten a daj zakladne nastavenie..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém vw golf 1,6SR
PříspěvekNapsal: 19.12.2009 22:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.09.2008

Příspěvky:

257

Bydliště:

Praha Východ

Klapku jsem nechával čistit tak před rokem tak nevím jestli může být znovu špinavá, co je prosimtě elektricky egr? :D
A hlavně mám problém že se teď nedostanu na vag jsde to nastavit i nějak bez něj?

_________________
Obrázek

_________________
VW Golf IV Highline, 1.6 SR Prodáno


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém vw golf 1,6SR
PříspěvekNapsal: 19.12.2009 23:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Po roku uz moze byt pekne zasrata. EGR ventil prepusta cast vyfukovych plynov spet do sania a tym znizuje teplotu horenia a tym padom obsah emisii NOx. Existuju dva typy EGR - mechanicky: samotny ventil je ovladany iba podtlakom (ten je tvoreny podtlakom sania a cez elektricky ventil ovplyvneny atmosferickym tlakom), alebo elektricky: to je v podtate skrtiaca klapka, ktora je priamo ovladana rj motora bez nejakeho dalsieho ventilu a tomu sa da aj spravit zakladne nastavenie (samozrejme po precisteni). Vo VAGu je to kanal 074. Ak ti vypise kanal nepouzity, tak mas mechanicky EGR. Jediny sposob ako bez VAGu spravit zakladne nastavenie je odpojit na minimalne 12 hodin baterku (mne to nefungovalo tymto sposobom), co si uz urobil. Neviem ci vtedy aj zmaze adaptacne hodnoty. Takze asi budes musiet pre istotu tu klapku vycistit. Mozno to bude OK, kedze zakladne uz (asi) urobila :D Ak nie, tak hned ako budes mat poruke VAG, tak zmazes adaptacne a urobis zakladne nastavenie a malo by to byt OK. Ak to bude skor ako o rok :D

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group