Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
PříspěvekNapsal: 28.06.2009 13:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.10.2007

Příspěvky:

90

Táááák tímto se hledá fauve maniak co rozumí vagu a poradil by mi jak dát ve vagu to základní nastavení te klapy. THANKS :?:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
PříspěvekNapsal: 28.06.2009 13:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4261

Bydliště:

Kněžpole

Myslím, že jsem postup viděl ve VISu. Jsou tam dvě verze podle kódu motoru. Buď postup pro APK a AQY nebo pro AZH.

_________________
ObrázekObrázekNEPROPADEJTE PANICE

_________________
Bora V6 4Motion Highline Ex. Golf 1 Cabrio Karman, GIV V5 110kW, Opel Vectra B Caravan, Opel Kadett GSi, Alfa Romeo GTV ´86 (Bond Car)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
PříspěvekNapsal: 28.06.2009 13:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.10.2007

Příspěvky:

90

ve visu je toto ale nevím jestli to je ono.


ZÁKLADNÍ NASTAVENÍ

UPOZORNĚNÍ: Všechny spotřebiče musí být vypnuty
Paměť závad musí být prázdná
Teplota chladící kapaliny je min 80°c
Škrtící klapka musí být zcela uzavřená. (popř. vyčistit)

Číslo kanálu:
00 PŘIZPŮSOBENÍ, vymazat adaptační hodnoty,
nová hodnota 000 (přednastaveno)
ULOŽIT

ČÍSLO SKUPINY
098 ZÁKLADNÍ NASTAVENÍ

START

ŘJ si uloží krajní hodnoty a provede základní
nastavení. Zkontrolovat ustálené zobrazené
hodnoty:
xx<° xx% volnoběh
ADP OK


Poznámka: Po provedení základního nastavení je potřeba vypnout zapalování
na min 30 sekund.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
PříspěvekNapsal: 28.06.2009 15:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Je to ono. Sprav to presne tak ako je napisane.. Ak by ti nesla skupina 098, tak potom 060. Neviem aky mas motor, lankove klapky sa nastavuju cez 098 a elektronicke cez 060.

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
PříspěvekNapsal: 28.06.2009 21:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5646

Bydliště:

Severní čechy-VW City

jo vše je ve visu jen tam maji někdy přeházený klapky 098 je el.klapka 060 je klapka ovládaná lankem

_________________
Sraz pro Ústečáky a okolí zde

_________________
VW Golf IV GTI+BBS LM+KO4 in progress


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
PříspěvekNapsal: 29.06.2009 10:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.10.2007

Příspěvky:

90

fajn a jak poznam jakou klapu mám? jestli el nebo lanko?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
PříspěvekNapsal: 29.06.2009 10:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

DworiBak píše:
jo vše je ve visu jen tam maji někdy přeházený klapky 098 je el.klapka 060 je klapka ovládaná lankem

8O Clovece, mas v tom bordel. (Peace :wink: ) Ja mam lanko a nastavujemn ju cez 098. A netvrd mi ze nie, za posledny mesiac som ju tri krat vyberal a tri krat nastavoval..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
PříspěvekNapsal: 29.06.2009 10:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

GolfinoCZ píše:
fajn a jak poznam jakou klapu mám? jestli el nebo lanko?

Najjednoduchsie mas skusit vo vagu najprv zadat 060, ak ti vypise kanal sa nepouziva tak zadas 098.

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
PříspěvekNapsal: 22.07.2009 16:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.10.2007

Příspěvky:

90

Tak jsem dneska zkoušel dát to základní nastavení. Ale palubní pc mi ted ukazuje docela dost vekou spotrebu tak nevim - budu to muset ještě vyzkoušet na nejake delší trase.


Ještě potřebuju helpnout s tímto:

Číslo chyby: 812 odpojovaci spinac civky magnetu pro tlak brzdy (F84)
Příčina:
prerusene vedeni k spinaci nebo zkrat na plus/kostru,posilovac brzd vadny
Možné projevy:
Doporučený postup:
kontrola vedeni a konektoru,kontrola funkcnosti provest zakladni nastaveni ,spinac pro rozpoznani brzdeni kontrola,kontrola posilovace

Prostě někdy mi začne svítit že mám vyplé ESP ale dělá to samo.

Co je to spínač na rozpoznání brždění? Kde ho najdu?
Jak provedu základní nastavení? Nemůžu to nikde najít.
Díky

Za měsíc jedeme do Italie a musím tyto chyby vychytat at nás tam potom něco nevydupká :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
PříspěvekNapsal: 22.07.2009 17:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Mal by to byt asi spinac na brzdovom pedale. Este to pozriem presne vo VISe. Ale az zajtra, dnes idem na pivo a ntb mam doma..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
PříspěvekNapsal: 22.07.2009 17:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.10.2007

Příspěvky:

90

ten jsem dneska totiz zkousel a je ok. Co pouzivas za VIS?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
PříspěvekNapsal: 22.07.2009 18:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Nakoniec som nasiel ntb pod stolom v robote. Tam mam VIS 2.0 Doma mam tusim novsi, ale nic viac ako uz si pisal tam nebude. Podla Elsy -F84- Brake pressure solenoid trip switch. Na obrazku to vyzera ze je to sucast posilovaca. Z posilovaca by mal ist zvezok kablov ukonceny konektorom. Cez kable komunikuje:
- Brake pressure solenoid trip switch -F84-
- Brake pressure solenoid -N247-
- Brake pressure sender 1 -G201
- Brake pressure sender 2 -G214
Takze pokukaj kable a konektory, popripade posilovac..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
PříspěvekNapsal: 22.07.2009 18:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.10.2007

Příspěvky:

90

ok diky a nemužeš sem dat i ten obrazek?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
PříspěvekNapsal: 22.07.2009 19:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Je to 6-ka - konektor a 11 - prívod káblov, takze predpokladam ze Brake pressure solenoid trip switch bude vnutri..
Příloha:
N45-0250.png
N45-0250.png (42.47 KiB) Zobrazeno 286 krát


_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: po nastartování volnoběh O.K nebo spíš K.O. :-(
PříspěvekNapsal: 22.07.2009 20:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.10.2007

Příspěvky:

90

Tak ted vecer jsem jel pro mladou a zase když nastartuju tak se otáčky tak tak drží na volnoběh (zvuk uplně jako by to jelo na 3 valce) když zkusim přidat plyn tak místo toho aby to pomohlo tak se to začne ještě více dusit - někdy to i chcípne.

Taknastartuju a čekám 30sek - 2 min. pak se to sklidní a je vše ok. Když už je auti zahřáte tak jede uplně super. G4, 2.0, r.v. 99

Navíc po tom vyčíštění te klapy a základním nastavení to ukazuje nejak velkou spotrebu paliva.
Na volnoběh to ukazuje 16litru to je nějaká pitomost.
I když je pravda že mi nikdy nespadla spotřeba když jsem třeba stál na křižovatce na 1l vždy tam bylo ta 6l nebo tak něco (mluvím o okamžité spotřebě)


jinak tu klapu jsem čistil tak že jsem jen sundal tu hadici (viz první žlutá čára) a tam nastříkal ten čistič.

Nemám vyčistit i tu elektroniku pod tím černým krytem? (viz zelená šipka)

za měsic jedeme pryč a já nevím jak to vyřešit čeho dalsího se chytnout - co skontrolovat :cry:


:kap: HEEEEEEEEEEEEEEEEELP MEEEEEE :kap:

Pomohlo by vám kdybych to natočil na video??????

:tit:


Přílohy:
22.JPG
22.JPG (98.16 KiB) Zobrazeno 283 krát

Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group