Taky zacinam mit ten dojem a mam ted v planu projit netesnosti, falesny prisavani a pod.falko1983 píše:Jak to tady čtu tak jsi vyzkoušel všechny varianty co se týče elektroniky.Tak mě jen napadá jestli tvůj problem nebude spíš mechanickej.Co třeba zkusit změřit tlaky válců popřípadě mě napadá jestli by nemohlo být přidřený zdviháku vetilu.Jak vypadají svíčky po vyndání mají cihlový zabarvení všechny?
Tlaky valcu jsme merili i ventily vse ok, svicky jsem taky daval novy........ nebo jsme nenasli nic. auto normalne jede... mam i ten spravny vykon vse.
Sry zkusim jeste....... dneska ....bifur píše:Uz som ti to pisal, ale skusim este raz: A cop MAP? Pozri cez VAG ci ti prechodne stupne tlak pri zoslapnuti pedalu a daj si logovat udaje teploty nasavaneho vzduchu. Mala by ti krivka pekne stupat ako sa motor zahrieva. Ako vyzeraju kable ku svieckam? Skus ich premerat aky maju odpor. Z vlastnej skusenosti viem ze to ze vycistis klapku a das jej zakladne nastavenie este nemusi znamenat ze klapka slape ako ma. Kludne mozes mat aj prdnutu klapku. Mne to robila nova klapka, prave je na reklamacii. Sice mi nekolisali otacky, ale tiez ked padali na volnobeh, tak bud padli vela a musel som to preslapnut, alebo to zakolisalo a ustalilo sa, alebo to rovno zdochlo.
ale zacinam mi fakt dojem ze tady je zakopanej pes nekde v tom falesnym vzduchu nebo nekde v kabelech , proseknutych nebo tak.... to me ceka dneska....