Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Záhadná závada GIV 1,6 16V
PříspěvekNapsal: 24.08.2009 22:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

18

Bydliště:

Ostravwa

Zdravím klubáci,
rád bych se s vámi podělil o martýrium kterým prochází máti s GIV, už je mi jí docela líto, že jí nikdo nedokáže pomoci, jelikož všechny opravy proběhly formou já vím co tomu je paní, ovšem pokaždé spíš pokus - omyl. Stálo to už několik desítek tisíc a auto stále blbne. Proto jsem si řekl, když je tady tolik odborníků, že možná někdo příjde s nějakým dobrým a zaručeným nápadem. Takže co se vlastně stalo: auto je rv 02 tuším, motor 77 kw BCB. Momentálně najeto 90 tkm. Asi před dvěma lety při cca 60 tkm se při jízdě rozsvítila kontrolka emisí nebo jak se to jmenuje, auto ztratilo výkon a začalo jet na tři válce. Od té doby se to táhne. Nechci z toho dělat román, ale aspoň se pokusím nějak postupně vypsat, co všchno se zkoušelo, opravovalo, kdybych na něco zapoměl tak doplním.

- takže samo diagnostika - špatná cívka - vyměněno jelo OK, kontrolka zhasla
netrvalo dlouho a opět stejná závada
- diagnostika - opět cívka teď na jiném válci - vyměněno jelo OK, kontrolka zhasla
opět netrvalo dlouho, kontrolka, tři válce atd.
- diagnostika - a teď to příjde NIC, bez závad
- vyměněny svíčky, už měly na to km, světe div se ale kontrolka zhasla, chvilku klid
po chvilce opět stejná závada
- diagnostika - zjištěno špatné spalování ve druhém válci či co, už si ani nepamatuju co všechno se tehdy zkoušelo, ale kontrolka zhasla dig. OK
zanedlouho opě stejná závada
- přeměřeny tlaky ve válcích - zjištěn nižší tlak ve druhém válci
- sundána hlava s podezřením na podpálené ventily, přebroušeno, složeno, tlaky OK ale kontrolka stále svítí a auto blbne, pak najednou sama zhasne a auto jede chvilku normálně, jako předtím
pak ovšem zase stejná závada
- opět změřeny tlaky - opět nižší tlak ve druhém válci
- opět sundána hlava, vyměněny hydroštely, tlaky opět OK
chvilku klid, auto se chovalo jako nové, to ovšem netrvalo dlouho
- diagnostika - už jiný servis, údajně vadný vstřikovač paliva, po demontáži zjištěno že vstřikovač je OK
- opět proměřeny tlaky, opět nižší tlak ve druhém válci, po tomto zásahu kontrolka zhasla, ale zase se za pár dní rozsvítila

Teď už si nevíme paní rady teď už zbývají jen písty, nebo kroužky, nebo že by celý motor? Momentálně je to ve stavu, kdy to občas jede normálně, pak se rozsvítí kontrolka, motor jede na tři válce, zastaví vypne motor a po chvilce se natartuje a vše OK, jede normálně, ale někdy taky ne. Jinak jí ten poslední co to zkoušel opravit řekl, ať s opravou neotálí, že jí může spadnout ventil dovnitř 8O :?:

Ví někdo z vás co tomu může být? Klidně zkuste rozvinout diskuzi, třeba na něco příjdem nebo se vyloučí něco co jsem třeba zapoměl napsat. Těším se na vaše nápady.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhadná závada GIV 1,6 16V
PříspěvekNapsal: 25.08.2009 09:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1610

Bydliště:

OLOMOUC

A vyměnily se všechny cívky nebo jenom ty dvě?Někdy cívka blbne a chyba se zapsat nemusí.A zkoušel to někdo projet s napíchnutým Vagem a během jízdy kontrolovat hodnoty?

_________________
GOLF 7 1,4 TSI Limestone


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhadná závada GIV 1,6 16V
PříspěvekNapsal: 25.08.2009 11:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

18

Bydliště:

Ostravwa

Cívky se měnily tuším jen dvě, a zkoušelo se je i navzájem přehazovat. S napíchnutým vagem za jízdy to nikdo nezkoušel. Záhadou je hlavně ten tlak ve druhém válci.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhadná závada GIV 1,6 16V
PříspěvekNapsal: 26.08.2009 10:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.06.2009

Příspěvky:

5

Bydliště:

okr.Znojmo

smana píše:
Cívky se měnily tuším jen dvě, a zkoušelo se je i navzájem přehazovat. S napíchnutým vagem za jízdy to nikdo nezkoušel. Záhadou je hlavně ten tlak ve druhém válci.

Ještě by mohli být špatné pístní kroužky na druhém válci,co je malý tlak,je možné že i špatně přebrousili ventily

_________________
Golf IV 1,6 16V 77kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhadná závada GIV 1,6 16V
PříspěvekNapsal: 26.08.2009 11:26 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4625

Bydliště:

Chrudimsko

zainvestuj a vyměn všechny cívky, mě odešly 3 najednou a počase jsem vyměnil i tu čtvrtou...pak bych řešil dál

_________________
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhadná závada GIV 1,6 16V
PříspěvekNapsal: 01.09.2009 18:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

18

Bydliště:

Ostravwa

vinař píše:
smana píše:
Cívky se měnily tuším jen dvě, a zkoušelo se je i navzájem přehazovat. S napíchnutým vagem za jízdy to nikdo nezkoušel. Záhadou je hlavně ten tlak ve druhém válci.

Ještě by mohli být špatné pístní kroužky na druhém válci,co je malý tlak,je možné že i špatně přebrousili ventily

Jj, to je možné. Ještě by mohlo být pravděpodobné, že je v tom druhém válci špatný ventil, může být třeba přidřený nebo natažený, v nejbližší době půjde opět hlava dolů a uvidíme. Samo i ty kroužky by mohly být KO. Divné je, že ta závada je velice nepravidelná. Většinou to nastane, když se dojíždí na křižovatku a motor jde z vyšších otášek do volnoběhu.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhadná závada GIV 1,6 16V
PříspěvekNapsal: 01.09.2009 20:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.08.2009

Příspěvky:

236

Bydliště:

Praha

ahoj podobnou zavadu sem mel take,je pravdepodobne ucpanej katalizator nebo vadna lamdasonda.

_________________
VW Vento,VW Bora Variant Highline, VW Touran Highline,VW lupo,vw golf plus,VW Sharan Match.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhadná závada GIV 1,6 16V
PříspěvekNapsal: 01.09.2009 23:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

18

Bydliště:

Ostravwa

Užakluk píše:
ahoj podobnou zavadu sem mel take,je pravdepodobne ucpanej katalizator nebo vadna lamdasonda.

Ahoj, víš že mě to taky napadlo, ale říkal jsem si jestli to není blbost. Hned zítra to ještě zavolám máti ať na to mrknou než sundají hlavu, díky :!:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhadná závada GIV 1,6 16V
PříspěvekNapsal: 03.09.2009 19:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.08.2009

Příspěvky:

236

Bydliště:

Praha

cau cau jeste me napada EGR ventil,pac ten diagnostika nemusi vubec poznat.

_________________
VW Vento,VW Bora Variant Highline, VW Touran Highline,VW lupo,vw golf plus,VW Sharan Match.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhadná závada GIV 1,6 16V
PříspěvekNapsal: 29.09.2010 22:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.05.2010

Příspěvky:

1762

Bydliště:

Praha

Asi je to už pasé, ale známej měl něco podobného. Kontrolka občas svítila a občas ne. V origo servise si s tím nevěděli rady, ale nakonec po čase vyměnily lambdu a jede to už v pohodě.

_________________
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
ex: VW Golf VI 1.4 TSI CAXA
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: Škoda Felicia Combi 1.6

_________________
VCDS 17.1.3 ENG, VAG COM 304 CZ


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhadná závada GIV 1,6 16V
PříspěvekNapsal: 30.09.2010 12:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

To je taky mechanismus, 2 lambdasondy- nedivil bych se, kdyby v tom byl zakopanej pes......zkusil bych všecky kontakty od nich vyčistit a veškerou elektroniku motoru zkontrolovat a eventuelně kontakty stříknout WDčkem...Jinak je důežitý, jestli se ti ta chyba děje vždycky po stejné době a za stejnejch podmínek, jestli ano, katalyzátor bych nechal určitě bejt..Nadruhou stranu- lambdasonda řídí spaliny motoru, ale jako cekového, řekl bych, že kdyby ubrala palivo autu jako takovému, chovalo by se celé divně a ne že by běželo na 3 válce a jeden nic, ne? Taky bych zkusil tu cívku, prostě si myslím, že tam bude elektronickej problém. Ten tlak toho válce pokud není nějak extra malej oproti jinejm, takovej vliv by to mít nemuselo :?

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhadná závada GIV 1,6 16V
PříspěvekNapsal: 26.05.2012 12:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.05.2012

Příspěvky:

3

zdravim
nevite nekdo jak to dopadlo s tou zahadnou zavadou??protoze ja mam uplne to stejny...i na tom 2 valci mam mensi tlak..vsechny maji 9 akorad tamten ma 8.5..
akorat motor jsem nemel jeste rozhozenej...(3 civky jsem menil,svicky a kontrolka si taky blika jak chce..)diky predem za nejake odpovedi..


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhadná závada GIV 1,6 16V
PříspěvekNapsal: 26.05.2012 13:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Chlape to neporadím :( vůbec netuším jak se projevují tlaky v motoru atd. Já jsem spíše přes elektro. Ale pokud je to tlakama, to nepomůžu.....

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhadná závada GIV 1,6 16V
PříspěvekNapsal: 27.05.2012 09:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8978

TO:petrjonas pokud máš tlaky 9 a v jednom 8.5 tak to ještě není tak nejhorší měřil jsi tlaky u studeného mooru?

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Záhadná závada GIV 1,6 16V
PříspěvekNapsal: 27.05.2012 21:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

25.05.2012

Příspěvky:

3

jj za studena..jeste mi radili jestli neni dira nekde v podtlakovy hadici..ale to by prece nezlobil jen ten 2 valec...jeste me napadlo jestli nemuze hazet nejaky spatny hodnoty konektor co se dava na vstrikovat...??sem to meril akorat obycejnou zkouseckou..jinak uz nevim..


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: majrek001 a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group