Zaslepenie EGR ventilu na benzine
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 68
- Registrován: 04.12.2008 23:11
- Bydliště: Stráž p. Ralskem a (Děčín)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaslepenie EGR ventilu na benzine
Ahoj prosim tě vidím že jsi expert na VW převažně na AHW rv. 98 1.4 16v Golfíky IV ja jsem taky jeho majitel mam na tebe pár otázek potřebuju poradit jestli budeě tak hodny.
Má smysl u tohoto motoru zaslepovat ERG ventil a kde se nachází? Co je to za trubku která vede do filtr boxu ze ktere jde sajrat převažně olej tou trubkou asi 1cm tustou na škrtící klapku neničí to motor?když to se vzduchem saje i olej má tam vůbec nějaký olej být?
cuká mi auto při prudké akceleraci mám popraskaný zapalovací modul jak je to možné?Moc nechápu jak ta umělá hmota může popraskat když tam jde jen el.proud? jedině tepem je to debilně přidělané na hlavě motoru a neni to tam tepelně odizolovaný...
Neřešil jsi problemy s řazením? tuhne mi řazení při ujetí 100km zahřátí hlavně v tepe špatně se řadí 1a 2 stupeň? Je špatná převodovka nebo je problém v nastavení táhel? táhla promazaná a řazení jde z tuha ale občas to řadí hezky občas ne moc to nechápu? jak to vyřešit?
A pak ještě maličkost mam novej motor najeto 20tis auto cukalo vyměněný kabey bosh cukaní ustalo ted mrtvej zapalovací modu svíčky NGK, ale mam problém pustím prudce plyn tak si auto pocukává neni to nic šílenýho ale neni to moc příjemný a komgortní jak to řešit? ja to vyřešil tím že klapka škrtící má už unavenou vratnou pružinku na táhlo plynu tak sem táhlo napnul aby tam neplandal a byl napnutej a citlivej trochu to pomohlo ale jako ve fabii rv. 2000 to nei ale ta ma pedal řízený potenciometrem ne mechanickým tahlem. nevís si stím rady? me uz nenanapadá nic co by to moho dělat? je to pro me zahadna zvlastní zahada že si auto pocukává po puštění plynu to by auto nemelo delat nic nas mem starem fiatu puntu r. 97 nebo 96 to nedelalo nic ani kdyz sem jel na dvojku a pustil plyn jeden mechanik mi tvrdil že to dělá motor že je novej a je to bržení motoru ale podle me je to blbost kor když si to pocukává na 5 stupen seslapnu pedal napr 90km na 100 km pustim pedal a auto si cukne.
díky moc za rady už to řeším 2 roky anidke sem se nic nedočetl co by pomohlo
S pozdravem Tomáš
Má smysl u tohoto motoru zaslepovat ERG ventil a kde se nachází? Co je to za trubku která vede do filtr boxu ze ktere jde sajrat převažně olej tou trubkou asi 1cm tustou na škrtící klapku neničí to motor?když to se vzduchem saje i olej má tam vůbec nějaký olej být?
cuká mi auto při prudké akceleraci mám popraskaný zapalovací modul jak je to možné?Moc nechápu jak ta umělá hmota může popraskat když tam jde jen el.proud? jedině tepem je to debilně přidělané na hlavě motoru a neni to tam tepelně odizolovaný...
Neřešil jsi problemy s řazením? tuhne mi řazení při ujetí 100km zahřátí hlavně v tepe špatně se řadí 1a 2 stupeň? Je špatná převodovka nebo je problém v nastavení táhel? táhla promazaná a řazení jde z tuha ale občas to řadí hezky občas ne moc to nechápu? jak to vyřešit?
A pak ještě maličkost mam novej motor najeto 20tis auto cukalo vyměněný kabey bosh cukaní ustalo ted mrtvej zapalovací modu svíčky NGK, ale mam problém pustím prudce plyn tak si auto pocukává neni to nic šílenýho ale neni to moc příjemný a komgortní jak to řešit? ja to vyřešil tím že klapka škrtící má už unavenou vratnou pružinku na táhlo plynu tak sem táhlo napnul aby tam neplandal a byl napnutej a citlivej trochu to pomohlo ale jako ve fabii rv. 2000 to nei ale ta ma pedal řízený potenciometrem ne mechanickým tahlem. nevís si stím rady? me uz nenanapadá nic co by to moho dělat? je to pro me zahadna zvlastní zahada že si auto pocukává po puštění plynu to by auto nemelo delat nic nas mem starem fiatu puntu r. 97 nebo 96 to nedelalo nic ani kdyz sem jel na dvojku a pustil plyn jeden mechanik mi tvrdil že to dělá motor že je novej a je to bržení motoru ale podle me je to blbost kor když si to pocukává na 5 stupen seslapnu pedal napr 90km na 100 km pustim pedal a auto si cukne.
díky moc za rady už to řeším 2 roky anidke sem se nic nedočetl co by pomohlo
S pozdravem Tomáš
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: Zaslepenie EGR ventilu na benzine
Servus,
neviem sice komu si adresoval tento prispevok, ale skusim ti par veci popisat. Mimochodom, vsetky sa tu uz riesili 100 krat..
EGR - najdes ho na zaciatku vyfukovych zvodov a vedie z neho trubka na prirubu pod klapkou. Zaslepit ho mozes, mne to kvoli egr poriadne sklbe, takze ho mam zaslepeny..
Ta trubka co sa pytas je odvetravanie kluky, spravidla tade idu mastne vypary, ak je tam toho oleja vela, tak ten motor nebude az tak OK. Treba vyskusat najprv precistit odlucovac oleja (to je ta krabicka vzadu na motore odkial ta hadica vedie do airboxu) a treba pozriet ci je ta hadica OK a nie je niekde priskrtena.
Popraskany zapalovaci modul moze sposobovat sklbanie, lebo moze prerazat na kostru, tym dava slabu iskru, alebo uplne vynecha a preto to sklbe. Kazdopadne by som ho vymenil. Kup Teslu, zle slovo som este na tuto znacku nepocul a je za super cenu..
Radenie - ak su premazane tiahla, tak este premazat kulisu radiacej paky. Ak nebol meneny prevodovy olej, tak vymenit. Vyrobca sice udava dozivotna napln, ale pri tychto veciach je to rovnako ako so zarukou na mikroelektroniku: dozivotie = 10 rokov. Ak nezaberie nic, nastavit tiahla (najlepsie ked urobis vsetko naraz).
To cukanie tu riesime viaceri uz par rokov a k nicomu sme sa nedostali. Kazdopadne sa to zlepsi ked poriesis ten modul a zaslepis to egr, ale je dost mozne ze este slabe cuknutie zostane. Pomoct by este mohlo odpojit vsetky cidla na motore a poriadne poprecistovat vsetky svorkovnice a kontakty a prestriekat kontaktom (znizia sa prechodove odpory). Ale bacha, treba to nechat uplne vyschnut, lebo si odpalis cidla alebo rj motora.. Inak mam taky blby dojem ze zatial vsetky koncernove 1,4 16V s lankovym plynom co som jazdil sklbali pri ubrati plynu a aj pri pridani... Mne to najviac vyriesilo zaslepenie EGR. S otvorenym cukam tam 5 krat, so zaslepenym iba raz a slabo..
neviem sice komu si adresoval tento prispevok, ale skusim ti par veci popisat. Mimochodom, vsetky sa tu uz riesili 100 krat..
EGR - najdes ho na zaciatku vyfukovych zvodov a vedie z neho trubka na prirubu pod klapkou. Zaslepit ho mozes, mne to kvoli egr poriadne sklbe, takze ho mam zaslepeny..
Ta trubka co sa pytas je odvetravanie kluky, spravidla tade idu mastne vypary, ak je tam toho oleja vela, tak ten motor nebude az tak OK. Treba vyskusat najprv precistit odlucovac oleja (to je ta krabicka vzadu na motore odkial ta hadica vedie do airboxu) a treba pozriet ci je ta hadica OK a nie je niekde priskrtena.
Popraskany zapalovaci modul moze sposobovat sklbanie, lebo moze prerazat na kostru, tym dava slabu iskru, alebo uplne vynecha a preto to sklbe. Kazdopadne by som ho vymenil. Kup Teslu, zle slovo som este na tuto znacku nepocul a je za super cenu..
Radenie - ak su premazane tiahla, tak este premazat kulisu radiacej paky. Ak nebol meneny prevodovy olej, tak vymenit. Vyrobca sice udava dozivotna napln, ale pri tychto veciach je to rovnako ako so zarukou na mikroelektroniku: dozivotie = 10 rokov. Ak nezaberie nic, nastavit tiahla (najlepsie ked urobis vsetko naraz).
To cukanie tu riesime viaceri uz par rokov a k nicomu sme sa nedostali. Kazdopadne sa to zlepsi ked poriesis ten modul a zaslepis to egr, ale je dost mozne ze este slabe cuknutie zostane. Pomoct by este mohlo odpojit vsetky cidla na motore a poriadne poprecistovat vsetky svorkovnice a kontakty a prestriekat kontaktom (znizia sa prechodove odpory). Ale bacha, treba to nechat uplne vyschnut, lebo si odpalis cidla alebo rj motora.. Inak mam taky blby dojem ze zatial vsetky koncernove 1,4 16V s lankovym plynom co som jazdil sklbali pri ubrati plynu a aj pri pridani... Mne to najviac vyriesilo zaslepenie EGR. S otvorenym cukam tam 5 krat, so zaslepenym iba raz a slabo..
-
- Řidič
- Příspěvky: 68
- Registrován: 04.12.2008 23:11
- Bydliště: Stráž p. Ralskem a (Děčín)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaslepenie EGR ventilu na benzine
Ahoj lidičky sháním nefunkční škrtící klapku na 1.6 která je ovládaná táhlem plynu nepřekáží někumu v garáži já bych si jí vzal???
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 27.07.2014 10:55
Re: Zaslepenie EGR ventilu na benzine
Zdárec pánove vidím že máme podobné starosti ...
Nevedeli by ste mi niekto prosím poradiť ?
Moj Golfik má po zahriatí taku tendenciu že po vytočení a naslednom zošiapnutí spojky a pustení plynu mi padnu otačky tak na cca 600 ot. a následne to bud sakape alebo v lepšom prípade to vyskočí asi na 1500 ...a skľudní sa to VAG hlási niečo so zmesou a spetné vedenie vyfukových plynou ...klapka je čista a lamda pred katom je nová .
Uvažujem o výmene EGR no niesom si istý či to zaberie.
Inač ešte by som sa chcel informovať ako je to s tym sacím boxom lebo mi to príde že to ma niečo ako nasavanie od zvodou a su tam jako keby vrátka no tie mam zlomené na 1/2 a frajer čo to mal predo mnou to spojil nitmy takže vobec nvm či plnia svoju funkciu a ak nie aký to ma vplyv na motor...tiež zvažujem nahodiť tam nové sanie : http://www.highperformanceparts.cz/spor ... 9804.11431" onclick="window.open(this.href);return false;
Nevedeli by ste mi niekto prosím poradiť ?
Moj Golfik má po zahriatí taku tendenciu že po vytočení a naslednom zošiapnutí spojky a pustení plynu mi padnu otačky tak na cca 600 ot. a následne to bud sakape alebo v lepšom prípade to vyskočí asi na 1500 ...a skľudní sa to VAG hlási niečo so zmesou a spetné vedenie vyfukových plynou ...klapka je čista a lamda pred katom je nová .
Uvažujem o výmene EGR no niesom si istý či to zaberie.
Inač ešte by som sa chcel informovať ako je to s tym sacím boxom lebo mi to príde že to ma niečo ako nasavanie od zvodou a su tam jako keby vrátka no tie mam zlomené na 1/2 a frajer čo to mal predo mnou to spojil nitmy takže vobec nvm či plnia svoju funkciu a ak nie aký to ma vplyv na motor...tiež zvažujem nahodiť tam nové sanie : http://www.highperformanceparts.cz/spor ... 9804.11431" onclick="window.open(this.href);return false;
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Zaslepenie EGR ventilu na benzine
a co se to EGR týče co to je přesně za chybu? buď je zanesená trubka ke klapce spalinami a nebo se nedovírá EGR - odmontovat trupku a profouknout a vyčistit EGR+základní nastavení
to tam nedávej je to o ničem na takovým to motoru.. pokud chceš něco dělat ze sáním předpokládám, že je to 1.4 16v/1.6 16v tak to předěj na origo sání z TDI/GTI více info tady http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=72&t=209401" onclick="window.open(this.href);return false;
to tam nedávej je to o ničem na takovým to motoru.. pokud chceš něco dělat ze sáním předpokládám, že je to 1.4 16v/1.6 16v tak to předěj na origo sání z TDI/GTI více info tady http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=72&t=209401" onclick="window.open(this.href);return false;
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 27.07.2014 10:55
Re: Zaslepenie EGR ventilu na benzine
Tak nehrabal som sa v tom osobne ale mal som to v servise kde mi cistili ventil aj trubku... malo by to byť teda ok no neni tak predpokladam že je ventil KO.
čo sa tyka toho sania išiel by som do toho no ten topic je tak rozsiahly že sa toho bojim
ale poriadne to prezriem a uvidim... mysliš že to origo može robiť bordel ak som tam obiavil taketo zásahy?
čo sa tyka toho sania išiel by som do toho no ten topic je tak rozsiahly že sa toho bojim
ale poriadne to prezriem a uvidim... mysliš že to origo može robiť bordel ak som tam obiavil taketo zásahy?
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Zaslepenie EGR ventilu na benzine
a co máš teda za motor?
pokud je to 1.4 / 1.6 16v tak to má origo filtrbox na motoru a zbytečně se ohřívá ještě víc vzduch co jde sáním.. jinak tu klapku když dáš trvale na saní od masky (studený vzduch) tak to ničemu nevadí.. tak záleží jestli udělali základní nastavení EGR a smazali chyby
pokud je to 1.4 / 1.6 16v tak to má origo filtrbox na motoru a zbytečně se ohřívá ještě víc vzduch co jde sáním.. jinak tu klapku když dáš trvale na saní od masky (studený vzduch) tak to ničemu nevadí.. tak záleží jestli udělali základní nastavení EGR a smazali chyby
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 27.07.2014 10:55
Re: Zaslepenie EGR ventilu na benzine
no jasne je to 1.6 16v 77kw BCB ...nechám to ešte raz spraviť až dorazím domou sam som zvedavý na výsledok ...este načo som zabudol zvykne ešte občas normalne ako keby vynechať idem noha na plyne zrazu pádnu otáčky behom sekundy potom zas zaberie a idem ďalej nechám to cele vyčistit nastaviť poprípade to egr vymením a som zvedavý
Ďakujem moc za rady.
Ďakujem moc za rady.
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: Zaslepenie EGR ventilu na benzine
Pokial ti to vypina za jazdy, tak by som este pozrel aj cidlo otacok na kluke... Ale najprv dories ten EGR...
- Bucek
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 10.08.2009 14:15
- Bydliště: Pardubicky kraj
Re: Zaslepenie EGR ventilu na benzine
Zdravim,
EGR je vecne tema Mam par dotazu lidi.
Mam golfa rv.2001 1.6/16v-77kW. VIN:WVWZZZ1JZ1W716950. EGR ventil mam zaslepenej a nemam s tim zadny problem co se tyka jidnich vlastnosti. Jediny co me trosku "stve" je kontrolka "check" na palubovce.
EGR je elektronickej a vcera jsem zjistil ze mam v aute ridici jednotku Magneti Marelli v ktere nejde softwarove odstranit/blokovat signal z EGR.
Umi to pry jen ridici jednotka Bosch.
Mate nekdo s timdle zkusenosti? Nekde na nemeckem foru jsem cetl ze se to i u ridici jednotky MM da ale je nutny prepajet jakysi "svab"
Nebo co obnasi vymenu ridici jednotky?
EGR je vecne tema Mam par dotazu lidi.
Mam golfa rv.2001 1.6/16v-77kW. VIN:WVWZZZ1JZ1W716950. EGR ventil mam zaslepenej a nemam s tim zadny problem co se tyka jidnich vlastnosti. Jediny co me trosku "stve" je kontrolka "check" na palubovce.
EGR je elektronickej a vcera jsem zjistil ze mam v aute ridici jednotku Magneti Marelli v ktere nejde softwarove odstranit/blokovat signal z EGR.
Umi to pry jen ridici jednotka Bosch.
Mate nekdo s timdle zkusenosti? Nekde na nemeckem foru jsem cetl ze se to i u ridici jednotky MM da ale je nutny prepajet jakysi "svab"
Nebo co obnasi vymenu ridici jednotky?
VW Golf IV 1.6 16v (AZD)
Barva: Z4
Barva: Z4
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaslepenie EGR ventilu na benzine
To buď rád že jezdíš bez potíží,mě to vždy po určité době spadlo do nouzovém provozu tak jsem se nato raději vyprdnul.Měnit jednotku kvůli EGR?To bych se nato .... vytento
VW GIV 1.6 16V
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Zaslepenie EGR ventilu na benzine
taky ale nenapsal kolik s tím najel km (mě to 400km nepsalo žádnou chybu a pak to začalo)...
jsem zvědav jestli mu taky přestane jít plynový pedál jak mě .. jinak když jsem párkrát zkoušel zaslepit EGR ventil s GTI/TDI sáním tak nešlo poznat jestli to je zaslepené nebo ne.. jelo to pořád stejně
měnit jednotku kvůli EGR bych se vykašlal
jsem zvědav jestli mu taky přestane jít plynový pedál jak mě .. jinak když jsem párkrát zkoušel zaslepit EGR ventil s GTI/TDI sáním tak nešlo poznat jestli to je zaslepené nebo ne.. jelo to pořád stejně
měnit jednotku kvůli EGR bych se vykašlal
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Bucek
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 10.08.2009 14:15
- Bydliště: Pardubicky kraj
Re: Zaslepenie EGR ventilu na benzine
mam zaslepeny EGR aspon rok a pul a tydne ujedu min.200km takze pres 10000km
Me teda EGR blbnul skoro furt. Dal jsem novej no-name .. po 500 km "check" kontrolka a na diagnostice chyba
dal jsem original, to samy... reklamace, novej,... po tom co jsem ho uz asi popaty vymenoval jsem ho zaslepil a klid.
dokonce mi houpal volnobeh a po tom co jsem to zaslepil v pohode.(jen me sera ta kontrolka.....)
Me teda EGR blbnul skoro furt. Dal jsem novej no-name .. po 500 km "check" kontrolka a na diagnostice chyba
dal jsem original, to samy... reklamace, novej,... po tom co jsem ho uz asi popaty vymenoval jsem ho zaslepil a klid.
dokonce mi houpal volnobeh a po tom co jsem to zaslepil v pohode.(jen me sera ta kontrolka.....)
VW Golf IV 1.6 16v (AZD)
Barva: Z4
Barva: Z4
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Zaslepenie EGR ventilu na benzine
tak to máš dobrý, že ti to nic nedělá
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zaslepenie EGR ventilu na benzine
Měl by sis jít vsadit sportku protože máš očividně štěstí ... Držím ti palce aby ti to vydrželo pořád a někde tě to nezradilo (mrtvej plynový pedál) hlavně ve chvíli kdy by jsi někoho předjížděl.
VW GIV 1.6 16V