Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: KN filtr na GIV
PříspěvekNapsal: 10.10.2009 22:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.09.2009

Příspěvky:

12

Bydliště:

Prešov, Slovensko

vtuni píše:
tak to potom jo..myslel jsem že budeš mít sání dole tak jako to má třeba kit K&N typhoon (za bratru 2 Masaryky) ..on je super určitě účinnej ale tak max na okruh...kde nepobere žádnej bordel ... v každým případě pokud necháš filtr nahoře... a dáš k němu jen hadici na přívod vzduchu tak je to ten samej princip jako když upravíš sání origo airboxu... akorát s tím rozdílem že origo airbox je určitě líp stíněný od tepla motoru protože je uzavřenej....na rozdíl od čehokoliv jinýho...

pozri, kazdy nech si kupi co chce, mne sa paci na tom greene ten twister, ktory pomaha motoru dychat, lebo ho do neho trosku tlaci nejakych ventilatorom abo cim... v sportovych kitoch su aj hadice, ktore chrania pred vplyvom tepla od motora... original airbox nieje zly, ale mam pocit, ze je do neho slaby privod vzduchu, fakt potom treba zvacsit privod. Inac ten twister ma aj bohovsky zvuk :D So znackou KN nemam ziadne skusenosti, takze sa nevyjadrujem co je lepsie

_________________
Vždy sa nájde niekto rýchlejší ako ty, ale o to viac si budeš vážiť každé víťazstvo. Len tí najrýchlejší sú uznávaní...!!!

_________________
VW Bora 1,6 16V 77kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KN filtr na GIV
PříspěvekNapsal: 10.10.2009 22:25 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15015

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

jasně..je to každýho věc a jeslti si někdo dá na auto buvolí hlavu at si tam dá buvolí hlavu.... .. ale řeči typu sportovní sání přidá 10 koní atd.... :mrgreen:

já osobně bych si to na auto nedal... a za ušetřený peníze si koupím např irridiový svíčky jak píše Bear... nebo upravím chlazení stlačenýho vzduchu.... :wink:

mimochodem formulace co jsem našel na stránkách oficiálního dovozce do ČR mě fakt rozesmála

Extrémně zvyšuje výkon motoru a mění zvuk na sportovní. Hliníkový kryt filtru slouží jako odstínění od teplého vzduchu proudícího od motoru a vrtulka na filtru pomáhá udržovat filtr čistý a dobře průchozí. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

s tím extrémním výkonem mě to připomnělo turbo postavené dle návodu na internetu..z pixly od párků a větrníku :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

mimochodem jak to může odstiňovat od tepla motoru... když je to z jedný strany otevřený do motorovýho prostoru...??? :lol: :lol: :lol: :lol: jasný...takže filtr nežere ten teplej vzduch přímo od motoru...ale už ten o 2 stupně studenější o 20cm dál.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KN filtr na GIV
PříspěvekNapsal: 10.10.2009 22:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4915

Bydliště:

Curitiba, Brazil

rallyboy píše:
vtuni píše:
tak to potom jo..myslel jsem že budeš mít sání dole tak jako to má třeba kit K&N typhoon (za bratru 2 Masaryky) ..on je super určitě účinnej ale tak max na okruh...kde nepobere žádnej bordel ... v každým případě pokud necháš filtr nahoře... a dáš k němu jen hadici na přívod vzduchu tak je to ten samej princip jako když upravíš sání origo airboxu... akorát s tím rozdílem že origo airbox je určitě líp stíněný od tepla motoru protože je uzavřenej....na rozdíl od čehokoliv jinýho...

pozri, kazdy nech si kupi co chce, mne sa paci na tom greene ten twister, ktory pomaha motoru dychat, lebo ho do neho trosku tlaci nejakych ventilatorom abo cim... v sportovych kitoch su aj hadice, ktore chrania pred vplyvom tepla od motora... original airbox nieje zly, ale mam pocit, ze je do neho slaby privod vzduchu, fakt potom treba zvacsit privod. Inac ten twister ma aj bohovsky zvuk :D So znackou KN nemam ziadne skusenosti, takze sa nevyjadrujem co je lepsie

sorry ale tímhle jsi mě rozsekal :D víš co by to muselo bejt za vrtuli aby do něčeho nutil motor :D :D kolik ten větráček tlačí ? 0,000001mBar ?
končím tuhle debatu :?

_________________
VW GOLF IV 1.8TurboGLS AWP


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KN filtr na GIV
PříspěvekNapsal: 10.10.2009 22:37 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15015

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

jinak žádná elektrická vrtle tam není.. jsou tam takový tři packy..jako by lopatky vrtule který mají usměrňovat proudění vzduchu z přímýho do rotujícího... (podobnej princip jako má třeba chlazení motoru TATRY 815) rotující vzduch (takový mini tornádko :lol: :lol: :lol: ) obkružuje v tom hliníkovým deklu a jde jakoby víc na kolmo do filtru a možná tím průvanem vymele z toho filtru nějakou mouchu..to bude ta samočistící funkce... ale to je tak vše... a podle mě to má stejně maximálně nějaký laboratorní výsledky...že je to takhle lepší např o 3% který stejně nepoznáš...
já si za těch 6000 teda radši koupím FMIC :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: kde to bude poznat mnohem víc... :wink: :lol:

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KN filtr na GIV
PříspěvekNapsal: 10.10.2009 22:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.09.2009

Příspěvky:

12

Bydliště:

Prešov, Slovensko

chladenie stlaceneho vzduchu? ved to mozes upravit len pri aute s turbom a ide o medzichladic pokial viem. Ako to urobis na atmosferickom motore???!!! Sviecky su sice dobra investicia, ale bez upraveneho sania a vyfukovych zvodov a vyfuku je ti to na prd :D
takze vzdy sa nakoniec prepracujes k tomu, co je jasne, ze jednotliva uprava nestaci.... ale mna by zaujimalo ako upravis sanie, ked len vymenis vlozku v airboxe a studeny vzduch ti bude nasavat 2m dlha hadica.... ked tomu vzduchu nepomozes dostat sa k motoru? v kazdom pripade, zatial sa to javi v poriadku a brasko si nestazuje. Ja by som do toho siel, samozrejme aj s upravou zvodov, chiptuning, sviecky .... to vsetko je dost drahe, ale bez toho vsetkeho je kazda uprava zbytocna. Ja tu nepropagujem green twister, pisem len, ze je to lepsie riesenie, lebo mi pride logicke, ked je tam nejaka vrtulka co tomu vzduchu pomaha urcite je to lepsie, ako ked tam nieje nic.

_________________
Vždy sa nájde niekto rýchlejší ako ty, ale o to viac si budeš vážiť každé víťazstvo. Len tí najrýchlejší sú uznávaní...!!!

_________________
VW Bora 1,6 16V 77kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KN filtr na GIV
PříspěvekNapsal: 11.10.2009 10:02 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15015

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

rallyboy píše:
chladenie stlaceneho vzduchu? ved to mozes upravit len pri aute s turbom a ide o medzichladic pokial viem. Ako to urobis na atmosferickom motore???!!!

ony existujou G-IV i bez turba 8O :lol: :lol: :lol: ... a jooo.. já zapomněl na V5, V6 a R32... :mrgreen:

rallyboy píše:
Sviecky su sice dobra investicia, ale bez upraveneho sania a vyfukovych zvodov a vyfuku je ti to na prd :D
takze vzdy sa nakoniec prepracujes k tomu, co je jasne, ze jednotliva uprava nestaci.... ale mna by zaujimalo ako upravis sanie, ked len vymenis vlozku v airboxe a studeny vzduch ti bude nasavat 2m dlha hadica...

pokud bude ta hadice 2m dlouhá tak bude metr před auto.. :mrgreen: mimochodem ten motor si ten vzduch umí nasát i tou 2m dlouhou hadicí... :wink: pokud je to samozřejmě uzavřený..utěsněný... no a musíš to upravit tak že
bud dostatečně zvětšíš průchodnost toho sání..tj např trubka 60mm a víc..ne ten plastovej bazmek jak od vysavače nebo uděláš sání náporový... tak jako to mají třeba motorky že přivod sání umístíš na přední stranu a dopředným pohybem si to vlastně nabírá samo..a čím rychleji jedeš tim víc to tlačí....



.
rallyboy píše:
ked tomu vzduchu nepomozes dostat sa k motoru? v kazdom pripade, zatial sa to javi v poriadku a brasko si nestazuje. Ja by som do toho siel, samozrejme aj s upravou zvodov, chiptuning, sviecky .... to vsetko je dost drahe, ale bez toho vsetkeho je kazda uprava zbytocna.

já si myslím že chiptuning na atmosférickým motoru je ještě zbytečnější než ten nesmyslnej filtr s "vrtulí"... :mrgreen:

rallyboy píše:
Ja tu nepropagujem green twister, pisem len, ze je to lepsie riesenie, lebo mi pride logicke, ked je tam nejaka vrtulka co tomu vzduchu pomaha urcite je to lepsie, ako ked tam nieje nic.

ještě jednou napíšu, že tam žádná vrtule není..představ si normální plechovou přepážku kterou kombinačkama ohneš ..a takhle to uděláš 3x... vznikne ti tam něco jako "vrtule" ale furt je to napevno..a sání vzduchu to vůbec nepomáhá... protože to ten vzduch nijak netlačí ale jen usměrnuje jeho proudění tj rychlost jakou proudí ještě navíc zbržduje protože je to překážka ... no tenhle figl s usměrněním proudu jsem dělal už na škodě 120 kde se dávala pod hlavu přesně taková vložka aby se líp míchal benzín se vzduchem v motoru...
ale jestli to pomáhalo nebo ne se říct nedalo..ale měli jsme z toho dobrej pocit...

hele zeptej se MaFa..ten si takovejhle podobnej superkit pořídil a za měsíc ho dával dolů....ale když ho nasazoval tak z něj byl taky nadšenej... :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KN filtr na GIV
PříspěvekNapsal: 11.10.2009 20:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.02.2008

Příspěvky:

291

Bydliště:

skoro Brno :-)

No já vám nevím hoši, já si na svém GIV 1.6 16V udělal otevřené sání od K&N a jsem s tím maximálně spokojen. Filtr jsem koupil nový od jednoho borce za 1000kč a sání si udělal sám, odstínil od tepla a přivedl hadicí z nárazníku vzduch do prostoru filtru. Suprově se to vytáčí, otáčky letí nádherně nahoru, neříkám, že mi to přidalo na výkonu, ale zlepšila se reakce na plyn, navíc to má suprovej zvuk, když se na to pořádně šlápne. Nevím jak u té 1.8 20V, ale můj 16V má airbox v krytu motoru, který se vždy hrozně zahřívá (je vždy rozpálen) a navíc to cucá vzduch přímo těsně u motoru. Tzn., že já zlepšení poznal, neměnil bych zpět na vložku ani za nic ;-)

_________________
VW golf IV 1.6 16V - kužel K&N (výborná věc), Sparco, Victor, Kamei, Mattig ;-), H&R "sport", Powerflex(zatím jen motor), Ulter sport (2x100)... Svého času super kára, dnes už je z něj dědeček //-// Výhled do budoucna (až budou peníze :-)) Yamaha R6 - už byla a už jsem ji totálně rozbil :), momentálně čekám na octavia III RS 2.0TSI 162kW...mazel


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KN filtr na GIV
PříspěvekNapsal: 11.10.2009 22:13 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15015

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

no 1,8T má uzavřený airbox mimo motor...v prostoru za baterkou....

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KN filtr na GIV
PříspěvekNapsal: 11.10.2009 22:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.07.2008

Příspěvky:

2442

s tím extrémním výkonem mě to připomnělo turbo postavené dle návodu na internetu..z pixly od párků a větrníku :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


:lol: :lol: TO me poser :lol: :lol: :lol: to si deláš srandu že to nekde tohle je :lol: :lol: :lol:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KN filtr na GIV
PříspěvekNapsal: 12.10.2009 07:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.09.2009

Příspěvky:

12

Bydliště:

Prešov, Slovensko

g*o*l*f* píše:
No já vám nevím hoši, já si na svém GIV 1.6 16V udělal otevřené sání od K&N a jsem s tím maximálně spokojen. Filtr jsem koupil nový od jednoho borce za 1000kč a sání si udělal sám, odstínil od tepla a přivedl hadicí z nárazníku vzduch do prostoru filtru. Suprově se to vytáčí, otáčky letí nádherně nahoru, neříkám, že mi to přidalo na výkonu, ale zlepšila se reakce na plyn, navíc to má suprovej zvuk, když se na to pořádně šlápne. Nevím jak u té 1.8 20V, ale můj 16V má airbox v krytu motoru, který se vždy hrozně zahřívá (je vždy rozpálen) a navíc to cucá vzduch přímo těsně u motoru. Tzn., že já zlepšení poznal, neměnil bych zpět na vložku ani za nic ;-)


suhlasim s tebou, tiez mam 1,6 16V a filter v kryte motora ... ja si necham rad poradit, pretoze niesom mechanik ani clen rally teamu, len som chcel zistit nazor inych a pripadne prispiet svojimi informaciami. Mozno staci len vlozka, ale je dolezite kde ju umiestnis a myslim, ze ten priestor pre vzduchovy filter co mame v 1.6tkach nieje stastne riesenie a este aj ten otvor v nom pre privod vzduchu je velmi maly ....

_________________
Vždy sa nájde niekto rýchlejší ako ty, ale o to viac si budeš vážiť každé víťazstvo. Len tí najrýchlejší sú uznávaní...!!!

_________________
VW Bora 1,6 16V 77kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KN filtr na GIV
PříspěvekNapsal: 12.10.2009 14:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.02.2008

Příspěvky:

291

Bydliště:

skoro Brno :-)

rallyboy píše:
g*o*l*f* píše:
No já vám nevím hoši, já si na svém GIV 1.6 16V udělal otevřené sání od K&N a jsem s tím maximálně spokojen. Filtr jsem koupil nový od jednoho borce za 1000kč a sání si udělal sám, odstínil od tepla a přivedl hadicí z nárazníku vzduch do prostoru filtru. Suprově se to vytáčí, otáčky letí nádherně nahoru, neříkám, že mi to přidalo na výkonu, ale zlepšila se reakce na plyn, navíc to má suprovej zvuk, když se na to pořádně šlápne. Nevím jak u té 1.8 20V, ale můj 16V má airbox v krytu motoru, který se vždy hrozně zahřívá (je vždy rozpálen) a navíc to cucá vzduch přímo těsně u motoru. Tzn., že já zlepšení poznal, neměnil bych zpět na vložku ani za nic ;-)


suhlasim s tebou, tiez mam 1,6 16V a filter v kryte motora ... ja si necham rad poradit, pretoze niesom mechanik ani clen rally teamu, len som chcel zistit nazor inych a pripadne prispiet svojimi informaciami. Mozno staci len vlozka, ale je dolezite kde ju umiestnis a myslim, ze ten priestor pre vzduchovy filter co mame v 1.6tkach nieje stastne riesenie a este aj ten otvor v nom pre privod vzduchu je velmi maly ....


Jj, jak říkáš, řešeno je to podle mě velice nešťastně. Protože každý se snaží, aby sál co nejstudenější vzduch a to, co sál můj motor s původním airboxem rozhodně studené nebylo. Sám o sobě sál teplý vzduch přímo u motoru a navíc ten teplý vzduch cestoval celým krytem, který byl už po krátké jízdě tak strašně rozpálený, že sem se až divil, že to takhle mohl někdo vymyslet. Prostě a jednoduše, na mé 1.6 16V to rozhodně pomohlo, jak reakce na plyn, tak zvuk, který pro někoho může být nežádoucí, mně se ale líbí :-). Dokonce jsem s tím jel i dálku a když na to nešlapeš moc prudce, nepoznáš to. Akorád jsem teď dal výfuk ulter(přímo na motor, takže žádná divočina) a když jedeš do kopce pod plynem, tak to v kombinaci filtr+výfuk duní až až, ale uvidíme, až pojedu zase nějakou dálku. Na jiný motor jsem otevřené sání nedával, ale kdo by uvažoval u té 1.6 16V, rozhodně to udělejte, u toho motoru je vložka do boxu totálně na nic ;-). Na ostatní motory doporučit nemohu, nemám sám vyzkoušeno, zda-li to má klady bo ne.

_________________
VW golf IV 1.6 16V - kužel K&N (výborná věc), Sparco, Victor, Kamei, Mattig ;-), H&R "sport", Powerflex(zatím jen motor), Ulter sport (2x100)... Svého času super kára, dnes už je z něj dědeček //-// Výhled do budoucna (až budou peníze :-)) Yamaha R6 - už byla a už jsem ji totálně rozbil :), momentálně čekám na octavia III RS 2.0TSI 162kW...mazel


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KN filtr na GIV
PříspěvekNapsal: 12.10.2009 17:25 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15015

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

vtuni píše:
s tím extrémním výkonem mě to připomnělo turbo postavené dle návodu na internetu..z pixly od párků a větrníku :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


sweet.cabrio píše:
:lol: :lol: TO me poser :lol: :lol: :lol: to si deláš srandu že to nekde tohle je :lol: :lol: :lol:


ne nedělám... http://uloz.to/2038858/tuning.mp3 :mrgreen:

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KN filtr na GIV
PříspěvekNapsal: 13.10.2009 07:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.07.2008

Příspěvky:

2442

tak ted vím že si mám pořídit lešenářskou trubku jako výfuk :mrgreen: :lol:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KN filtr na GIV
PříspěvekNapsal: 13.10.2009 10:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.02.2008

Příspěvky:

291

Bydliště:

skoro Brno :-)

Jj a zrcátka obalit celofánem z čokolády :lol: :lol:

_________________
VW golf IV 1.6 16V - kužel K&N (výborná věc), Sparco, Victor, Kamei, Mattig ;-), H&R "sport", Powerflex(zatím jen motor), Ulter sport (2x100)... Svého času super kára, dnes už je z něj dědeček //-// Výhled do budoucna (až budou peníze :-)) Yamaha R6 - už byla a už jsem ji totálně rozbil :), momentálně čekám na octavia III RS 2.0TSI 162kW...mazel


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: KN filtr na GIV
PříspěvekNapsal: 16.02.2010 11:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.12.2009

Příspěvky:

10

Cus chlapi prosim poradte jaky druh filtru sani do origo boxu a jake rozmery pripadne konkretni stranky abych se mohl rovnou obednat na IV 1.6SR rok vyroby 1998 75kW predem vam vsem m:oc dekuji pripadne udrzba


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group