Start po ránu
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Skrat-G4
- VWexpert
- Příspěvky: 3525
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Start po ránu
Tak jsem dnes nastartoval po ránu a ručička na otáčkoměru lítala +-150 otáček. Vím že v noci byla zima, ale je to normální????? Musel jsem počkat cca 3minuty, než to bylo ok
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Start po ránu
není naučené na zimu tak se mu možná nediv dělalo ti to už někdy?nebo se to naskytlo poprvé?
- Skrat-G4
- VWexpert
- Příspěvky: 3525
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Start po ránu
budu to asi muset nechat vždy jet cca minutu na volnobechluki píše:není naučené na zimu tak se mu možná nediv dělalo ti to už někdy?nebo se to naskytlo poprvé?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 22.01.2009 23:18
Re: Start po ránu
To je v pohodě, to by měl být automatický sitič, aby se to rychleji zahřálo. Bylo by lepší to nechat třeba 3-5 minut. hlavně v zimě, zatim si můžeš třeba oškrábat čelní sklo.
- Radim_23
- VWsenior
- Příspěvky: 2370
- Registrován: 12.10.2008 13:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Start po ránu
A je mozny ze ten sitic je v haji, mi to dela taky ale nelita to jen to vyleti a zdechne musim slapat tak minutu na plyn aby se to udrzelo a nezdechlo to... Vag mi nic nehlasil, je mozne ze ten sitic je v haji? a kde ho najdu? diky
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Start po ránu
jak muže mít sytič?to slaším poprve nepleteš si to ze škoda 1000 až favorit?
- Radim_23
- VWsenior
- Příspěvky: 2370
- Registrován: 12.10.2008 13:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Start po ránu
Ja mluvim o svem problemu, novy auta maj automatickej sitic ne No a ptam se jestli jde zjistit ze je K.O
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: Start po ránu
No sitic funguje asi tak ze rj motora pootvori skrtiacu klapku a tym zvysi otacky. Neviem ci aj nejak upravuje bohatost zmesi. Skus vycistit klapku a spravit zakladne nastavenie. Mozno to zaberie. Pozri aj cidlo teploty chladiacej kvapaliny. Moze davat v niektorom pasme chybne hodnoty. Kazdopadne ak ti to takto blbo startuje, tak to urcite pichni na VAG, mozno budu nejake chyby v pameti zavad.
- raduzzz
- Profík
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 13.12.2008 09:26
- Bydliště: u Hostýnských vrchů
Re: Start po ránu
prostě čím větší zima, tím víc otáček. Máti má po natočení na leošovi 1.6 SR tak 1000 otáček, jak se šlápne na plyn, spadne to na 800, VAG píše klapku.
Pásovec 81 kW
- Martin. D
- Moderátor
- Příspěvky: 2471
- Registrován: 16.06.2008 05:57
Re: Start po ránu
Měl jsem podobný problém. Když bylo studený autí tak se to po startu vždycky zakuckalo a zhasloto. Vyměnil jsem čidlo teploty chladící kapaliny a zatím je vše OK
- Radim_23
- VWsenior
- Příspěvky: 2370
- Registrován: 12.10.2008 13:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Start po ránu
Problem je ze ja mam vsechno vymeneny ... A porad to dela
- Martin. D
- Moderátor
- Příspěvky: 2471
- Registrován: 16.06.2008 05:57
Re: Start po ránu
I palivový filtr?Radim_23 píše:Problem je ze ja mam vsechno vymeneny ... A porad to dela
- Radim_23
- VWsenior
- Příspěvky: 2370
- Registrován: 12.10.2008 13:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Start po ránu
Ano to bylo prvni po cem jsem selMartin. D píše:I palivový filtr?Radim_23 píše:Problem je ze ja mam vsechno vymeneny ... A porad to dela
- raduzzz
- Profík
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 13.12.2008 09:26
- Bydliště: u Hostýnských vrchů
Re: Start po ránu
vyletí a zdechne hmm, zkus vyměnit čidlo teploty, dost častá závada u koncernu, VAG ti ho nemusí hlásit a může šidit ŘJ, další častý případ škrtící klapka, kompletně vyčistit, vymazat chybu, udělat zákl. nastavení, zkontrolovat úhel škrtící klapky, zda není stále pootevřená, tak šup, šup
Pásovec 81 kW
- Radim_23
- VWsenior
- Příspěvky: 2370
- Registrován: 12.10.2008 13:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele: