Stránka 2 z 2

Re: Chip 1,6SR

Napsal: 06.11.2009 12:48
od g*o*l*f*
na dálnici na nádrž kolem 6,5l, kombinovaná 7 - 7,5, nikdy jsem se nedostal při kombinované nad 8l a to na spotřebu nejezdím, šlapu tomu celkem dost(samozřejmě v rámci možností, nehuntuju motor). Párkrát jsem měl 8l, ale vždy jen na benzín od Globusu, proto ho tam už neberu :-). Takže se pohybuji 7 - 7,5 a je v tom hodně města ;-). Proč? :-)

Re: Chip 1,6SR

Napsal: 06.11.2009 13:39
od motorpower
Spotřeba u tohoto motoru, pokud by jsi využíval jeho potenciál tj. jízda mezi 4500 až 6000 ot, je okolo 10-12l/100km. Tudíž nevyužíváš ani vlastností otevřeného sání. Pouze máš pocit síly motoru z toho jak ti hezky hluboko bručí sání. A reakci na plyn musíš zkoušet vždy hlavně za jízdy při zatížení a ne na křižovatce. Změřeno na brzdě K+Nko tohoto typu pokud funguje , tak právě od cca 4000 ot. Rozdíl proti originálu je lepší o 0,6 až 2PS měřeno na 2 autech.....

Re: Chip 1,6SR

Napsal: 06.11.2009 14:04
od g*o*l*f*
Nevím, prostě se to zlepšilo. A tu reakci na plyn jsem samozřejmě myslel od 3tis otáček, ale nejezdím pouze tak, občas využiju a točím do 4 - 5ti tis, ale nejezdím tak furt, to dá rozum :-D. Jezdit se spotřebou 12 litrů s tímto motorem, musel bych 100% jízdy mít otáčky v červeném a to by asi ten motor moc dlouho nevydržel :-D :-D :-D.
Obvykle řadím mezi 2,5 - 3 tis a spotřebu mám 7 - 7,5, tak nevím, kde bych u 4 tis vzal spotřebu přes 10 litrů 8O . Nevím, jestli teorie tomu neodpovídá, ale já zlepšení prostě poznal, hlavně to s tím otevřeným sáním letí krásně do otáček, což reakci taky zlepšuje, pokud se nemýlím. A´T si říká kdo chce co chce, určitě tohle sání odstíněné od tepla není horší než origo v krytu, které bylo podle mého hrozně nedomyšlené... sání přímo u motoru, tudíž teplý vzduch a kryt víc než zahřátý od motoru = opravdu teplý vzduch ;-). Ale to zase kazím téma, protože je to mimo diskuzi tohoto tématu, takže se omlouvám :-)

Re: Chip 1,6SR

Napsal: 06.11.2009 15:14
od motorpower
:) To nemáš za co... Nevím jak to máš vymyšlené, myslím to obecně.

Re: Chip 1,6SR

Napsal: 08.11.2009 13:22
od cubic214
chiptuner > co znamena v praxi chip u tohoto motoru? co sa vlastne zmeni? predpokladam ze vykon hore asi nepojde ale ako sa zmeni charakteristika? ideal by bol keby to tak nevadlo za 6000 tam je to prakticky uz mrtve :(

Re: Chip 1,6SR

Napsal: 19.12.2009 20:07
od Ditr
já někde četl že to jde vyhnat až na 96KW má to tak nějaká oktáva s tímto motorem ale osobně si myslím že je uplná kravina tento motor čipovat či nějak upravovat ale u takového 1,8T bych se nebál :)

Re: Chip 1,6SR

Napsal: 24.12.2009 09:07
od GolfinoIV
96kW cipom isto nie tam budu uz razantnejsie zasahy do motora

Re: Chip 1,6SR

Napsal: 05.01.2010 18:27
od Mazlik1111
Mazec co se tu píše pls poradí nekdo jak na to sání nebo kde je to psane ? to me fakt zajíma chci aby auto jezdilo na sto procent hlavne zlepšení akcelerace a vykonu motoru jsme ted novacek mam VW golfa 1.6 SR chci si to auticko pekne vymazli tak prosíím pište navrhy předem moc díky

Re: Chip 1,6SR

Napsal: 06.01.2010 20:14
od bear
já se z vás dorvu :roll:
to Mazlik1111 : jestli chceš aby jezdilo "100%" tak mu dopřej vše nej, kvalitní olej, svíčky, dej vzduchovej filtr třeba od toho KNka, vyměň palivovej filtr, kabinovej, vyměň si brzdovku, kotouče, desky, rozvody a až to budeš vše mít hotový tak ti auto bude jezdit na "100%" (pokud ti neodejde -čidlo na převodovce, termostat, PŘEVODOVKA , atd atd )
nad zvyšováním výkonu neuvažuj pokud nechceš měnit motor

Re: Chip 1,6SR

Napsal: 12.01.2010 22:54
od Mazlik1111
bear píše:já se z vás dorvu :roll:
to Mazlik1111 : jestli chceš aby jezdilo "100%" tak mu dopřej vše nej, kvalitní olej, svíčky, dej vzduchovej filtr třeba od toho KNka, vyměň palivovej filtr, kabinovej, vyměň si brzdovku, kotouče, desky, rozvody a až to budeš vše mít hotový tak ti auto bude jezdit na "100%" (pokud ti neodejde -čidlo na převodovce, termostat, PŘEVODOVKA , atd atd )
nad zvyšováním výkonu neuvažuj pokud nechceš měnit motor
8) dikes olej uz je hotov

Re: Chip 1,6SR

Napsal: 23.01.2010 15:16
od bartic
souhlas s medvědem bílým :lol: Nejlepší je dát motor do kondice a pak teprv začít něco vymýšlet

Re: Chip 1,6SR

Napsal: 25.01.2010 11:02
od MaF
Chiptuner: ten ohlas na 1.4, rad bych ho znal! :wink:

cubic214: u atmosfery "polazeni" znamena podle me to ze navysis mnozstvi vstriknutyho paliva, to bude asi zaklad...

Re: Chip 1,6SR

Napsal: 25.01.2010 11:14
od motorpower
Tak mi zavolej :)

Re: Chip 1,6SR

Napsal: 10.10.2010 19:50
od vw-mm
Tak po tech upravach co mam, jsem to zavrsil tresnickou na dort. Nechal jsem ho chipnout ze 74kw 145nm na 82 KW 163nm. Ono to spis chce vic uprav aby to jelo nez jen chip. Jede mi to lip jak seriovka :) Co bylo spis a co je ted... :) Co se tyce spotreby, nejlepsi vysledek byl 6,4L na 100km na nadrz,prevazne dalnice. Ale priste, az budu chytrejsi tak za tech 20 let, tak bych si vybral nejakej TSi motor :).
Tech 1.6tek (100,6 PS 102 PS, 105PS a 115 PS verze Fsi) je vic druhu a chipujou je kazdou jinak co to tak sleduju. Ale popravde u te 1.6ky to neni zas takovej zazrak ale jde to poznat,asi zalezi v jakym stavu ten motor je. Kdo vi kolik tech koniku po 106 000km tak umrelo.

Re: Chip 1,6SR

Napsal: 12.10.2010 15:21
od Rom@n
A máš těch 82 kw změřenejch na brzdě? Nebo je to jen údaj kterej ti řekli?