Nevím, prostě se to zlepšilo. A tu reakci na plyn jsem samozřejmě myslel od 3tis otáček, ale nejezdím pouze tak, občas využiju a točím do 4 - 5ti tis, ale nejezdím tak furt, to dá rozum
. Jezdit se spotřebou 12 litrů s tímto motorem, musel bych 100% jízdy mít otáčky v červeném a to by asi ten motor moc dlouho nevydržel
.
Obvykle řadím mezi 2,5 - 3 tis a spotřebu mám 7 - 7,5, tak nevím, kde bych u 4 tis vzal spotřebu přes 10 litrů
. Nevím, jestli teorie tomu neodpovídá, ale já zlepšení prostě poznal, hlavně to s tím otevřeným sáním letí krásně do otáček, což reakci taky zlepšuje, pokud se nemýlím. A´T si říká kdo chce co chce, určitě tohle sání odstíněné od tepla není horší než origo v krytu, které bylo podle mého hrozně nedomyšlené... sání přímo u motoru, tudíž teplý vzduch a kryt víc než zahřátý od motoru = opravdu teplý vzduch
. Ale to zase kazím téma, protože je to mimo diskuzi tohoto tématu, takže se omlouvám