Stránka 4 z 4

Re: Klapka sebou škube, proč? VAG OK! Fakt už nevim. Xindl! STR3

Napsal: 08.11.2009 13:28
od cubic214
u mna to trhanie sposobovalo cidlo tlaku v serve, vag hadzal len skrat na kostru inak nic, prejavovalo sa to trhanim a hlavne to zralo aj so zaradenou rychlostou ked bol pusteny plyn...

Re: Klapka sebou škube, proč? VAG OK! Fakt už nevim. Xindl! STR3

Napsal: 12.11.2009 23:16
od bifur
Dnes som nahodil novu klapku a MAP. Mam tam novu lambdu, cidlo teploty, zapalovacie kable.. Sklbe to stale. Este viem ze mam nacaty zapalovaci modul, ale nemam momentalne prachy.
Cubic214: aky mas motor? aky kod motora? To cidlo bolo pri cerpadle?

Re: Klapka sebou škube, proč? VAG OK! Fakt už nevim. Xindl! STR3

Napsal: 12.11.2009 23:17
od cubic214
mam 1.6SR to cidlo neni pri cerpadle, u nas na 1.6 je pod alternatorom

Re: Klapka sebou škube, proč? VAG OK! Fakt už nevim. Xindl! STR3

Napsal: 12.01.2010 20:17
od Vajda
Tohle mi to taky dělalo, jakmile se zahřál motor, tak přidával plyn. Vyměnil sem čidlo motoru a zatím to funguje. Jenže mi zase blbne volnoběh, je moc vysoký cca. 1000 otáček, někdy klesne na 780 někdy ne. Ve VAGu umím jen vyčíst chyby, tak nevím jak nastavit klapku nebo zjistit její úhel. Taky mi to blbne při startování. Natočím to, cca 800 otáčak a hned to padne na 500, zamrmle a zdechne. Musím drobet přidat plyn. Mam 1.6 SR

Re: Klapka sebou škube, proč? VAG OK! Fakt už nevim. Xindl! STR3

Napsal: 12.01.2010 21:04
od DworiBak
:arrow: Vajda - stáhni si VIS tam je to vše popsaný nebo zde na klubu jak to nastvit já tu tu psal nejmín 100 :D ale musíš mít FULL verzi vagu jinak to neuděláš :wink:

Re: Klapka sebou škube, proč? VAG OK! Fakt už nevim. Xindl! STR3

Napsal: 12.01.2010 21:31
od Vajda
DworiBak píše::arrow: Vajda - stáhni si VIS tam je to vše popsaný nebo zde na klubu jak to nastvit já tu tu psal nejmín 100 :D ale musíš mít FULL verzi vagu jinak to neuděláš :wink:
Jak poznám full vergi? Mám staženou 409 cz a zabírá 5,2 MB. VIS...oč se jedná? Jsem tu nový, tak nemám ve zkratkách zrovna přehled. :oops:

Re: Klapka sebou škube, proč? VAG OK! Fakt už nevim. Xindl! STR3

Napsal: 12.01.2010 23:07
od falko1983
VIS = Vag Info System.Jak vyplývá z názvu je to prográmek ,ve kterém najdeš spoustu užitečných informací o nastavení,přizpůsobení různých akčních členů ve voze.Jinak je tu na fóru kouzelný tlačítko HLEDAT VIS 3.0 apod. Určo odkaz najdeš.Ale páč jsi tady nový tak ti ho pošlu pokud budeš mít zájem.Písni mail. :wink:

Re: Klapka sebou škube, proč? VAG OK! Fakt už nevim. Xindl! STR3

Napsal: 13.01.2010 21:28
od falko1983
Chlapi sosněte si to tady http://www.ulozto.cz/3640414/vis-3.0.rar" onclick="window.open(this.href);return false; :wink:

Re: Klapka sebou škube, proč? VAG OK! Fakt už nevim. Xindl! STR3

Napsal: 14.01.2010 00:01
od Cyp_the_trestacz
falko1983 píše:Chlapi sosněte si to tady http://www.ulozto.cz/3640414/vis-3.0.rar" onclick="window.open(this.href);return false; :wink:
Děkuju!!

Re: Klapka sebou škube, proč? VAG OK! Fakt už nevim. Xindl! STR3

Napsal: 14.01.2010 00:28
od bifur
Cyp: este ti to sklbe, alebo si to uz poriesil? Ja uz mam aj novy zapalovaci modul, auto ma citelne lepsi tah a je silnejsie. Pri prudkom zrychlovani pod plnou zatazou uz skoro vobec nesklbe (fakt len raz za cas a to iba raz slabo sklbne) a konecne sa netrasie ked nastartujem studeny motor. Robilo to sporadicky, ale za tyzden aj nieco co jazdim kazdy den zatial ani raz. Co sa tyka sklbania za jazdy, pri pomalom pustani plynu je teraz vsetko OK. Ale stale mi to obcas sklbne ked prudko uberiem plyn. Aj ked treba povedat ze je to uplne slabe sklbanie oproti tomu ako to sklbalo predtym. Cidlo tlaku serva sa mechanik dusoval ze moj motor nema a ani sme ho nikde nenasli. Este ma tak napadlo, ked ti padnu otacky pri tom sklbnuti, nemas nacate cidlo otacok?

Re: Klapka sebou škube, proč? VAG OK! Fakt už nevim. Xindl! STR3

Napsal: 14.01.2010 00:46
od Cyp_the_trestacz
bifur píše:Cyp: este ti to sklbe, alebo si to uz poriesil? Ja uz mam aj novy zapalovaci modul, auto ma citelne lepsi tah a je silnejsie. Pri prudkom zrychlovani pod plnou zatazou uz skoro vobec nesklbe (fakt len raz za cas a to iba raz slabo sklbne) a konecne sa netrasie ked nastartujem studeny motor. Robilo to sporadicky, ale za tyzden aj nieco co jazdim kazdy den zatial ani raz. Co sa tyka sklbania za jazdy, pri pomalom pustani plynu je teraz vsetko OK. Ale stale mi to obcas sklbne ked prudko uberiem plyn. Aj ked treba povedat ze je to uplne slabe sklbanie oproti tomu ako to sklbalo predtym. Cidlo tlaku serva sa mechanik dusoval ze moj motor nema a ani sme ho nikde nenasli. Este ma tak napadlo, ked ti padnu otacky pri tom sklbnuti, nemas nacate cidlo otacok?
Prej je to krokovací motorek škrtící klapky.. Neznatelně to ale furt dělá.. Zatim nejsou peníze, ani chuť to momentálně řešit. :-(

Re: Klapka sebou škube, proč? VAG OK! Fakt už nevim. Xindl! STR3

Napsal: 14.01.2010 07:09
od falko1983
Cyp_the_trestacz píše:
falko1983 píše:Chlapi sosněte si to tady http://www.ulozto.cz/3640414/vis-3.0.rar" onclick="window.open(this.href);return false; :wink:
Děkuju!!
NZ :wink:

Re: Klapka sebou škube, proč? VAG OK! Fakt už nevim. Xindl! STR3

Napsal: 14.01.2010 09:40
od bifur
Cyp_the_trestacz píše: Prej je to krokovací motorek škrtící klapky.. Neznatelně to ale furt dělá.. Zatim nejsou peníze, ani chuť to momentálně řešit. :-(
Na tvojom mieste by som si pred kupou este skusil pozicat klapku a vyskusal. Neviem ako to ma 1,6 ale ja mam na 1,4 tiez klapku na lanko a krokovaci motorcek tam ovlada klapku iba vo velmi obmedzenej casti. V podstate ovlada iba volnobeh a pomaha pri rozbehu. Cez 2000 ot. mi klapka sama o sebe otacky nezdvihne.

Re: Klapka sebou škube, proč? VAG OK! Fakt už nevim. Xindl! STR3

Napsal: 19.03.2010 09:46
od Maser1
čau chlapy,mám golfa 1.6SR 74KW,všechno začlo tim že sem jel mel vyrazeno do neutralu a najednou sel motor do otacek cca do 3500tis.kdyz sme nevedle co s tim tak sme chcipnul klickem motor a pak zkousel nastartovat a neslo to asi 3x a neslo proste vyndal sme klicek ze ztapalování pak zase zandal a asi na podruhý sem to natočil a jel sme normalně.jezdil sem a vše bylo ok a pak zase po čase přišlo to samý ale to už sem byl chytřejší a místo vyndaní klicku syme tomu pridal este vic plynu a vratilo se to kam ma a jel sme nromalne dál..ale to nebyl jedinej problem.otacky kolísali kdyzsme za studena nastartoval zaradil za 1 a vyjel z vrat tak jak sem pridal plyn v ty jednicce tak se otacky dostali nekam na 1800 a kdyz sme vyradil do neutralu trak tam zustali,litali si jak se jim zachtelo na semaforu mi to sem tam chciplo..byl sme tady v servbise tam mi řekli že to dali na VAG a ze jim to vyskocilo plno chyb,lamda,teplotni cidlo,klapka,haluv snimac vaha vzduchu a ja nevim co vsechno a rek mi ze u toho halova snimace prej ho to pres tudle chybu nechce pustzit ze si tam auto nechaj a musej rozebrat rozvody ze nejsou dobre udelany a za praci chtel 1500kc rikam to teda ne dal sme to ke znamymu na VAG a ten mi rek ze to hazi chyby klapky a halova snimace.zakladni nastaveni klapky neslo a snimac hlasil žádný signál.takže sem poridil novou klapku otacky se ustalili na spravbnych 900 a drzej se a sem tam to vobcas malinko skubne pri rozjezdu atd ale to priszuju tomu halovu snimaci mam hoatdy pripraveny jen ho tam dam a pak doufam ze vse bude OK. :wink:

Re: Klapka sebou škube, proč? VAG OK! Fakt už nevim. Xindl! STR3

Napsal: 19.03.2010 12:16
od Cyp_the_trestacz
Maser1 píše:čau chlapy,mám golfa 1.6SR 74KW,všechno začlo tim že sem jel mel vyrazeno do neutralu a najednou sel motor do otacek cca do 3500tis.kdyz sme nevedle co s tim tak sme chcipnul klickem motor a pak zkousel nastartovat a neslo to asi 3x a neslo proste vyndal sme klicek ze ztapalování pak zase zandal a asi na podruhý sem to natočil a jel sme normalně.jezdil sem a vše bylo ok a pak zase po čase přišlo to samý ale to už sem byl chytřejší a místo vyndaní klicku syme tomu pridal este vic plynu a vratilo se to kam ma a jel sme nromalne dál..ale to nebyl jedinej problem.otacky kolísali kdyzsme za studena nastartoval zaradil za 1 a vyjel z vrat tak jak sem pridal plyn v ty jednicce tak se otacky dostali nekam na 1800 a kdyz sme vyradil do neutralu trak tam zustali,litali si jak se jim zachtelo na semaforu mi to sem tam chciplo..byl sme tady v servbise tam mi řekli že to dali na VAG a ze jim to vyskocilo plno chyb,lamda,teplotni cidlo,klapka,haluv snimac vaha vzduchu a ja nevim co vsechno a rek mi ze u toho halova snimace prej ho to pres tudle chybu nechce pustzit ze si tam auto nechaj a musej rozebrat rozvody ze nejsou dobre udelany a za praci chtel 1500kc rikam to teda ne dal sme to ke znamymu na VAG a ten mi rek ze to hazi chyby klapky a halova snimace.zakladni nastaveni klapky neslo a snimac hlasil žádný signál.takže sem poridil novou klapku otacky se ustalili na spravbnych 900 a drzej se a sem tam to vobcas malinko skubne pri rozjezdu atd ale to priszuju tomu halovu snimaci mam hoatdy pripraveny jen ho tam dam a pak doufam ze vse bude OK. :wink:
Ses měl zeptat dřív.. Tohle přesně to dělalo starý na boře s tim samým motorem.. A hádej co.. - Čidlo teploty chladící kapaliny ;-) Nevěřil jsem tomu a nechtěl ho vůbec měnit. Teplotu to totiž ukazovalo normálně, ale pak mě tady někdo přesvědčil a voiláá... Auto nezlobí a člověk žasne.