cukání auta

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

br106
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 31.10.2009 18:31

cukání auta

Příspěvek od br106 »

Ahoj, mám problém s mojí Borou 1,6 16v, když jedu na dvojku asi tak 1800ot a plynule přidávám plyn(lehce), tak při cca 2000ot to škubne a pak to škubne cca kolem 3400ot znova, je to lehké škubnutí cca na 1s, stačí přidat nebo ubrat a je vše o.k.Měnil jsem palivový filtr, svíčky NGK, kabely a čistil a nastavoval klapku.Nenapadá vás něco čím by to mohlo být, najeto mám 155000km, voda ani olej nemizí.

br106
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 31.10.2009 18:31

Re: cukání auta

Příspěvek od br106 »

Ještě jsem zapoměl že VAG mlčí, žadná chyba.Mám podezření na EGR ventil, ty otáčky odpovídají rozmezí otáček kdy EGR ventil ovlivňuje jízdu, dělá to jak teplé tak studené, ale EGR jsem zkoušel i jinej a dělá to také, jsem v pasti už nevím co s tím.Když šlápnu na plyn prudce tak se to neobjeví.

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: cukání auta

Příspěvek od xerxes »

tak zkus ještě ten EGR je to u těch motoru neštěstí bud skusit nový nebo ho zaslep ale jak ho zaslepiš tak ti to bude házet chybu ale motor by se měl uklidnit :wink:

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: cukání auta

Příspěvek od falko1983 »

Stačí když dáš místo těsnění co je meti trubičkou od EGR a sáním kam se trubička napojuje záslepku a VAg ti nebude žádnou chybu házet protože to nemůže nikdy pozdat EGR bude elektronicky šlapat ale spaliny se ti nebudou vracet zpět do sání mám to takhle již asi měsíc a žádná chybička..za zkoušku nic nedáš
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: cukání auta

Příspěvek od xerxes »

falko1983 píše:Stačí když dáš místo těsnění co je meti trubičkou od EGR a sáním kam se trubička napojuje záslepku a VAg ti nebude žádnou chybu házet protože to nemůže nikdy pozdat EGR bude elektronicky šlapat ale spaliny se ti nebudou vracet zpět do sání mám to takhle již asi měsíc a žádná chybička..za zkoušku nic nedáš
divné obvykle to jednotka pozná všichni co tu psali tak jim vyskakuje chyba jinak bud rád že ti nic nekliká :D

br106
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 31.10.2009 18:31

Re: cukání auta

Příspěvek od br106 »

Já už tam mám 3 EGR a vždy je to lepší jen max. na 3 měsíce, já právě také četl že když ho na benzíně co má 2 lambda sondy zaslepím že to bude házet chybu, jen se hloupě zeptám, když bude svítit po zaslepení ta kontrolka může se stát něco motoru, nezůstanu někde stát, myslím jako jestli nebude ŘJ v nouzovém režimu, nebo jestli nebude vyžší spotřeba, nižší výkon atd.Má z vás někdo podobný problém na tom to motoru, jen že se tady ten to problém neřešil, v origoš servise mi řekli že to nemám řešit že je to prý takový jev u těchto aut, ale to mě neuklidnilo a ani neuspokojilo.

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: cukání auta

Příspěvek od falko1983 »

Dle mího je EGR k ničemu.Ubýrá na výkonu a zvyšuje spotřebu.Nemyslím si že zaslepení EGR by jednotka vyhodnotila jako nějakou vážnou závadu nato aby odstavila auto maximálně může hodit chybu emisí.Jak říkám mám to takhle už nějakou dobu a vůbec nic negativního se neděje a sání je krásně čistý :wink:
VW GIV 1.6 16V

pinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 26.07.2008 22:34
Bydliště: Sokolov

Re: cukání auta

Příspěvek od pinda »

No já to také zaslepil a asi po 20km se mi rozsvítila kontrolka, ale chci ještě vyzkoušet udělat plechové těsnění a udělat do něj místo stávající díry 12mm jen díru 4mm nějaké plyny by měly jít do sání, ale ne zase tolik a kontrolka by mohla zůstat zhaslá, to je jen teorie uvidíme co v praxi.Jinak mě to dělá sice na Toledu II, ale úplně to sámé a v servise mi řekli téměř to stejné.

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: cukání auta

Příspěvek od falko1983 »

pinda píše:No já to také zaslepil a asi po 20km se mi rozsvítila kontrolka, ale chci ještě vyzkoušet udělat plechové těsnění a udělat do něj místo stávající díry 12mm jen díru 4mm nějaké plyny by měly jít do sání, ale ne zase tolik a kontrolka by mohla zůstat zhaslá, to je jen teorie uvidíme co v praxi.Jinak mě to dělá sice na Toledu II, ale úplně to sámé a v servise mi řekli téměř to stejné.
Co máš za kod motoru někde jsem snad viděl fotku tvýho motoru a vypadá to na ten samý co mám já tedy ATN .Nevým jestli zůžení z 12 na 4mm už taky nebude házet chybovou hlášku.Jinak jen pro upřesnění EGR máš namontovaný a zapojený při tom úplném zaslepení neodpojuješ ho?
VW GIV 1.6 16V

pinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 26.07.2008 22:34
Bydliště: Sokolov

Re: cukání auta

Příspěvek od pinda »

Já mám AUS, mám ho normálně namontovaný a zapojený, docela mě to štve, auto jezdí parádně, akorát to občasné škubnutí kazí dobrý dojem.

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: cukání auta

Příspěvek od bifur »

No ja uz som co sa tyka cukania riesil vselico a zacinam mat tiez ten dojem ze obcasne cuknutia su pre tuto koncepciu motorov uplne normalne. Jediny rozdiel je v tom ze ked mas dobre silentbloky na motore, tak to cuknutie ani nepocitis. Cim viac ich mas vybehane, tak tym viac to pocitujes ako silne sklbanie.

Uživatelský avatar
HAD2
Řidič
Řidič
Příspěvky: 85
Registrován: 07.01.2008 10:50
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: cukání auta

Příspěvek od HAD2 »

Ahoj, může mi prosím někdo vyfotit, EGR ventil a jeho okolí na GIV/Bora a potom ještě místo, kde ústí výfukové plyny od EGR do sání? Mám pocit, že předchozí majitel už na mojí Boře zaslepoval tu podtlakovou hadičku, kterou je řízenej EGR ventil, ale nejsem si jistej, jak to má skutečně vypadat. Cokoli jsem tady na fóru našel bylo pro dýzly a tam je buď jinej rozměr tý záslepky, nebo v autě čumím na špatný místo.
Díky
Včera mě vyhodili z práce, že prý jim nevyhovuje moje osobnost....................ale neřekli která

pinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 26.07.2008 22:34
Bydliště: Sokolov

Re: cukání auta

Příspěvek od pinda »

Tak dnes jsem vyrobil dvě záslepky pod EGR ventil, jednu jsem udělal s dírou 4mm a druhou s dírou 5mm, tak dnes tam namontuji tu s dírou 5mm a uvidím co se stane, měl by se zmenšit průtok do sání a snad se nerozsvítí kontrolka, pak dám vědět.

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: cukání auta

Příspěvek od falko1983 »

Tak tady máte pár foteček jsou tady od klubáka Dandy CZ posílal mi je když jsem demontoval EGR takže snad se nebude zlobit že jsem je sem nahodil na klub. :D .Líbily se mi u toho ty popisky tak to snad někomu taky pomůže.
Přílohy
01- EGR A PŘÍRUBA.JPG
02-EGR.JPG
03 EGR.JPG
04 - PŘÍRUBA.JPG
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
HAD2
Řidič
Řidič
Příspěvky: 85
Registrován: 07.01.2008 10:50
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: cukání auta

Příspěvek od HAD2 »

Super, díky moc
Včera mě vyhodili z práce, že prý jim nevyhovuje moje osobnost....................ale neřekli která

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“