1.6 16V škrtící klapka čistění nestabilní otáčky

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

HPtechnika
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 24.07.2010 14:30

1.6 16V škrtící klapka čistění nestabilní otáčky

Příspěvek od HPtechnika »

Zdravím,po vyčištění klapky svití kontrolka EPC a jsouvyšší otáčky na volnoběh..ale základní nastavení klapky se nědělalo,je to potřeba dělat po každém čištění klapky?? ještě dotaz chtěl jsem vyčistit EGR,ale nešly mi povolit šrouby a a podařilo se mi trochu promáčknout trubku co vede z egru muže to mít vliv i toto na ty otáčky??

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 16V škrtící klapka čistění nestabilní otáčky

Příspěvek od falko1983 »

Po každém vyčištění by se měla klapka nastavit aby si uložila krajní hodnoty to je tu psané už kolikrát,správně by se mělo i vyměnit těsnění pod klapkou aby se vyloučilo přisávání falešnýho vzduchu.Ta promáčklá trubka by mít vliv neměla pokud není tedy zdeformovaná natolik že je buď naprasklá nebo značně změněnej průměr.Jinak ty šrouby se povolují když je studenej motor.Protože odolávají značným teplotám jsou celkem zarezlý tak se musí pořádně prostříkat.
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: 1.6 16V škrtící klapka čistění nestabilní otáčky

Příspěvek od tomakecTD »

Jo, já to měl tak zarezlý, že se šroub nepovolil ale začla se vyšroubovávat ta celá tyčka se závitem :D hlavně to dělej golou...jak to uděláš obyč klíček, zničíš ten šroub a už to z tama nikdy nedostaneš. A ta trubka nemá na nic vliv neboj se :wink:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: 1.6 16V škrtící klapka čistění nestabilní otáčky

Příspěvek od majrek001 »

napřed bych udělal základní nastavení klapky a potom řešil případně egr ventil. ten by něk propouštět spaliny něco kolem 1500-2000 ot. takže když ti houpe i na volnoběh tak to bude určo nastavením klapky
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
jeniksk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 117
Registrován: 03.08.2011 12:02
Bydliště: Valašské Meziříčí

Re: 1.6 16V škrtící klapka čistění nestabilní otáčky

Příspěvek od jeniksk »

já neměl špinavou klapku a taky jsem jí čistil x krát a nakonec jsem měl dírku na plastovém sání za klapkou a ejhle otáčky, spotřeba vše ok!!!

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: 1.6 16V škrtící klapka čistění nestabilní otáčky

Příspěvek od tomakecTD »

Ano jak se pohupují otáčky na volnoběh, je to netěsnost sání kdekoli, i ta klapka...To základní nastavení pomohlo?
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Kobrovnik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 01.01.2013 12:48
Bydliště: Novojičínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 16V škrtící klapka čistění nestabilní otáčky

Příspěvek od Kobrovnik »

Ahoj taky mám problém. Nestává se to vždy, ale občas na volnoběh mi lítaj otáčky 700- 1000. Je to jak kdy, dočetl jsem sé tedy, že buď klapka nebo díra. Klapka byla vyčištěná a nastavení bylo pouze stylem baterka 15 min odpojená a pak nastartován motor na volnoběh dokud nestoupla teplota na 90°C.
Na co se mám tedy zaměřit, případně každou radu ocením, díky moc ;-)
Golf IV. 1.6 16V BCB + filtrbox

casy
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 17.08.2010 17:48

Re: 1.6 16V škrtící klapka čistění nestabilní otáčky

Příspěvek od casy »

nastavit vagem, píše se, že by se měla časem ustálit na záklaních hodnotách, ale kdy? Píšou až 400km. Proto je lepší vag.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: 1.6 16V škrtící klapka čistění nestabilní otáčky

Příspěvek od majrek001 »

vymazat adaptační hodnoty a nastavit klapku a EGR (pokud nepude tak se nastaví časem)
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.6 16V škrtící klapka čistění nestabilní otáčky

Příspěvek od xerxes »

TO casy 400km ne vetšinou do hodiny jizdy :wink:

Uživatelský avatar
Kobrovnik
Řidič
Řidič
Příspěvky: 125
Registrován: 01.01.2013 12:48
Bydliště: Novojičínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 16V škrtící klapka čistění nestabilní otáčky

Příspěvek od Kobrovnik »

Jeste jedna rada. Vsiml jsem si, ze klubak ma na sve 1.6ce hozenou klapu z 1.8ky.
Popsal mi i jak na to a co a jak a ja by jsem chtel zeptat. Pokud sezenu nejakou slusnou klapu 1.8T ma to cenu prehodit nebo za hodne penez minimum muziky?Pripadne k cemu je to dobre? Diky
Golf IV. 1.6 16V BCB + filtrbox

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.6 16V škrtící klapka čistění nestabilní otáčky

Příspěvek od xerxes »

klaka z 1.8T je pruměrově větši takže pojme vetši prutok vzduchu :wink:

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: 1.6 16V škrtící klapka čistění nestabilní otáčky

Příspěvek od majrek001 »

tady u toho motoru je to vždycky za hodně peněz málo muziky :) , takže od toho nečekej zázraky, ale trošku lepší reakce na plyn tam je..
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.6 16V škrtící klapka čistění nestabilní otáčky

Příspěvek od xerxes »

majrek001 píše:tady u toho motoru je to vždycky za hodně peněz málo muziky :) , takže od toho nečekej zázraky, ale trošku lepší reakce na plyn tam je..
asi tak nějak spiš jde jen o pocit že ji tam člověk má :)

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: 1.6 16V škrtící klapka čistění nestabilní otáčky

Příspěvek od majrek001 »

Nejhorší je jak si na to člověk strašně rychle zvykne a pak už to prostě pocitově nejede, ale když mě v tom sveze manželka 160km/h, tak to tak nejhůř zase nejede :blush: ..
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“