Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: kolisave otacky
PříspěvekNapsal: 29.11.2009 20:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.02.2009

Příspěvky:

13

Nazdar,
mam problem, obcas (hlavne za studena) mi na neturale klesaju a stupaju otacky. Ked je auto zohriate, tak vacsinou nie je problem, na neutrale okolo 1000 otacok. Za studena 1000/500 a za kazdu cca 1.5 sekundy klesne skoro na 500, auto ide takmer skapat. Vedlajsim efektom je, ze pri poklese otacok sa znizi intentiza svetiel a svetielok (asi malo stavy alebo co).
Dneska mi dokonca zasvietila kontrolka chyby. Tak som napojil na vag, a okrem nejakych blbosti pisalo:
2 Faults Found:
17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 1: System too Lean
P1151 - 35-00 - -
16786 - EGR System: Excessive Flow
P0402 - 35-00 - -
Tak som chyby zmazal, ze ci sa objavia znovu. Auto sa po nastartovani skoro rozsypalo. Chyby sice nepise, ale tie otacky su na neutrali totalne rozhasene. Nestalo sa niekomu nieco podobne?

Golf4 variant 1.4 77kW
130tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kolisave otacky
PříspěvekNapsal: 29.11.2009 20:45 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4625

Bydliště:

Chrudimsko

co že to je za motor? 8O

nečistil jsi třeba škrtící klapku? pokud ne zkusil bych ji vyčistit a provést základní nastavení a zkontrolovat svíčky!

_________________
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kolisave otacky
PříspěvekNapsal: 29.11.2009 21:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Vycisti klapku, daj zakladne nastavenie a vycisti egr a daj zakladne nastavenie. Potom to prebehni a znovu napichni na VAG..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kolisave otacky
PříspěvekNapsal: 29.11.2009 23:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.12.2008

Příspěvky:

1003

Bydliště:

u Hostýnských vrchů

kua neumím anglicky :lol: ale taky taky doporučuju řešit první škrtící klapku.

_________________
Pásovec 81 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kolisave otacky
PříspěvekNapsal: 30.11.2009 01:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

No, prva chyba hovori o chudobnej zmesi a druha o velkom prietoku cez egr. Takze pravdepodobne je egr za.raty a klapka na egr sa zasekava a tym prepusta do sania viac vyfukovych plynov ako ma. Preto moze byt zmes prilis chudobna a na volnobehu pokial nie je egr uplne zavrety, tak sa auto dusi. Ked na volnobehu otvoris egr uplne, tak motor skape. Takze ako som pisal, vycistit skertiacu klapku aj egr a obom dat zakladne nastavenie. Predtym samozrejme zmazat adaptacne hodnoty.. Potom sa uvidi ci treba nieco riesit dalej..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kolisave otacky
PříspěvekNapsal: 30.11.2009 09:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.02.2009

Příspěvky:

18

Bydliště:

Hradec Králové

dělá mi to teď to samé. Co to znamená zákládní nastavení kalpky a egr? jak se provede??

_________________
VW golf 4 ¨ŠVIHÁK¨


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kolisave otacky
PříspěvekNapsal: 30.11.2009 11:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Zakladne nastevenie sa robi cez VAG. Najprv vymazat adaptacne hodnoty - vybrat rj motora, prisposobenie - ulozit kanal 00. Potom v rj motora zakladne nastavenie, kanal 060(elektronicka klapka) alebo 098 (lanko) a potvrdiť enter. Pri lanku musi byť teplota motora aspon 80° a pri elektrike cca 30°. Vsetky spotrebice su vypnute. Potom vypnut zapalovanie na min. 30 sekund. EGR sa robi tak isto, len v kanali 074. (ak je elktronicky. ak nie je, tak len vycistit...)

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kolisave otacky
PříspěvekNapsal: 30.11.2009 12:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.02.2009

Příspěvky:

13

bifur píše:
Zakladne nastevenie sa robi cez VAG. Najprv vymazat adaptacne hodnoty - vybrat rj motora, prisposobenie - ulozit kanal 00. Potom v rj motora zakladne nastavenie, kanal 060(elektronicka klapka) alebo 098 (lanko) a potvrdiť enter. Pri lanku musi byť teplota motora aspon 80° a pri elektrike cca 30°. Vsetky spotrebice su vypnute. Potom vypnut zapalovanie na min. 30 sekund. EGR sa robi tak isto, len v kanali 074. (ak je elktronicky. ak nie je, tak len vycistit...)


Dakujem za rady, skusim teda vycistit klapku a potom tu magiu s VAGom. Snad to auto prezije.

BTW. je to motor 1.6 16V 77kW oznacenie: ATN/AUS/AZD/BSB (nevim ako sa mi mohol stat taky preklep v prvom poste)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kolisave otacky
PříspěvekNapsal: 30.11.2009 18:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.03.2009

Příspěvky:

517

Bydliště:

Uherské Hradiště

Pokud to bude pokračovat dále i po nastavení škrtící klapky tak by to mohly byt lamba sondy. Pokud tam jsou ještě původní tak taky budou KO. Já to taky řeším až na to že mně to jede v pohodě, akorát na neutrál lítají občas ale v rozmezí 550-750, takže se to dá vydržet ještě.

Jednu lambdu jsem měnil a stejně to dělá ještě i druhá takže jsem si vydělal pěkně.

PS: u těhle motorů jak to taky tak různě pročítám tak to dělá moc litem s 1.6 16V že jim lítají otáčky.

Prostě: klapka, lambdy...

_________________
O3 RS TSI, EX: VW Bora 1.6 16V


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kolisave otacky
PříspěvekNapsal: 30.11.2009 20:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.12.2008

Příspěvky:

1003

Bydliště:

u Hostýnských vrchů

chlapi a ještě dělá bordel váha konkrétně na 8V, 16V má myslím čtyřpin čidlo (tlak a teplota v sacím potrubí)

_________________
Pásovec 81 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kolisave otacky
PříspěvekNapsal: 30.11.2009 21:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Presne tak, aj MAP na 16V vie urobit pekny bordel. Ked blbne tlakove cidlo tak sa motor dusi a hapruje a netaha. Ked blbbne cidlo teploty nasavaneho vzduchu, tak zvyknu kolisat otacky na volnobeh. Spadnu dole k cca 500 a potom vybehnu spet. Doporucujem aj MAP precistit, najlepsie cisticom na brzdy. Auto potom pekne ozije..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kolisave otacky
PříspěvekNapsal: 09.12.2009 12:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.02.2009

Příspěvky:

13

Dal som vycistit skrtiacu klapku. Prefukat potrubie a nastavit zakladne nastavenie v pocitaci. Auto odvtedy slape ako hodinky :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kolisave otacky
PříspěvekNapsal: 09.12.2009 13:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

10

ted resim ten samy problem... jenze mi prestalo startovat auto... potom jsme zjistili ze se klapka poradne nezavira bo je zasrana skrz egr... po vycisteni a uvedeni do puvodniho nastaveni se nic nestalo.... myslite ze ta klapka je KO nebo s tim pujde jeste neco udelat?

_________________
Golf IV 1.6 16V 77kW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kolisave otacky
PříspěvekNapsal: 09.12.2009 13:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Na VAGu nie je ziadna chyba? Iskry ficia? Napis kod motoru, nech vieme ci mas 4 cievky ci jeden modul atd.. Kazdopadne najprv treba spravit diagnostiku, az potom strielat naslepo.. Kedze ste robili zakladne nastavenie, tak pamet zavad by mala byt cista, je tak? Pozri ten zapalovaci modul, popripade cievky (ale ked mas 4, tak pochybujem zeby odisli naraz..) EGR je cisty? Pokial je naplno otvoreny, tak ti motor nenabehne. Lambda? MAP? Cidlo teploty? Je vela veci co to moze sposobovat. Skus odpojit cidlo teploty a vyskusaj nastartovat. Ked nic, tak zapoj cidlo a odpoj lambdu - zase vyskusaj. Ked nic tak treba hladat dalej... BTW, ked ste robili zakladne nastavenie, zmazali ste adaptacne hodnoty?

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: kolisave otacky
PříspěvekNapsal: 10.12.2009 13:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

10

VAG psal neco s nadmorskou vyskou jinak nic to jsme vymazali... mam 4 civky a vsechny jsou ok... nejvic nas zarazilo ze jak to neslo startovat tak jsem zkusil vyhodit jednu svicku jestli haze jiskru a na ty 3 valce to normalne chytlo... ted jsme zkouseli vytahnout egr a je dosti zajebany a vypada ze se nedovira muze to delat to ze pri nizkych otackach to potom kolisa? no a s tou lambda sondou by to snad neco na VAGu hlasilo ne?

_________________
Golf IV 1.6 16V 77kW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group