Stránka 2 z 2

Re: kolisave otacky

Napsal: 10.12.2009 13:36
od bifur
Lambda nemusi hodit chybu na vagu. Chybu hodi ked je skratovana, alebo ked je blba zmes kvoli niecomu inemu. Ak dava zle hodnoty lambda, tak na vagu nebude nic.. EGR by mohlo sposobit kolisanie. Ked na volnobehu otvoris EGR naplno, tak motor skape. Ak uz prepusta tych vyfukovych plynov vela a je mimo tolerancie, tak moze tahat otacky dole a klapka sa ich snazi zvysit. Tym mozu kolisat.. Mne kolisali aj kvoli cidlu teploty nasavaneho vzduchu..

Re: kolisave otacky

Napsal: 11.12.2009 11:30
od TriGGerian
tak jsem vymenil EGR a uz je to v poradku teda doufam... pokud to bude delat dal tak musim zkusit tu lambdu jinak uz fakt nevim co by to mohlo delat... diky zatim za rady

Re: kolisave otacky

Napsal: 01.01.2010 21:40
od navrto
vyčisti klapku.mě to dělalo taky ...golf IV 1.6SR otačky stale kolisali ale jak sem ji komplet vyčistil tak pak to přestalo a mam i pocit že to jede lip

Re: kolisave otacky

Napsal: 17.09.2011 22:31
od Fanyk
Da se pres diagnostiku zjistit ci je vadne tlakove cidlo?? tu tez nekdo doporucuje precistit MAP, muze mi nekdo napsat co to vlastne je.. diky za odpoved

Re: kolisave otacky

Napsal: 18.09.2011 08:59
od tomakecTD
Taky řeším takové problémy. Kamoš se dost vyzná, dělal mi s tím s VAGem na dálku ( vzdálená plocha PC ) takový věci, zkontrolovali jsme všechno co šlo. Vše se jevilo jako funkční. VAG ti neřekne skoro nic, až když je něco opravdu pryč. Chce to prej už jiné nástroje..... :(

Re: kolisave otacky

Napsal: 18.09.2011 21:40
od bifur
MAP plni dve funkcie, udava teplotu nasavaneho vzduchu a tlak v sani. Cez VAG mozes overit teplotu, musi byt pri studenom motore +- okolna teplota. Po nakopnuti musi krivka plynule stupat a potom mierne oscilovat okolo nejakej konecnej teploty (zalezi od motora a od toho ako sudruhovia v SRN poriesili nasavanie). Samozrejme ze ked zastavis, tak asi pojde teplota hore. Tlak by sa mal pri slapnuti na plyn prechodne zvysit. Ked das logovat udaje za jazdy, tak krivka tlaku by mala viac menej kopirovat otacky motora..

Re: kolisave otacky

Napsal: 18.09.2011 21:49
od tomakecTD
No todle jsem řešil já přesně dnes. Tlak je asi OK, ale teplota nasávaného vzduchu nereaguje. Venku je 27 a na čidle 35 pořád. Na vzduch nereaguje. Reagovalo to jen když jsme na to chrstli trošku vody tak tam bylo 24 a pak jak voda stekla zase 35 :evil: Měl bych mít jedno starší ještě doma tak uvidíme....Každopádně po vyčištění mi to jede jako drak...sice tak 5km ale asi budu mít problém tady. Otáčky se mi houpou taky, ale jen 1900 ot plus minus....

Re: kolisave otacky

Napsal: 20.09.2011 14:19
od Fanyk
nemate nekdo obrazek kde se ten MAP nachazi nebo asi cirka popis kde to je... pac mi auto vubec netaha a zere jak prokopnuty.. Nemuze to nahodou delat i skrtici klapka? dik

Re: kolisave otacky

Napsal: 20.09.2011 19:18
od tomakecTD
Když se postavíš čelem k motoru, tak jak máš sání tak na levé straně jak je měrka na olej, tak tam je na 2 šroubech to čidlo. Kousek od expanzní nádobky. Já to čidlo špatný měl, udávalo špatnou teplotu. Auto mělo blbý výkon, spíš jednou jelo a pak zase ne. Čidlo jsem sehnal skoro zadarmo, tak sem to vyměnil a jede to o dost líp :wink: stojí to kolem 4 stovek

Re: kolisave otacky

Napsal: 20.09.2011 20:25
od bifur
Obrazok sania a na nom MAP (cislo 6). Kod ma 036 906 051.
MAP.jpg

Re: kolisave otacky

Napsal: 28.09.2011 14:13
od Fanyk
diky za rady, uz sem ho nasel... Ale hrozne blne se k nemu da dostat, nemate nekdo radu jak ho dostanu ven...

Re: kolisave otacky

Napsal: 28.09.2011 15:06
od bifur
Je tam na dvoch torx-och, velkost teraz neviem. Ja ho vytahujem bitom z gola sady bez racne, iba s malou pakou co sa da napojit na ten bit. Lavou rukou sa to v pohode da, len prvy krat budes trochu nadavat..;-)

Re: kolisave otacky

Napsal: 15.10.2011 15:31
od Fanyk
tak sem ten Map sensor vymenil, auto mi jelo dobre, ale jen do ty doby nez se motor zahral na normal. Nevite nekdo cim to muze byt?? Nemuze to byt o skrtici klapkou??

Re: kolisave otacky

Napsal: 20.10.2011 21:08
od Touaregs
Kolísání otáček je zcela běžný problém. V první řadě je zapotřebí prokontrolovat všechny podstatné části, část první je vyčistit škrtící klapu, a zkontrolovat zda sací trubice která vede ke vzducháči není poškozená, stačí jen nějaká díra mezi trubicí a vypary co vedou ke klapě z motoru a může to hned haprovat, tento problém jsem zrovna řešil já. Další část jsou svíčky, pak kabely ke svíčkám a v poslední řadě lambda, špatná lambda=špatné snímání a tím může dojít k tomu, že se motor třebe, můžeš přidávat jak chceš ale auto je prostě mrzácké padá výkon i když přidáváš, motor dostává na střídačku chudou a pak naopak až příliš bohatou směs. Jestli stojíš na semaforech, a otáčky ti lítaj od 700-1000 auto se ti třepe tak je to jeden z uvedených problémů. Vše jsem vyčistil vyměnil a auto šlape jako hodinky :). :P :lol: