Jaké svíčky a kabely GOLF IV 1.4 16V - auto škube při akcel.

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomino123
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Jihlava

Jaké svíčky a kabely GOLF IV 1.4 16V - auto škube při akcel.

Příspěvek od tomino123 »

Zdravím.
Mám menší problém. Při akceleraci mi auto občas škubne, ale po delší jízdě (zahřátí) to dělat přestává. Typuji to na kabely nebo svíčky, ale nevím to jistě, nejsem žádný odborník. Ještě jsem myslel na špatné palivo (voda), ale už to trvá delší dobu a zkoušel jsem přidat i líh do benzínu, aby vytáhl vlhkost, zatím bez úspěchu. Jestli jste se s tím někdo taky setkal, tak ještě dejte radu. Při proměřování zapalovacích kabelů jsem se u dvou kusů doměřil cca 6KOhmů (což by mělo být dle informací OK), ale u dalších dvou jsem nenaměřil vůbec nic, takže mám pocit, že budou nějaké načaté (ty jsem ještě nikdy neměnil, auto má najeto 120000km a od předchozího majitele žádné info rozhodně neseženu, asi jsou ještě origoš :) ). Jestli jsou načaté i svíčky nevím, nikde jsem se totiž nedočetl, jestli se dají nějak změřit v domácích podmínkách (na pohled nevypadají zle), je to značka BRISK a jsou tam cca 2,5 roku. Co jsem četl, tak při výměně kabelů doporučují měnit i svíčky, že kdyby byla nějaká špatná, tak může zase zničit kabel. Chtěl bych se taky ještě zeptat, zda nemáte někdo zkušenosti jakou značku kabelů a svíček. U kabelů jsem našel značku SENTECH http://www.zapalovacikabely.cz/zbozi/48 ... 6V-1-4.htm, které mě zaujaly. U svíček nevím BOSCH, NGK, BRISK.... Nechci nic drahého, ale zase aby to už něco vydrželo. Případně i nějaký dobrý tip na levný internetový obchod.
Předem díky za rady.

Uživatelský avatar
davn1
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 14.07.2009 23:30
Bydliště: drsný kraj,drsní lidé...
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké svíčky a kabely GOLF IV 1.4 16V - auto škube při akcel.

Příspěvek od davn1 »