motor AGU + K04

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

LukasFCS
Řidič
Řidič
Příspěvky: 183
Registrován: 19.05.2008 19:12
Bydliště:

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od LukasFCS »

Tak ojnice jsou nejslabsim clankem co se vnitrnosti 1,8T tyce....vydrzi tak cca 1,5b..

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od peppa »

R@ZOR píše:Jinak tady http://www.burianvlasta.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; (sekce foto, kompletace motoru 2.cast) je zajimava fabia 4x4 1.8T AGU + K04
tam je ale jen napsáno že byl na brzde a má tam 185 koní, a že má v planu, né že u to na to jezdí, ale je možny že jsem koukam jinam :)

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od vtuni »

tak tam strčíš za 13 koulí kovaný
http://www.highperformanceparts.cz/kova ... t-18t.5960" onclick="window.open(this.href);return false;

ale to je pak to co píše peppa... že vyjde levněji a líp a jednodušeji tam nacpat třeba BAM, APX motor...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od peppa »

vtuni píše:tak tam strčíš za 13 koulí kovaný
http://www.highperformanceparts.cz/kova ... t-18t.5960" onclick="window.open(this.href);return false;

ale to je pak to co píše peppa... že vyjde levněji a líp a jednodušeji tam nacpat třeba BAM, APX motor...
jenže aby jsi dal kovany ojnice tak to je celá generálka motoru, novy šrouby na hlavu těsnění pod hlavu novy kroužky protože vytáhneš písty ven, to znamená že když už v tom budeš nechat udělat i hlavu,(srovnat a udělat sedla ventilů) a když už v tom budeš tak i kovany písty:)

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od fakieVW »

jednodušeji řečeno roboty jak prase a investice tak za 50 000.

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od peppa »

LukasFCS píše:Tak ojnice jsou nejslabsim clankem co se vnitrnosti 1,8T tyce....vydrzi tak cca 1,5b..

tam na severu jsou lidi ktery ti tvrděj že i agu má v sobě kovany věci z továrny vid Lukáši :lol:

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od peppa »

fakieVW píše:jednodušeji řečeno roboty jak prase a investice tak za 50 000.
ale máš základ kterej už vydrží bez toho aby jsi se musel bát když tam pustíš 1,5 že ti něco podá ruku:)

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od peppa »

fakieVW píše:jednodušeji řečeno roboty jak prase a investice tak za 50 000.
myslím že u tebe by se právě vyplatilo ten motor vy měnit když ho máš ve 2jce

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od fakieVW »

Myslíš za jiný typ? Chtěl jsem z TT quatra ale nesehnal jsem ho. Nevim jestli by třeba nebylo lepší předělat jen tu elektroniku. Ten chlap co to tu má u nás v tom kaipanu neni doma tak zatím nic nevím.

Uživatelský avatar
peppa
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1671
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od peppa »

fakieVW píše:Myslíš za jiný typ? Chtěl jsem z TT quatra ale nesehnal jsem ho. Nevim jestli by třeba nebylo lepší předělat jen tu elektroniku. Ten chlap co to tu má u nás v tom kaipanu neni doma tak zatím nic nevím.
na něj musíš natrefit třeba ted tady byl z S3 což je to samé, když předěláš tu eletriku stejně ti zůstane blbej spodek

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od fakieVW »

AGU má i jinou vačku takže by se to muselo pak doladit. A ten zS3 má jaký rozdil ve spodku? Je i jiný blok nebo jen střeva? Za kolik ten motor tu byl neviš?

LukasFCS
Řidič
Řidič
Příspěvky: 183
Registrován: 19.05.2008 19:12
Bydliště:

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od LukasFCS »

peppa píše:
LukasFCS píše:Tak ojnice jsou nejslabsim clankem co se vnitrnosti 1,8T tyce....vydrzi tak cca 1,5b..

tam na severu jsou lidi ktery ti tvrděj že i agu má v sobě kovany věci z továrny vid Lukáši :lol:
jj,vime o takovejch :-D

LukasFCS
Řidič
Řidič
Příspěvky: 183
Registrován: 19.05.2008 19:12
Bydliště:

Re: motor AGU + K04

Příspěvek od LukasFCS »

peppa píše:
vtuni píše:tak tam strčíš za 13 koulí kovaný
http://www.highperformanceparts.cz/kova ... t-18t.5960" onclick="window.open(this.href);return false;

ale to je pak to co píše peppa... že vyjde levněji a líp a jednodušeji tam nacpat třeba BAM, APX motor...
jenže aby jsi dal kovany ojnice tak to je celá generálka motoru, novy šrouby na hlavu těsnění pod hlavu novy kroužky protože vytáhneš písty ven, to znamená že když už v tom budeš nechat udělat i hlavu,(srovnat a udělat sedla ventilů) a když už v tom budeš tak i kovany písty:)
Nevim,zda bych delal nejake experimenty s NO NAME ojnicema a pistama...kdyz uz bych to delal tak kombinace Supertech pistu,nebo JE a ojnice Pauter.Sice to vyjde na trochu vic,ale kvalita bude taky nekde jinde...ale to uz je pak na kazdem co si koupi.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“