motor AGU + K04
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 183
- Registrován: 19.05.2008 19:12
- Bydliště: SČ
Re: motor AGU + K04
Tak ojnice jsou nejslabsim clankem co se vnitrnosti 1,8T tyce....vydrzi tak cca 1,5b..
- peppa
- VWjunior
- Příspěvky: 1671
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mělník
Re: motor AGU + K04
tam je ale jen napsáno že byl na brzde a má tam 185 koní, a že má v planu, né že u to na to jezdí, ale je možny že jsem koukam jinamR@ZOR píše:Jinak tady http://www.burianvlasta.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; (sekce foto, kompletace motoru 2.cast) je zajimava fabia 4x4 1.8T AGU + K04
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: motor AGU + K04
tak tam strčíš za 13 koulí kovaný
http://www.highperformanceparts.cz/kova ... t-18t.5960" onclick="window.open(this.href);return false;
ale to je pak to co píše peppa... že vyjde levněji a líp a jednodušeji tam nacpat třeba BAM, APX motor...
http://www.highperformanceparts.cz/kova ... t-18t.5960" onclick="window.open(this.href);return false;
ale to je pak to co píše peppa... že vyjde levněji a líp a jednodušeji tam nacpat třeba BAM, APX motor...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- peppa
- VWjunior
- Příspěvky: 1671
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mělník
Re: motor AGU + K04
jenže aby jsi dal kovany ojnice tak to je celá generálka motoru, novy šrouby na hlavu těsnění pod hlavu novy kroužky protože vytáhneš písty ven, to znamená že když už v tom budeš nechat udělat i hlavu,(srovnat a udělat sedla ventilů) a když už v tom budeš tak i kovany písty:)vtuni píše:tak tam strčíš za 13 koulí kovaný
http://www.highperformanceparts.cz/kova ... t-18t.5960" onclick="window.open(this.href);return false;
ale to je pak to co píše peppa... že vyjde levněji a líp a jednodušeji tam nacpat třeba BAM, APX motor...
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor AGU + K04
jednodušeji řečeno roboty jak prase a investice tak za 50 000.
- peppa
- VWjunior
- Příspěvky: 1671
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mělník
Re: motor AGU + K04
LukasFCS píše:Tak ojnice jsou nejslabsim clankem co se vnitrnosti 1,8T tyce....vydrzi tak cca 1,5b..
tam na severu jsou lidi ktery ti tvrděj že i agu má v sobě kovany věci z továrny vid Lukáši
- peppa
- VWjunior
- Příspěvky: 1671
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mělník
Re: motor AGU + K04
ale máš základ kterej už vydrží bez toho aby jsi se musel bát když tam pustíš 1,5 že ti něco podá ruku:)fakieVW píše:jednodušeji řečeno roboty jak prase a investice tak za 50 000.
- peppa
- VWjunior
- Příspěvky: 1671
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mělník
Re: motor AGU + K04
myslím že u tebe by se právě vyplatilo ten motor vy měnit když ho máš ve 2jcefakieVW píše:jednodušeji řečeno roboty jak prase a investice tak za 50 000.
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor AGU + K04
Myslíš za jiný typ? Chtěl jsem z TT quatra ale nesehnal jsem ho. Nevim jestli by třeba nebylo lepší předělat jen tu elektroniku. Ten chlap co to tu má u nás v tom kaipanu neni doma tak zatím nic nevím.
- peppa
- VWjunior
- Příspěvky: 1671
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mělník
Re: motor AGU + K04
na něj musíš natrefit třeba ted tady byl z S3 což je to samé, když předěláš tu eletriku stejně ti zůstane blbej spodekfakieVW píše:Myslíš za jiný typ? Chtěl jsem z TT quatra ale nesehnal jsem ho. Nevim jestli by třeba nebylo lepší předělat jen tu elektroniku. Ten chlap co to tu má u nás v tom kaipanu neni doma tak zatím nic nevím.
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor AGU + K04
AGU má i jinou vačku takže by se to muselo pak doladit. A ten zS3 má jaký rozdil ve spodku? Je i jiný blok nebo jen střeva? Za kolik ten motor tu byl neviš?
-
- Řidič
- Příspěvky: 183
- Registrován: 19.05.2008 19:12
- Bydliště: SČ
Re: motor AGU + K04
jj,vime o takovejchpeppa píše:LukasFCS píše:Tak ojnice jsou nejslabsim clankem co se vnitrnosti 1,8T tyce....vydrzi tak cca 1,5b..
tam na severu jsou lidi ktery ti tvrděj že i agu má v sobě kovany věci z továrny vid Lukáši
-
- Řidič
- Příspěvky: 183
- Registrován: 19.05.2008 19:12
- Bydliště: SČ
Re: motor AGU + K04
Nevim,zda bych delal nejake experimenty s NO NAME ojnicema a pistama...kdyz uz bych to delal tak kombinace Supertech pistu,nebo JE a ojnice Pauter.Sice to vyjde na trochu vic,ale kvalita bude taky nekde jinde...ale to uz je pak na kazdem co si koupi.peppa píše:jenže aby jsi dal kovany ojnice tak to je celá generálka motoru, novy šrouby na hlavu těsnění pod hlavu novy kroužky protože vytáhneš písty ven, to znamená že když už v tom budeš nechat udělat i hlavu,(srovnat a udělat sedla ventilů) a když už v tom budeš tak i kovany písty:)vtuni píše:tak tam strčíš za 13 koulí kovaný
http://www.highperformanceparts.cz/kova ... t-18t.5960" onclick="window.open(this.href);return false;
ale to je pak to co píše peppa... že vyjde levněji a líp a jednodušeji tam nacpat třeba BAM, APX motor...