Re: motor AGU + K04
Napsal: 27.12.2009 13:38
Tak ojnice jsou nejslabsim clankem co se vnitrnosti 1,8T tyce....vydrzi tak cca 1,5b..
VW Club: Forum, diskuze, srazy
./forum/?sid=bc5797c5e6591e059895b3b8d8e5fcb7
tam je ale jen napsáno že byl na brzde a má tam 185 koní, a že má v planu, né že u to na to jezdí, ale je možny že jsem koukam jinamR@ZOR píše:Jinak tady http://www.burianvlasta.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; (sekce foto, kompletace motoru 2.cast) je zajimava fabia 4x4 1.8T AGU + K04
jenže aby jsi dal kovany ojnice tak to je celá generálka motoru, novy šrouby na hlavu těsnění pod hlavu novy kroužky protože vytáhneš písty ven, to znamená že když už v tom budeš nechat udělat i hlavu,(srovnat a udělat sedla ventilů) a když už v tom budeš tak i kovany písty:)vtuni píše:tak tam strčíš za 13 koulí kovaný
http://www.highperformanceparts.cz/kova ... t-18t.5960" onclick="window.open(this.href);return false;
ale to je pak to co píše peppa... že vyjde levněji a líp a jednodušeji tam nacpat třeba BAM, APX motor...
LukasFCS píše:Tak ojnice jsou nejslabsim clankem co se vnitrnosti 1,8T tyce....vydrzi tak cca 1,5b..
ale máš základ kterej už vydrží bez toho aby jsi se musel bát když tam pustíš 1,5 že ti něco podá ruku:)fakieVW píše:jednodušeji řečeno roboty jak prase a investice tak za 50 000.
myslím že u tebe by se právě vyplatilo ten motor vy měnit když ho máš ve 2jcefakieVW píše:jednodušeji řečeno roboty jak prase a investice tak za 50 000.
na něj musíš natrefit třeba ted tady byl z S3 což je to samé, když předěláš tu eletriku stejně ti zůstane blbej spodekfakieVW píše:Myslíš za jiný typ? Chtěl jsem z TT quatra ale nesehnal jsem ho. Nevim jestli by třeba nebylo lepší předělat jen tu elektroniku. Ten chlap co to tu má u nás v tom kaipanu neni doma tak zatím nic nevím.
jj,vime o takovejchpeppa píše:LukasFCS píše:Tak ojnice jsou nejslabsim clankem co se vnitrnosti 1,8T tyce....vydrzi tak cca 1,5b..
tam na severu jsou lidi ktery ti tvrděj že i agu má v sobě kovany věci z továrny vid Lukáši
Nevim,zda bych delal nejake experimenty s NO NAME ojnicema a pistama...kdyz uz bych to delal tak kombinace Supertech pistu,nebo JE a ojnice Pauter.Sice to vyjde na trochu vic,ale kvalita bude taky nekde jinde...ale to uz je pak na kazdem co si koupi.peppa píše:jenže aby jsi dal kovany ojnice tak to je celá generálka motoru, novy šrouby na hlavu těsnění pod hlavu novy kroužky protože vytáhneš písty ven, to znamená že když už v tom budeš nechat udělat i hlavu,(srovnat a udělat sedla ventilů) a když už v tom budeš tak i kovany písty:)vtuni píše:tak tam strčíš za 13 koulí kovaný
http://www.highperformanceparts.cz/kova ... t-18t.5960" onclick="window.open(this.href);return false;
ale to je pak to co píše peppa... že vyjde levněji a líp a jednodušeji tam nacpat třeba BAM, APX motor...