Zajímavý PROBLEM GIV 1.6

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Onky
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 24.10.2007 20:07
Bydliště: Příbram

Zajímavý PROBLEM GIV 1.6

Příspěvek od Onky »

Ahoj všem,

už jsem ztrávil několik hodin hledání na foru, ale nic jsem k tomuto nenašel. Takže vznáším dotaz na odborníky :-). Golfík 1,6i r.v. 99 Startuje normálně do doby kdy se člověk třeba blbě rozjede a motor mu chcípne, klasicky začátečnicky prostě málo plynu a chcíp. Ale potom nejde hned nastartovat točí točí ale nechytne, až když sešlápnu plyn pak chytne normálně. Zkoušel jsem to několikrát i schválně a je to tak když takhle chcípne přes rychlost nejde pak nastartovat, když chcípnu klíčkem normálně pak startuje normálně. Vag hlásí něco : chyba obvod 30, obvod nepropojen....
Co myslíte? Je to závada? Nebo je to normální obrana systému? Za rady moc díky A.

Uživatelský avatar
jery
Závodník
Závodník
Příspěvky: 567
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Zajímavý PROBLEM GIV 1.6

Příspěvek od jery »

hele a nestrartuješ blbě? otočím klíčkem nechám chvilku vrčet čerpadlo ,až dovrčí teprve otočím klíčkem .když točíš hned tak to nechytá a je to vyzkoušený

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: Zajímavý PROBLEM GIV 1.6

Příspěvek od DworiBak »

co klapka nastavuje se

Uživatelský avatar
Onky
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 24.10.2007 20:07
Bydliště: Příbram

Re: Zajímavý PROBLEM GIV 1.6

Příspěvek od Onky »

Klapka nevim, celkem tomu nerozumím nejsem odborník, ten Vag mi delal kamos. Jinak startuju normalne myslim, chapu ze by nemuselo pri rychlym startu cerpadlo stihnou nahrnout benz ale stejne za chvili by to chytnout melo, ale tohle vypada ze proste tomu brani ten nepropojeny obvod jako proste toci toci a nic ale staci lehce seslapnout plyn a ihned chytne proste ten kontakt plynu tam podle mne bude dulezity...

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: Zajímavý PROBLEM GIV 1.6

Příspěvek od DworiBak »

to že šlápneš naplyn tak se pootevře klapka jde tam více vzduchu,volnoběh ti jde normálně :?:
chtělo by to přímo číslo závady aby se vědělo co to bylo

Uživatelský avatar
Onky
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 24.10.2007 20:07
Bydliště: Příbram

Re: Zajímavý PROBLEM GIV 1.6

Příspěvek od Onky »

aha no tak to jo. Cislo ty zavady to nevim musel bych musel znovu kouknout nepamatuju se bylo tam neco o Obvode 30 nepropojen obvod ale cislo nevim.
To s tou klapkou bych chapal, akorat nevim proc to dela jen kdyz to zdechne pri rychlosti jinak to startuje normalni bez plynu. A volnobeh jde normalne nekolisa nic

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Zajímavý PROBLEM GIV 1.6

Příspěvek od bifur »

Ta chyba s tym nemusi suvisiet. Keby sme mali cislo chyby, boli by sme mudrejsi. Ak si precitate navod na obsluhu (co zo zasady nikto nerobi, "ved som bol v autoskole a odvtedy viem vsetko" :D ) (peace :wink: ) tak je tam uvedene ze pokial motor chyti a hned skape, alebo skape pri rozbehu, tak treba pockat 30 sekund a potom startovat. Je fakt super ked sa ti to stane na kolajniciach a blizi sa elektricka (tramvaj). Vtedy nezostava nic ine, len nstartovat cez plyn (co sa podla navodu nema robit..). Takto sa spravali uz skodovky odkedy mali vstrekovanie (felicie) a odvtedy to aj je v navodoch..

Uživatelský avatar
Onky
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 38
Registrován: 24.10.2007 20:07
Bydliště: Příbram

Re: Zajímavý PROBLEM GIV 1.6

Příspěvek od Onky »

:-) jo jo to mne taky napada procpak by to takto delali a zapomeli na to ze treba je rychle nastartovat po chcipnuti treba prave uprostred koleji, ale i soudruzi z NSR delaji chyby. NO i tak zatim diky za reakce jeste se pokusim zjistit cislo chyby a dam sem vedet zatim pekne svatky vsem

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“