Motor 1.6i všeobecne, na čo pozor?
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Jezdec
- Příspěvky: 467
- Registrován: 07.03.2009 23:41
- Bydliště: Ružomberok
- Kontaktovat uživatele:
Motor 1.6i všeobecne, na čo pozor?
Chlapi dostalo sa mi moznosti kupit buchnuteho G IV 1.6i r.v 99 teda neviem ci 74 ci 75 kw...chcel by som sa spytat na čo pri tomto motore pozor? nepocul som vela chvály na to, ze to moc nejde a papá hodne...motor má prerazenú vaňu a bol chvilku opačne...teda ktovie kam vsade potiekol olej...chcem sa spytat čo odchádza na týchto motoroch prvé? na čo treba dat pozor..diky
Octavia, ASZ
Bora 4motion, AGN
Bora 4motion, AGN
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 02.06.2008 13:52
Re: Motor 1.6i všeobecne, na čo pozor?
hodím sem svojí cca 2letou zkušenost:
motor má svižnější zátah až ve vyšších otáčkách (3500 ot/min a víc), což značně hraje do spotřeby
ta se pohybuje cca kolem 8l, záleží na stylu jízdy, dá se jezdit za 7l ale klidně i za 11l
během toho co golfa mám, tak jsem měnil čidlo teploty, servo čidlo, vstřikovače + ostatní běžné věci, které se beztak musí časem měnit (výfuk, brzdy, tlumiče atd.)
jinak celkem spokojenost, ale příště jdu do 16V nebo do bahňáka...
motor má svižnější zátah až ve vyšších otáčkách (3500 ot/min a víc), což značně hraje do spotřeby
ta se pohybuje cca kolem 8l, záleží na stylu jízdy, dá se jezdit za 7l ale klidně i za 11l
během toho co golfa mám, tak jsem měnil čidlo teploty, servo čidlo, vstřikovače + ostatní běžné věci, které se beztak musí časem měnit (výfuk, brzdy, tlumiče atd.)
jinak celkem spokojenost, ale příště jdu do 16V nebo do bahňáka...
- raduzzz
- Profík
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 13.12.2008 09:26
- Bydliště: u Hostýnských vrchů
Re: Motor 1.6i všeobecne, na čo pozor?
Mě příde SR v leonu hodně slabý, nevím jak se chová v golfu bude to podobné. Jinak jak říká kolega, je potřeba ho více točit.
Pásovec 81 kW
-
- Nový člen
- Příspěvky: 44
- Registrován: 02.09.2009 22:28
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.6i všeobecne, na čo pozor?
jj to je pravda motor je svižnější až při vyššich otáčkácha ale zas na 1.6 SR si myslim že to špatne nejede..když potřebuju předjet předjedu vzdy..
Spotřebu mam v lete na delsi trasu i 6L na kratsi vzdalenosti tech 8/9l v zimě samozdřejmě vic..
co jsem menil na G tak teplotni čidlo to asi každej koho znam, lambda sondu, výfuk brzdy tlumiče přesně jak pise enzo84..
jinak za celou dobu jsem nemusel nijak vic investovat a doufam že taky nebudu ani zatim muset..
Motor šlape dobře a je to urco lepsi než 16v cim min ventilu a elektra tim lip...
ale co by me zajimalo jak vam zabira spojka me prave dost nahoře a je to jako kdybych slapal do blata skoro vubec ji necejcim ze na ni slapu..asi pujde do haje...
Spotřebu mam v lete na delsi trasu i 6L na kratsi vzdalenosti tech 8/9l v zimě samozdřejmě vic..
co jsem menil na G tak teplotni čidlo to asi každej koho znam, lambda sondu, výfuk brzdy tlumiče přesně jak pise enzo84..
jinak za celou dobu jsem nemusel nijak vic investovat a doufam že taky nebudu ani zatim muset..
Motor šlape dobře a je to urco lepsi než 16v cim min ventilu a elektra tim lip...
ale co by me zajimalo jak vam zabira spojka me prave dost nahoře a je to jako kdybych slapal do blata skoro vubec ji necejcim ze na ni slapu..asi pujde do haje...
- g*o*l*f*
- Jezdec
- Příspěvky: 291
- Registrován: 19.02.2008 13:50
- Bydliště: skoro Brno :-)
Re: Motor 1.6i všeobecne, na čo pozor?
Hoši, myslím, že tady řešíte stále to stejné a co člověk, to jiný názor. Píšete, že tahá lépe ve vysokých otáčkách, což je přesně naopak nebo mluvíte o 16V. SR tahá právě dole a nahoře se brutálně ztrácí, kdežto 16V je mrtvý dole, ale začíná tahat zhruba od těch 3tis a táhne až do konce. Bezpečně vyzkoušeno . Jinak píšete, že SR je určitě lepší než 16V, což bych zase trvrdil, že je to přesně naopak, SR je lepší tak leda v jednoduchosti. JInak 16V je novější, míň žere, pokud se tomu nešlape a když potřebujete akcelerovat, vylítnete do 4 až 5ti tis a není vůbec problém.
Jinak k tématu, tlumiče, brzdy atd je nevyhnutelný snad u každého auta, lambda suohlasím, u 16V mám od výroby (2003) výfuk nerez a je stále úplně vpoho, teď jsem tedy měnil na ulter, ale né kvůli opotřebení, vypadá skoro nepoužitě . U SR je váha vzduchu, u 16V není...
Jinak k tématu, tlumiče, brzdy atd je nevyhnutelný snad u každého auta, lambda suohlasím, u 16V mám od výroby (2003) výfuk nerez a je stále úplně vpoho, teď jsem tedy měnil na ulter, ale né kvůli opotřebení, vypadá skoro nepoužitě . U SR je váha vzduchu, u 16V není...
- raduzzz
- Profík
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 13.12.2008 09:26
- Bydliště: u Hostýnských vrchů
Re: Motor 1.6i všeobecne, na čo pozor?
ánó všeobecně známý fakt, že 16ventily chytijou dech až ve vysokých otáčkách. Jinak 16ventila nemám/neměl/nebudu mět. Souhlas, váha dokéže nadělat paseku. Podvozek po deseti letech s tímto motorem jako novej - pochvala na STK
Pásovec 81 kW
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: Motor 1.6i všeobecne, na čo pozor?
1.6SR bacha na převodovku ,trhaly se nýty na diferáku
- raduzzz
- Profík
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 13.12.2008 09:26
- Bydliště: u Hostýnských vrchů
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 15.02.2010 18:44
- Bydliště: Uherský Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.6i všeobecne, na čo pozor?
zdravim lidi.. mam vw golf IV 1.6 8v .. potreboval bych poradit.. nedrzi mi volnobeh.. porad hapruje.. ale ted prez zimu mi to drzi nebo je to tim,ze to porad drzim v otackach??.. mam koupit novy,nebo staci ho jen vycistit ?? dik za odpoved.