Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 85 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 03.01.2010 11:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

Rodí se mi v hlavě sen o cca 200-250ps GIV. Začínám sbírat informace o motoru a o vhodných úpravách a dílech z jiných silnějších motorů. V některých věcech jsem trochu na rozpacích takže bych potřeboval slyšet Vaše názory, protože se to na forech trošku různí, jeden řekne to, druhy to a je to přesný opak...
Vím, že podobných témat probírajících tuto problematiku už tu pár je, ale chtělo by to, aby jsme společně dali dokupy to nejdůležitější, případně to ozkoušené, tím myslím reálné setupy úprav.

1. Který (é) kód(y) motoru (ů) jsou na performance úpravy nejlepší?
Dočetl jsem se, že AGU s mechanickým lankem plynu a starší ŘJ se blbě ladí, ale má méně elektroniky tzn. méně problemů a více se dá obelhat. Jedna strana tvrdí, že na ladění raději el.plyn, druhá, že mech.plyn.

2. 110kw a 132kw motor
Viděl jsem asi 2 GIV se 132kw s tím, že jedna byla US verze, jak to je s tou 132kw verzí? Víme přesné rozdíly? Rozdíl mezi těmito dvěma motory jsem hledal hlavně na webech o škodovkách a našel jsem rozdíly: turbo k03 vs k03s, (nevíte kolik cc mají sériové vstřiky?) lepší vstřiky tuším 312cc, jiné svody pasující na k03s.
Tato kombinace s odpovídajícím chipem by měla udělat cca 200-210ps.

Takže by jsme mohli dát dohromady nějaky ty postupy jak jít přesně po výkonu:

Stage 1 - 110kw - chip - cca 170-180ps

Stage 2 - 110kw - turbo k03s, odpovídající svody, vstřiky 312cc, chip - cca 200-210ps

Stage 3 - 110kw - turbo k04, odpovídající svody, vstříky 380cc, intercooler, výfuk nerez (průměr??? 60-70mm??, jaký průměr má sériové výfukové potrubí?), chip - cca 240-260ps

Věřím, že to nebude tak jednoduché jak jsem to popsal a že bude jistě jěště spousta věcí jak malých tak velkých kolem, které se budou muset vyměnit za jiné (různé hadice, spojka atd.)

Byl bych moc rád, kdyby se toho ujali zasvěcení, kteří se v tom hrabou už nějaký pátek. Určitě to pomůže hodně lidem...

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 03.01.2010 13:44 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15020

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

tak jestli chceš nejvhodnější motor 1,8T
na ladění
tak kod BAM, APX (164kW od audi :mrgreen: )

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 03.01.2010 13:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

Ty už nejsou třeba ladit, jde mi o to jaký model 1,8T který lze běžně koupit je nejideálnější...

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 03.01.2010 16:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4915

Bydliště:

Curitiba, Brazil

G3-lower píše:
Ty už nejsou třeba ladit, jde mi o to jaký model 1,8T který lze běžně koupit je nejideálnější...

všechny se dají běžně koupit, jen se stačí poptat tady na clubu. :wink: chiptuner, michal530 :wink: potom jen prolejzat inzeráty.
ber to tak jen po blbým čipu
150-180
180-210
225-255
je to jen odhad
ale když už bastlit někam 1.8T tak určitě tu nejsilnější verzi rozdíl v cenách mezi 110 a 164 bude tak max 15ti výkonovej rozdíl ? vidíš sám vejš cca 75koní což je přijatelná cena 15ti

_________________
VW GOLF IV 1.8TurboGLS AWP


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 03.01.2010 21:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

Samozrejme ze motor z S3 v GIV by byl ideal, ale nedelaji ho...a 132kw verzi motoru v GIV jsem taky moc nevidel. A nechcu osazovat auto jinym motorem.

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 04.01.2010 10:14 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8612

Bydliště:

Liberecký Kraj

Sežen si s AGU 110KW, intercooler, nech si udělat pořádnou mapu od Poláků :arrow: http://digitun.pl/ , budeš mít něco okolo 190koní a bude Ti to bohatě stačit. :wink:

_________________
VW PERFORMANCE

http://www.detailingpro.cz/ - OPT, CarPro
MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

_________________
VW MK4 Black GTI 1.8T, VW MK2 Gray GTI 1.8 8V


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 04.01.2010 10:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4915

Bydliště:

Curitiba, Brazil

G3-lower píše:
Samozrejme ze motor z S3 v GIV by byl ideal, ale nedelaji ho...a 132kw verzi motoru v GIV jsem taky moc nevidel. A nechcu osazovat auto jinym motorem.

vždyť ty motory jsou "stejný" je jedno jestli tam dáš S3 154kw bo TT 164KW (obrácené sací svody 2x cooler - po visuální stránce) bo octavia 132kw. stejně pokud budeš měnit TYP motoru tak ti to nikdo nezapíše do TP

Koukni na peppu měl tam 1.820V a co tam má teď posera :mrgreen:

_________________
VW GOLF IV 1.8TurboGLS AWP


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 05.01.2010 23:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

bear píše:
G3-lower píše:
Samozrejme ze motor z S3 v GIV by byl ideal, ale nedelaji ho...a 132kw verzi motoru v GIV jsem taky moc nevidel. A nechcu osazovat auto jinym motorem.

vždyť ty motory jsou "stejný" je jedno jestli tam dáš S3 154kw bo TT 164KW (obrácené sací svody 2x cooler - po visuální stránce) bo octavia 132kw. stejně pokud budeš měnit TYP motoru tak ti to nikdo nezapíše do TP

Koukni na peppu měl tam 1.820V a co tam má teď posera :mrgreen:


Ja ale nechcu osazovat pripadne jiny motor, chtel jsem spis nejaky ozkouseny tip na zvyseni vykonu, jak se pise viz vyse...AGU intercooler a chip od mistru z polska...

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 05.01.2010 23:44 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8612

Bydliště:

Liberecký Kraj

Bear má pravdu. :wink: To co jsem napsal já je základ, záleží na člověku co mu bude stačit, ale podle sebe vím, že nějakých 180koní je furt málo na 1,3t težkou krávu. A hlavně z AGUčka se toho až tak moc vyždímat nedá. Proto se tu píše o motorech z S3, TT, Cupra apod.

_________________
VW PERFORMANCE

http://www.detailingpro.cz/ - OPT, CarPro
MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

_________________
VW MK4 Black GTI 1.8T, VW MK2 Gray GTI 1.8 8V


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 06.01.2010 00:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4915

Bydliště:

Curitiba, Brazil

G3-lower píše:
bear píše:
G3-lower píše:
Samozrejme ze motor z S3 v GIV by byl ideal, ale nedelaji ho...a 132kw verzi motoru v GIV jsem taky moc nevidel. A nechcu osazovat auto jinym motorem.

vždyť ty motory jsou "stejný" je jedno jestli tam dáš S3 154kw bo TT 164KW (obrácené sací svody 2x cooler - po visuální stránce) bo octavia 132kw. stejně pokud budeš měnit TYP motoru tak ti to nikdo nezapíše do TP

Koukni na peppu měl tam 1.820V a co tam má teď posera :mrgreen:


Ja ale nechcu osazovat pripadne jiny motor, chtel jsem spis nejaky ozkouseny tip na zvyseni vykonu, jak se pise viz vyse...AGU intercooler a chip od mistru z polska...

tak teď tě nechápu, ty jako chceš koupit GIV a ptáš se kterej 1.8T je lepší ? bo se ptáš kterej 1.8T je nejlepší na úpravy, bo tě nechápu prostě ?
do 6/01 se dělali vesměs 110kw lanko K03
od 6/01 se dělali 132kw elektronika K03s

motory jsou stejný až na turbo a pár pikačovin o tom je tu XX debat

_________________
VW GOLF IV 1.8TurboGLS AWP


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 06.01.2010 00:25 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8612

Bydliště:

Liberecký Kraj

Jde mu o to, který je nejlepší na uprávu. Ale to se snad ani nedá říct, který je ten nej.

_________________
VW PERFORMANCE

http://www.detailingpro.cz/ - OPT, CarPro
MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

_________________
VW MK4 Black GTI 1.8T, VW MK2 Gray GTI 1.8 8V


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 06.01.2010 16:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4915

Bydliště:

Curitiba, Brazil

VWMysak píše:
Jde mu o to, který je nejlepší na uprávu. Ale to se snad ani nedá říct, který je ten nej.

:D ta 164KW má lepší pajšl jak 110/132kw

_________________
VW GOLF IV 1.8TurboGLS AWP


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 06.01.2010 21:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

112

bear píše:
VWMysak píše:
Jde mu o to, který je nejlepší na uprávu. Ale to se snad ani nedá říct, který je ten nej.

:D ta 164KW má lepší pajšl jak 110/132kw


Presne tak, najlepsi je motor BAM, APX 165kW z AUDI TT, iba chipom mas bezpecnych 270 koni. Oproti 132kw (Octa RS, ...) ma mensi kompresny pomer(zosilnene piesty), ine vyfukove potrubie, 2 medzichladice-intercooleri, ....

Skus ist na dieselpower forum a kontaktuj uzivatela BH motor, specialista na 1.8t motor.

Pozri si tento odkaz (jeden tam predava 165kW motor): http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 702#392702

PS: keby si nahodou poriesil tento motor tak vela penazi do motora nepotrebujes investovat, ale na druhej strane ti treba nove brzdy a spojku 8)

_________________
AUDI TT Coupe 1.8 turbo QUATTRO re-map -> 262 BHP = predane :-( AUDI A4 (B6) 2002 1.9 TDI 130 AWX - bez uprav ;-)


Naposledy upravil sabikeuk dne 06.01.2010 22:27, celkově upraveno 2

Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 06.01.2010 21:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4915

Bydliště:

Curitiba, Brazil

sabikeuk píše:
bear píše:
VWMysak píše:
Jde mu o to, který je nejlepší na uprávu. Ale to se snad ani nedá říct, který je ten nej.

:D ta 164KW má lepší pajšl jak 110/132kw


Presne tak, najlepsi je motor BAM, APX 165kW z AUDI TT, iba chipom mas bezpecnych 270 koni. Oproti 132kw (Octa RS, ...) ma mensi kompresny pomer(zosilnene piesty), ine vyfukove potrubie, 2 medzichladice-intercooleri, ....

Skus ist na dieselpower forum a kontaktuj uzivatela BH motor, specialista na 1.8t.


koukám že máš TT , pořád mi vrtá hlavou proč někdo udává 164kw a někdo 165kw ? 1 typ měl 164kw a druhej 165kw ? :D thx za vysvětlení :D

_________________
VW GOLF IV 1.8TurboGLS AWP


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 06.01.2010 21:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

112

bear píše:
sabikeuk píše:
bear píše:
VWMysak píše:
Jde mu o to, který je nejlepší na uprávu. Ale to se snad ani nedá říct, který je ten nej.

:D ta 164KW má lepší pajšl jak 110/132kw


Presne tak, najlepsi je motor BAM, APX 165kW z AUDI TT, iba chipom mas bezpecnych 270 koni. Oproti 132kw (Octa RS, ...) ma mensi kompresny pomer(zosilnene piesty), ine vyfukove potrubie, 2 medzichladice-intercooleri, ....

Skus ist na dieselpower forum a kontaktuj uzivatela BH motor, specialista na 1.8t.


koukám že máš TT , pořád mi vrtá hlavou proč někdo udává 164kw a někdo 165kw ? 1 typ měl 164kw a druhej 165kw ? :D thx za vysvětlení :D


Tak na toto nemam vysvetlenie ale odkedy mam TT tak som sa nestretol s 164kw, urcite je to ten isty motor.
pozri prilohu


Přílohy:
TT_coupe18_165.pdf [19.28 KiB]
227 krát

_________________
AUDI TT Coupe 1.8 turbo QUATTRO re-map -> 262 BHP = predane :-( AUDI A4 (B6) 2002 1.9 TDI 130 AWX - bez uprav ;-)
Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 85 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group