Vim ze je vice typu/kodu motoru s elektronikou tak me zajimalo treba ktery je ideal, nektere muzou mit "detske vady" atp. Rozumime si ne? A hlavne GIV origo se 132kw jsem potkal asi jen dve z toho jedno bylo nejaka US verze. Takze jsem zmateny, vsude 110kw verze. Koupit 132kw origo GIV a chipnout tak verim, ze mi to staci...Myslim, ze 200 kobyl idealbear píše:tak teď tě nechápu, ty jako chceš koupit GIV a ptáš se kterej 1.8T je lepší ? bo se ptáš kterej 1.8T je nejlepší na úpravy, bo tě nechápu prostě ?G3-lower píše: Ja ale nechcu osazovat pripadne jiny motor, chtel jsem spis nejaky ozkouseny tip na zvyseni vykonu, jak se pise viz vyse...AGU intercooler a chip od mistru z polska...
do 6/01 se dělali vesměs 110kw lanko K03
od 6/01 se dělali 132kw elektronika K03s
motory jsou stejný až na turbo a pár pikačovin o tom je tu XX debat
Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
- hawry
- Jezdec
- Příspěvky: 230
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlinský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
tak ja mam origo AUQ (morava)
- martin.GTI
- Závodník
- Příspěvky: 641
- Registrován: 11.10.2008 12:57
- Bydliště: Severní Morava(u NJ)
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
tak ja mam tež origo AUQ (morava) ..... a už sme se i viděli, mám od tebe šňůrku na krk takže si jich viděl asi víc a ani o tom nevíš
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
mi zatím těch 180 koníků vyhovuje,na chip penízky nejsou ani nevim o kolik by se to reálně jen samotnym chipem dalo zvednout.
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
tak jak píší kluci AUQ, a v CZ se hledá špatně golf s origo 132kw motorem ale poslední dobou je to tu prolezlý amerikama vesměs AWP.G3-lower píše:Vim ze je vice typu/kodu motoru s elektronikou tak me zajimalo treba ktery je ideal, nektere muzou mit "detske vady" atp. Rozumime si ne? A hlavne GIV origo se 132kw jsem potkal asi jen dve z toho jedno bylo nejaka US verze. Takze jsem zmateny, vsude 110kw verze. Koupit 132kw origo GIV a chipnout tak verim, ze mi to staci...Myslim, ze 200 kobyl ideal
Vím o jedno 1.8T 132kw+CHIP, 5dvéř, stříbrnej, najeto cca 50ti, ten chlapík to má jen na víkendy a na dovolenou ,ale nevím kolik za něj
- sabikeuk
- Řidič
- Příspěvky: 112
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
Ked ti nejde o motor ale o komplet auto GIV s motorom tak najlepsie je zohnat 1.8 I4 20v Turbo 132kW (AUQ/AWP), ale tych je malo alebo 1.8 I4 20v Turbo 110kW (AGU/ARZ/ARX/AUM) a potom si to mozes upravit ako si to pisal.G3-lower píše:Ja ale nechcu osazovat pripadne jiny motor, chtel jsem spis nejaky ozkouseny tip na zvyseni vykonu, jak se pise viz vyse...AGU intercooler a chip od mistru z polska...bear píše: vždyť ty motory jsou "stejný" je jedno jestli tam dáš S3 154kw bo TT 164KW (obrácené sací svody 2x cooler - po visuální stránce) bo octavia 132kw. stejně pokud budeš měnit TYP motoru tak ti to nikdo nezapíše do TP
Koukni na peppu měl tam 1.820V a co tam má teď posera
Prestuduj si dieselpower.cz, najdes tam viac info otom.
- sabikeuk
- Řidič
- Příspěvky: 112
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
Max 195-200.Sicco píše:mi zatím těch 180 koníků vyhovuje,na chip penízky nejsou ani nevim o kolik by se to reálně jen samotnym chipem dalo zvednout.
- G3-lower
- VWexpert
- Příspěvky: 3599
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
Tech 132kw verzi je fakt malo, otevru avizo, annonci, sbazar...a prd...proste ani jedno. Vse 110kw. Ted mam, ale jasno...132kw zaklad, chip a intercooler a brzdy. Nezbyva nez setrit...Az se kluci potkame nekde na sraze tak se ke me hlaste s GTIckama a pokecame a rad se necham svezt
- sabikeuk
- Řidič
- Příspěvky: 112
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
Moze byt aj 110kw...pozri graf ako je odladeni po "mensich" upravachG3-lower píše:Tech 132kw verzi je fakt malo, otevru avizo, annonci, sbazar...a prd...proste ani jedno. Vse 110kw. Ted mam, ale jasno...132kw zaklad, chip a intercooler a brzdy. Nezbyva nez setrit...Az se kluci potkame nekde na sraze tak se ke me hlaste s GTIckama a pokecame a rad se necham svezt
http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... 8turbo.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Precitaj si tento odkaz, su tam aj grafy aj rozne varianty 1.8T...: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
- hawry
- Jezdec
- Příspěvky: 230
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlinský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
a kdyz si zvolis verzu k 25 vyroci, tak mas ve predu dokonce 312 brzdy, to uz celkem i brzdi a 18palce v papirech plus par detailu
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
no ja myslim,že 312 vepředu mají všechny 132kw verze,ale sehnat jubi je pomalu nadlidský výkon
- bartic
- Jezdec
- Příspěvky: 254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
To bych ani neřek,že to je nadlidský výkon,akorát za Jubinu si každý nechá dobře zaplatitSicco píše:no ja myslim,že 312 vepředu mají všechny 132kw verze,ale sehnat jubi je pomalu nadlidský výkon
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
bohužel je to tak... tam se platí za exkluzivitu.....
je mi jasný že jubina je jubina.. ale abych připlatil 100.tis za pár spoilerů a trochu jinej interiér
obvzlášť když de facto všechny věci co dělají z jubi jubi se dají koupit...(viz moje auto)
je mi jasný že jubina je jubina.. ale abych připlatil 100.tis za pár spoilerů a trochu jinej interiér
obvzlášť když de facto všechny věci co dělají z jubi jubi se dají koupit...(viz moje auto)
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Michalyx
- Pilot
- Příspěvky: 753
- Registrován: 30.06.2008 21:29
- Bydliště: Calexcity
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
zmestil si sa s nimi do 100 tis. ?
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
úplně v poho...
ten venek (jubi paket - 2x podspiler, prahy stříška 5 dveří) výjde v originálu nový cca 35 tis (v replice tak 7)
a vnitřek??
recara tam mít budeš (jen trošku jinak šitý a barevný)
alu dekor a jiný ptákoviny kdyby 20
ten venek (jubi paket - 2x podspiler, prahy stříška 5 dveří) výjde v originálu nový cca 35 tis (v replice tak 7)
a vnitřek??
recara tam mít budeš (jen trošku jinak šitý a barevný)
alu dekor a jiný ptákoviny kdyby 20
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO