Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
G3-lower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3599
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od G3-lower »

bear píše:
G3-lower píše: Ja ale nechcu osazovat pripadne jiny motor, chtel jsem spis nejaky ozkouseny tip na zvyseni vykonu, jak se pise viz vyse...AGU intercooler a chip od mistru z polska...
tak teď tě nechápu, ty jako chceš koupit GIV a ptáš se kterej 1.8T je lepší ? bo se ptáš kterej 1.8T je nejlepší na úpravy, bo tě nechápu prostě ?
do 6/01 se dělali vesměs 110kw lanko K03
od 6/01 se dělali 132kw elektronika K03s

motory jsou stejný až na turbo a pár pikačovin o tom je tu XX debat
Vim ze je vice typu/kodu motoru s elektronikou tak me zajimalo treba ktery je ideal, nektere muzou mit "detske vady" atp. Rozumime si ne? A hlavne GIV origo se 132kw jsem potkal asi jen dve z toho jedno bylo nejaka US verze. Takze jsem zmateny, vsude 110kw verze. Koupit 132kw origo GIV a chipnout tak verim, ze mi to staci...Myslim, ze 200 kobyl ideal :twisted:

Uživatelský avatar
hawry
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlinský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od hawry »

tak ja mam origo AUQ (morava)
Obrázek

Uživatelský avatar
martin.GTI
Závodník
Závodník
Příspěvky: 641
Registrován: 11.10.2008 12:57
Bydliště: Severní Morava(u NJ)

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od martin.GTI »

tak ja mam tež origo AUQ (morava) ..... a už sme se i viděli, mám od tebe šňůrku na krk :wink: takže si jich viděl asi víc a ani o tom nevíš :mrgreen:

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od Sicco »

mi zatím těch 180 koníků vyhovuje,na chip penízky nejsou :( ani nevim o kolik by se to reálně jen samotnym chipem dalo zvednout.

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od bear »

G3-lower píše:Vim ze je vice typu/kodu motoru s elektronikou tak me zajimalo treba ktery je ideal, nektere muzou mit "detske vady" atp. Rozumime si ne? A hlavne GIV origo se 132kw jsem potkal asi jen dve z toho jedno bylo nejaka US verze. Takze jsem zmateny, vsude 110kw verze. Koupit 132kw origo GIV a chipnout tak verim, ze mi to staci...Myslim, ze 200 kobyl ideal :twisted:
tak jak píší kluci AUQ, a v CZ se hledá špatně golf s origo 132kw motorem ale poslední dobou je to tu prolezlý amerikama vesměs AWP.
Vím o jedno 1.8T 132kw+CHIP, 5dvéř, stříbrnej, najeto cca 50ti, ten chlapík to má jen na víkendy a na dovolenou ,ale nevím kolik za něj

Uživatelský avatar
sabikeuk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 112
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od sabikeuk »

G3-lower píše:
bear píše: vždyť ty motory jsou "stejný" je jedno jestli tam dáš S3 154kw bo TT 164KW (obrácené sací svody 2x cooler - po visuální stránce) bo octavia 132kw. stejně pokud budeš měnit TYP motoru tak ti to nikdo nezapíše do TP

Koukni na peppu měl tam 1.820V a co tam má teď posera :mrgreen:
Ja ale nechcu osazovat pripadne jiny motor, chtel jsem spis nejaky ozkouseny tip na zvyseni vykonu, jak se pise viz vyse...AGU intercooler a chip od mistru z polska...
Ked ti nejde o motor ale o komplet auto GIV s motorom tak najlepsie je zohnat 1.8 I4 20v Turbo 132kW (AUQ/AWP), ale tych je malo alebo 1.8 I4 20v Turbo 110kW (AGU/ARZ/ARX/AUM) a potom si to mozes upravit ako si to pisal.

Prestuduj si dieselpower.cz, najdes tam viac info otom.

Uživatelský avatar
sabikeuk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 112
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od sabikeuk »

Sicco píše:mi zatím těch 180 koníků vyhovuje,na chip penízky nejsou :( ani nevim o kolik by se to reálně jen samotnym chipem dalo zvednout.
Max 195-200.

Uživatelský avatar
G3-lower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3599
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od G3-lower »

Tech 132kw verzi je fakt malo, otevru avizo, annonci, sbazar...a prd...proste ani jedno. Vse 110kw. Ted mam, ale jasno...132kw zaklad, chip a intercooler a brzdy. Nezbyva nez setrit...Az se kluci potkame nekde na sraze tak se ke me hlaste s GTIckama a pokecame a rad se necham svezt :wink:

Uživatelský avatar
sabikeuk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 112
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od sabikeuk »

G3-lower píše:Tech 132kw verzi je fakt malo, otevru avizo, annonci, sbazar...a prd...proste ani jedno. Vse 110kw. Ted mam, ale jasno...132kw zaklad, chip a intercooler a brzdy. Nezbyva nez setrit...Az se kluci potkame nekde na sraze tak se ke me hlaste s GTIckama a pokecame a rad se necham svezt :wink:
Moze byt aj 110kw...pozri graf ako je odladeni po "mensich" upravach :-)

http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... 8turbo.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Precitaj si tento odkaz, su tam aj grafy aj rozne varianty 1.8T...: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
hawry
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlinský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od hawry »

a kdyz si zvolis verzu k 25 vyroci, tak mas ve predu dokonce 312 brzdy, to uz celkem i brzdi a 18palce v papirech ;) plus par detailu
Obrázek

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od Sicco »

no ja myslim,že 312 vepředu mají všechny 132kw verze,ale sehnat jubi je pomalu nadlidský výkon :?

Uživatelský avatar
bartic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od bartic »

Sicco píše:no ja myslim,že 312 vepředu mají všechny 132kw verze,ale sehnat jubi je pomalu nadlidský výkon :?
To bych ani neřek,že to je nadlidský výkon,akorát za Jubinu si každý nechá dobře zaplatit

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od vtuni »

bohužel je to tak... tam se platí za exkluzivitu.....
je mi jasný že jubina je jubina.. ale abych připlatil 100.tis za pár spoilerů a trochu jinej interiér :?
obvzlášť když de facto všechny věci co dělají z jubi jubi se dají koupit...(viz moje auto)
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
Michalyx
Pilot
Pilot
Příspěvky: 753
Registrován: 30.06.2008 21:29
Bydliště: Calexcity

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od Michalyx »

zmestil si sa s nimi do 100 tis. ? :D

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od vtuni »

úplně v poho... :wink:
ten venek (jubi paket - 2x podspiler, prahy stříška 5 dveří) výjde v originálu nový cca 35 tis (v replice tak 7)
a vnitřek??
recara tam mít budeš (jen trošku jinak šitý a barevný)
alu dekor a jiný ptákoviny kdyby 20
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“