Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
G3-lower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3599
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od G3-lower »

vtuni píše:úplně v poho... :wink:
ten venek (jubi paket - 2x podspiler, prahy stříška 5 dveří) výjde v originálu nový cca 35 tis (v replice tak 7)
a vnitřek??
recara tam mít budeš (jen trošku jinak šitý a barevný)
alu dekor a jiný ptákoviny kdyby 20
A 312mm brzdy? Kdyz bych honil vykon tak budu honit i neco co to ubrzdi...kazdopadne JUBI by se mi libila :D

Uživatelský avatar
sabikeuk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 112
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od sabikeuk »

G3-lower píše:
vtuni píše:úplně v poho... :wink:
ten venek (jubi paket - 2x podspiler, prahy stříška 5 dveří) výjde v originálu nový cca 35 tis (v replice tak 7)
a vnitřek??
recara tam mít budeš (jen trošku jinak šitý a barevný)
alu dekor a jiný ptákoviny kdyby 20
A 312mm brzdy? Kdyz bych honil vykon tak budu honit i neco co to ubrzdi...kazdopadne JUBI by se mi libila :D
Bud zozenies Golf IV 180k s 312mm kotucmi alebo si zozenies komplet predne brzdy s Octavie RSI... 8)

Uživatelský avatar
hawry
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlinský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od hawry »

no pokud vim, tak jen na jubi se davali 312 :)
Obrázek

Uživatelský avatar
sabikeuk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 112
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od sabikeuk »

hawry píše:no pokud vim, tak jen na jubi se davali 312 :)
Ved vravim ze bud zozenie 180k verziu s 312mm (to jest 25th edition) alebo prerobi brzdy a zozenie napr. z RS-sky 8)

Uživatelský avatar
hawry
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlinský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od hawry »

jo,ja to pochopil 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od vtuni »

brzdy mám taky... předek 312x25 zadek 256x22 :wink:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
hawry
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlinský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od hawry »

a jak udelas z 5dv 3dvirko? :))

edit.: jezis, to uz sme tady hodne OT.... promazte to
Obrázek

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od vtuni »

a v čem je to lepší..???

(jak budu mít náladu tak to promažu)
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od Sicco »

3dveř ma mnohem pevnější karoserii než 5 dveř :)

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od vtuni »

nehodlám s tím praštit o strom takže je mi to celkem jedno :lol: :lol: :lol:
a závody do vrchu nebo rallye s tím taky nejezdím...a v běžným provozu to nepoznáš...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
martin.GTI
Závodník
Závodník
Příspěvky: 641
Registrován: 11.10.2008 12:57
Bydliště: Severní Morava(u NJ)

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od martin.GTI »

hawry píše:no pokud vim, tak jen na jubi se davali 312 :)
tak to se pleteš :wink: :mrgreen:

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od bear »

312 maj všechny 180k ver. krom te mé :D ale upgreade stačí koupit držák třmenů a kotouč 312 :mrgreen:

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od vtuni »

njn..za 5000 kč/kus :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od DworiBak »

s motorem s el.klapkou se dá ladit líp :wink:

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Příspěvek od vtuni »

no spíš bych to formuloval jinak..že s motorem s el . klapkou to víc lidí umí....
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“