Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 85 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 06.01.2010 22:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

bear píše:
G3-lower píše:
bear píše:
G3-lower píše:
Samozrejme ze motor z S3 v GIV by byl ideal, ale nedelaji ho...a 132kw verzi motoru v GIV jsem taky moc nevidel. A nechcu osazovat auto jinym motorem.

vždyť ty motory jsou "stejný" je jedno jestli tam dáš S3 154kw bo TT 164KW (obrácené sací svody 2x cooler - po visuální stránce) bo octavia 132kw. stejně pokud budeš měnit TYP motoru tak ti to nikdo nezapíše do TP

Koukni na peppu měl tam 1.820V a co tam má teď posera :mrgreen:


Ja ale nechcu osazovat pripadne jiny motor, chtel jsem spis nejaky ozkouseny tip na zvyseni vykonu, jak se pise viz vyse...AGU intercooler a chip od mistru z polska...

tak teď tě nechápu, ty jako chceš koupit GIV a ptáš se kterej 1.8T je lepší ? bo se ptáš kterej 1.8T je nejlepší na úpravy, bo tě nechápu prostě ?
do 6/01 se dělali vesměs 110kw lanko K03
od 6/01 se dělali 132kw elektronika K03s

motory jsou stejný až na turbo a pár pikačovin o tom je tu XX debat


Vim ze je vice typu/kodu motoru s elektronikou tak me zajimalo treba ktery je ideal, nektere muzou mit "detske vady" atp. Rozumime si ne? A hlavne GIV origo se 132kw jsem potkal asi jen dve z toho jedno bylo nejaka US verze. Takze jsem zmateny, vsude 110kw verze. Koupit 132kw origo GIV a chipnout tak verim, ze mi to staci...Myslim, ze 200 kobyl ideal :twisted:

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 06.01.2010 23:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

230

Bydliště:

Zlinský kraj

tak ja mam origo AUQ (morava)

_________________
Obrázek

_________________
[AUQ]


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 07.01.2010 13:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.10.2008

Příspěvky:

641

Bydliště:

Severní Morava(u NJ)

tak ja mam tež origo AUQ (morava) ..... a už sme se i viděli, mám od tebe šňůrku na krk :wink: takže si jich viděl asi víc a ani o tom nevíš :mrgreen:

_________________
VW Golf IV 1.8T GTI, Passat CC


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 07.01.2010 13:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

mi zatím těch 180 koníků vyhovuje,na chip penízky nejsou :( ani nevim o kolik by se to reálně jen samotnym chipem dalo zvednout.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 07.01.2010 13:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4915

Bydliště:

Curitiba, Brazil

G3-lower píše:
Vim ze je vice typu/kodu motoru s elektronikou tak me zajimalo treba ktery je ideal, nektere muzou mit "detske vady" atp. Rozumime si ne? A hlavne GIV origo se 132kw jsem potkal asi jen dve z toho jedno bylo nejaka US verze. Takze jsem zmateny, vsude 110kw verze. Koupit 132kw origo GIV a chipnout tak verim, ze mi to staci...Myslim, ze 200 kobyl ideal :twisted:

tak jak píší kluci AUQ, a v CZ se hledá špatně golf s origo 132kw motorem ale poslední dobou je to tu prolezlý amerikama vesměs AWP.
Vím o jedno 1.8T 132kw+CHIP, 5dvéř, stříbrnej, najeto cca 50ti, ten chlapík to má jen na víkendy a na dovolenou ,ale nevím kolik za něj

_________________
VW GOLF IV 1.8TurboGLS AWP


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 07.01.2010 16:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

112

G3-lower píše:
bear píše:
G3-lower píše:
Samozrejme ze motor z S3 v GIV by byl ideal, ale nedelaji ho...a 132kw verzi motoru v GIV jsem taky moc nevidel. A nechcu osazovat auto jinym motorem.

vždyť ty motory jsou "stejný" je jedno jestli tam dáš S3 154kw bo TT 164KW (obrácené sací svody 2x cooler - po visuální stránce) bo octavia 132kw. stejně pokud budeš měnit TYP motoru tak ti to nikdo nezapíše do TP

Koukni na peppu měl tam 1.820V a co tam má teď posera :mrgreen:


Ja ale nechcu osazovat pripadne jiny motor, chtel jsem spis nejaky ozkouseny tip na zvyseni vykonu, jak se pise viz vyse...AGU intercooler a chip od mistru z polska...


Ked ti nejde o motor ale o komplet auto GIV s motorom tak najlepsie je zohnat 1.8 I4 20v Turbo 132kW (AUQ/AWP), ale tych je malo alebo 1.8 I4 20v Turbo 110kW (AGU/ARZ/ARX/AUM) a potom si to mozes upravit ako si to pisal.

Prestuduj si dieselpower.cz, najdes tam viac info otom.

_________________
AUDI TT Coupe 1.8 turbo QUATTRO re-map -> 262 BHP = predane :-( AUDI A4 (B6) 2002 1.9 TDI 130 AWX - bez uprav ;-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 07.01.2010 16:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

112

Sicco píše:
mi zatím těch 180 koníků vyhovuje,na chip penízky nejsou :( ani nevim o kolik by se to reálně jen samotnym chipem dalo zvednout.


Max 195-200.

_________________
AUDI TT Coupe 1.8 turbo QUATTRO re-map -> 262 BHP = predane :-( AUDI A4 (B6) 2002 1.9 TDI 130 AWX - bez uprav ;-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 07.01.2010 23:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3598

Bydliště:

Ostrava

Tech 132kw verzi je fakt malo, otevru avizo, annonci, sbazar...a prd...proste ani jedno. Vse 110kw. Ted mam, ale jasno...132kw zaklad, chip a intercooler a brzdy. Nezbyva nez setrit...Az se kluci potkame nekde na sraze tak se ke me hlaste s GTIckama a pokecame a rad se necham svezt :wink:

_________________
VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw -> chip by TDI FUN 164ps/393Nm, Audi A6 C5 3.0i Q Avant LPG Tiptronic 162kw, Audi A4 B6 cabrio 1.8T 120kw (ex: Nissan Murano 3,5 V6 197kw, Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MKII 1,8 66kw RP automat, VW Golf GTI MKIII 2,0 8V, VW Golf II 1,8 GT 66kw/90ps)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 07.01.2010 23:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

112

G3-lower píše:
Tech 132kw verzi je fakt malo, otevru avizo, annonci, sbazar...a prd...proste ani jedno. Vse 110kw. Ted mam, ale jasno...132kw zaklad, chip a intercooler a brzdy. Nezbyva nez setrit...Az se kluci potkame nekde na sraze tak se ke me hlaste s GTIckama a pokecame a rad se necham svezt :wink:


Moze byt aj 110kw...pozri graf ako je odladeni po "mensich" upravach :-)

http://www.tdifun.cz/wp-content/uploads ... 8turbo.pdf

Precitaj si tento odkaz, su tam aj grafy aj rozne varianty 1.8T...: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15

_________________
AUDI TT Coupe 1.8 turbo QUATTRO re-map -> 262 BHP = predane :-( AUDI A4 (B6) 2002 1.9 TDI 130 AWX - bez uprav ;-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 08.01.2010 00:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

230

Bydliště:

Zlinský kraj

a kdyz si zvolis verzu k 25 vyroci, tak mas ve predu dokonce 312 brzdy, to uz celkem i brzdi a 18palce v papirech ;) plus par detailu

_________________
Obrázek

_________________
[AUQ]


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 08.01.2010 10:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.10.2009

Příspěvky:

1323

no ja myslim,že 312 vepředu mají všechny 132kw verze,ale sehnat jubi je pomalu nadlidský výkon :?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 08.01.2010 11:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

254

Bydliště:

Praha

Sicco píše:
no ja myslim,že 312 vepředu mají všechny 132kw verze,ale sehnat jubi je pomalu nadlidský výkon :?


To bych ani neřek,že to je nadlidský výkon,akorát za Jubinu si každý nechá dobře zaplatit

_________________
To byly časy,když jsem měl GII GTI 16V Kr:))) Momentálně VW Golf IV GTI 1.8T AUM 110 kW zatím!! Příští projekt G II syncro 1.8 T GT28RS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 08.01.2010 16:17 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15015

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

bohužel je to tak... tam se platí za exkluzivitu.....
je mi jasný že jubina je jubina.. ale abych připlatil 100.tis za pár spoilerů a trochu jinej interiér :?
obvzlášť když de facto všechny věci co dělají z jubi jubi se dají koupit...(viz moje auto)

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 08.01.2010 18:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.06.2008

Příspěvky:

753

Bydliště:

Calexcity

zmestil si sa s nimi do 100 tis. ? :D

_________________
Golf MK4 Black magic


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 08.01.2010 18:57 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15015

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

úplně v poho... :wink:
ten venek (jubi paket - 2x podspiler, prahy stříška 5 dveří) výjde v originálu nový cca 35 tis (v replice tak 7)
a vnitřek??
recara tam mít budeš (jen trošku jinak šitý a barevný)
alu dekor a jiný ptákoviny kdyby 20

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 85 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group