Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 85 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 27.01.2010 22:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1671

Bydliště:

Mělník

vtuni píše:
no spíš bych to formuloval jinak..že s motorem s el . klapkou to víc lidí umí....



přesně tak:) ale s mech klap. už to umí i volesko nám dostal z AGU 266ps a 320nm :mrgreen:

_________________
jedna paštika, ale hlavně že je na benzín:oD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 27.01.2010 22:15 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8612

Bydliště:

Liberecký Kraj

Slyšel jsem o tom a jak málo stačí, že. 8)

_________________
VW PERFORMANCE

http://www.detailingpro.cz/ - OPT, CarPro
MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

_________________
VW MK4 Black GTI 1.8T, VW MK2 Gray GTI 1.8 8V


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 28.01.2010 11:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.11.2007

Příspěvky:

735

...asi se opakuju,psal jsem to už někde jinde a někdy jindy,ale když jsem přemýšlel o novém autě před,dnes už třemi lety,tak mi kamarád Soty řekl,že pokud budu kupovat novýho Golfa,tak jedině 1.8T a jedině s mechanickým plynem,protože se dá výborně ladit,ale už si nevzpomenu na to,z jakých dalších důvodů a proč,ten rozdíl mezi el.plynem a mech. :wink: :lol:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 29.01.2010 22:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Starsie elektricke plyny mali dlhsiu odmlku po slapnuti ako mechanika..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 29.01.2010 23:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.05.2008

Příspěvky:

183

Bydliště:

deckard píše:
...asi se opakuju,psal jsem to už někde jinde a někdy jindy,ale když jsem přemýšlel o novém autě před,dnes už třemi lety,tak mi kamarád Soty řekl,že pokud budu kupovat novýho Golfa,tak jedině 1.8T a jedině s mechanickým plynem,protože se dá výborně ladit,ale už si nevzpomenu na to,z jakých dalších důvodů a proč,ten rozdíl mezi el.plynem a mech. :wink: :lol:


Zrovna totální nesmysl....

Třeba v USA ti řekne každej,kdo dělá softwary na 1,8T apod,že el.klapka jde 100x lépe a dokonaleji doladit,než lanková klapka...a vyloženě nesnáší lanka...

Mimochodem,možná tydle teorie ti Soty říkal,ale viděl jsi jeho auto někdy v akci?
To auto nebylo absolutně sladěný,prskalo to,pokaždé to jelo úplně jinak apod...a to měl lankovej plyn... :wink:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 29.01.2010 23:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1671

Bydliště:

Mělník

LukasFCS píše:
deckard píše:
...asi se opakuju,psal jsem to už někde jinde a někdy jindy,ale když jsem přemýšlel o novém autě před,dnes už třemi lety,tak mi kamarád Soty řekl,že pokud budu kupovat novýho Golfa,tak jedině 1.8T a jedině s mechanickým plynem,protože se dá výborně ladit,ale už si nevzpomenu na to,z jakých dalších důvodů a proč,ten rozdíl mezi el.plynem a mech. :wink: :lol:


Zrovna totální nesmysl....

Třeba v USA ti řekne každej,kdo dělá softwary na 1,8T apod,že el.klapka jde 100x lépe a dokonaleji doladit,než lanková klapka...a vyloženě nesnáší lanka...

Mimochodem,možná tydle teorie ti Soty říkal,ale viděl jsi jeho auto někdy v akci?
To auto nebylo absolutně sladěný,prskalo to,pokaždé to jelo úplně jinak apod...a to měl lankovej plyn... :wink:



nejsem zastance sotyho, sice to auto asi moc nejelo, ikdyž já jsem zněj jako 18tiletej byl hodně vyplácane ale jezdilo v době kdy to tady u nás nikdo neuměl a jestli to uměl někdo z německa tak se dali spočítat na jedny ruce,

_________________
jedna paštika, ale hlavně že je na benzín:oD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 30.01.2010 15:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.01.2010

Příspěvky:

141

Tak sem to tu pročetl a docela zajímavý :) Nejde říct, kterej motor je nejlepší na úpravy, protože každej si pod těma úpravama představí něco jinýho. Pokud jde jen o chip, tak je tu jednoduchá logika:

Motory s turbem K03 (AWD, AGU, APH, ATW, ?AUM?....) po chipu cca 180koní
Motory s turbem K03s (AUQ, AWP, AWW, AWV, AWM....) po chipu 210koní (videl sem s chipem od Sportmotoru)
Motory s turbem K04 (BAM, AMK) po chipu 250koní

pokud se udělá výfuk, poladí sání, dá lepší IC.... tak se daj nahnat ještě nějaký myši navíc.

Pokud je tou úpravou myšleno jít hodně přes 300koní, pak je dobrý mít pro sladění el. klapku, lanko se dá taky naladit, ale tam je spíš problém ve starý RJ (ME3.8.2/ME5.9, 2000+ Motronic ME7.1). No a na tenhle výkon je skoro jedno jakej je kod motoru, protože by se ten motor stejně celej překopal. Výhodu by mělo AUG, AEB kvůli hlavě, která má větší sací kanálky a bude mít při extrémnim přeplňování lepší průchodnost vzduchu.

Co se týče úpravy, tak na odkazu, kterej mam v podpisu je menší návod, jak zvýšit výkon + tam sou lidi, včetně mýho bráchy a do jara i mě :-D, který maj v 1,8T přes 300koní a jeden i přes 400 ;)

btw: bratrovo AUQ
Obrázek

_________________
HotHatchShop
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...


Naposledy upravil Mustafa dne 30.01.2010 19:19, celkově upraveno 1

Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 30.01.2010 18:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

peppa píše:
vtuni píše:
no spíš bych to formuloval jinak..že s motorem s el . klapkou to víc lidí umí....



přesně tak:) ale s mech klap. už to umí i volesko nám dostal z AGU 266ps a 320nm :mrgreen:


Co tam bylo za upravy? Jaky turbo, vstriky atd? To by se mi taky libylo :roll:

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 30.01.2010 19:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.01.2010

Příspěvky:

141

peppa píše:
vtuni píše:
no spíš bych to formuloval jinak..že s motorem s el . klapkou to víc lidí umí....



přesně tak:) ale s mech klap. už to umí i volesko nám dostal z AGU 266ps a 320nm :mrgreen:


to byl ten seat s KKK K24turbem? Jak ste vyřešili nastaveni externího westegatu? Nebo ste měli interní?

_________________
HotHatchShop
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 30.01.2010 21:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1671

Bydliště:

Mělník

Mustafa píše:
peppa píše:
vtuni píše:
no spíš bych to formuloval jinak..že s motorem s el . klapkou to víc lidí umí....



přesně tak:) ale s mech klap. už to umí i volesko nám dostal z AGU 266ps a 320nm :mrgreen:


to byl ten seat s KKK K24turbem? Jak ste vyřešili nastaveni externího westegatu? Nebo ste měli interní?


jojo to je ta cordoba, jak myslíš nastavení? zatím je to nastaveno na 1bar musí se podložit pružina tom wastegatu, je tam externí,

_________________
jedna paštika, ale hlavně že je na benzín:oD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 30.01.2010 21:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1671

Bydliště:

Mělník

:mrgreen:


Přílohy:
14092009095.jpg
14092009095.jpg (327.03 KiB) Zobrazeno 564 krát

14092009096.jpg
14092009096.jpg (317.34 KiB) Zobrazeno 560 krát

14092009097.jpg
14092009097.jpg (315.37 KiB) Zobrazeno 567 krát

14092009098.jpg
14092009098.jpg (361.24 KiB) Zobrazeno 568 krát


_________________
jedna paštika, ale hlavně že je na benzín:oD
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 30.01.2010 21:06 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1671

Bydliště:

Mělník

ještě graf :mrgreen:


Přílohy:
Seat_Cordoba_14i_swap18T.pdf [39.35 KiB]
72 krát

_________________
jedna paštika, ale hlavně že je na benzín:oD
Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 30.01.2010 22:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.01.2010

Příspěvky:

141

nejsou ty kotouče nasazený obráceně? By to drážkování mělo bejt obráceně, ne? ;)

_________________
HotHatchShop
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 30.01.2010 22:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.01.2010

Příspěvky:

141

peppa píše:
jojo to je ta cordoba, jak myslíš nastavení? zatím je to nastaveno na 1bar musí se podložit pružina tom wastegatu, je tam externí,


zajímala mě právě ta pružina v tom westegatu. Taky budu montovat externí WG, tak shánim info ohledně jeho naladění. Nechce se mi podkládat pružinu, už bych radši rovnou pružinu, která by byla na odpovídající tlak.

_________________
HotHatchShop
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 31.01.2010 18:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5646

Bydliště:

Severní čechy-VW City

no pěkně je to tam namčklý,ještě to nějak doladit aby to vypadalo,hlavně aby ten motor s toho nevyskočil ven tyhle kastle byly hrozně papíroví :mrgreen: ,a bez brzdičů to asi taky dobře brzdí :mrgreen:

_________________
Sraz pro Ústečáky a okolí zde

_________________
VW Golf IV GTI+BBS LM+KO4 in progress


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 85 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group