Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 85 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 01.02.2010 10:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.11.2007

Příspěvky:

735

LukasFCS píše:
deckard píše:
...asi se opakuju,psal jsem to už někde jinde a někdy jindy,ale když jsem přemýšlel o novém autě před,dnes už třemi lety,tak mi kamarád Soty řekl,že pokud budu kupovat novýho Golfa,tak jedině 1.8T a jedině s mechanickým plynem,protože se dá výborně ladit,ale už si nevzpomenu na to,z jakých dalších důvodů a proč,ten rozdíl mezi el.plynem a mech. :wink: :lol:


Zrovna totální nesmysl....

Třeba v USA ti řekne každej,kdo dělá softwary na 1,8T apod,že el.klapka jde 100x lépe a dokonaleji doladit,než lanková klapka...a vyloženě nesnáší lanka...

Mimochodem,možná tydle teorie ti Soty říkal,ale viděl jsi jeho auto někdy v akci?
To auto nebylo absolutně sladěný,prskalo to,pokaždé to jelo úplně jinak apod...a to měl lankovej plyn... :wink:

No Soty mi to říkal v době,kdy jsem jezdil ještě trojkou s 55 kW a jak trefně poznamenal Peppa,Soty ladil tenhle motor v době,kdy tady ty věci nikdo v širším okolí moc neznal a jemu to zrovna fungovalo,jenže on měl komplet vše předělané,vyměněné(turbo,vstřiky,větší IC atd.) a to ještě prosím v "trojkovém" Golfu.Ale my se tu bavíme o standartním motoru v Golfu 4.Američani,ty zijistili že nějakej motor 1.8T existuje až tehdy,kdy se tady po silnicích a na závodech proháněli auta s tímto motorem a nebyli to zrovna Golfíci 4 generace... :roll: :wink:
Ale každýho věc a hlavně věc názoru.Každý z těchto provedení má své pro a proti,takže nic jednoznačného...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 01.02.2010 21:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

562

Bydliště:

Libervwec

http://cgi.ebay.co.uk/1-8T-AGU-K03s-R-T ... dZViewItem

_________________
Obrázek

_________________
golf III 1.9D


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 03.02.2010 11:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.01.2010

Příspěvky:

141

No nevim. Příjde mi mrhání peněz jít z K03 na K03s, protože nárust bude jen minimalní oproti už chiplýmu AGU s origo K03. Taky u toho inzerátu nepíšou, jak je potřeba upravit palivovej systém. AGU má 280cc vstřiky a motory s K03s maj 315cc vstřiky, takže při přechodu na větší turbo by to chtělo aspoň 4bar regulátor tlaku paliva, kterej by dokázal přes ty 280cc vstřiky dostat navíc 15% paliva. Ten prodejce má v nabídce ještě úravu pro K04 turbo, což by se aspon trošku i vyplatilo co se týče nárustu koní. Muselo by se sehnat turbo, svody, 1.díl výfuku z TT, S3 nebo turbo K04-001 a high flow svody.... 380cc vstřiky a 4bar regulátor tlaku paliva aby to bylo komplet, a to by snad i těch 250koní dalo, což by už mohla být sranda.

_________________
HotHatchShop
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 03.02.2010 12:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

562

Bydliště:

Libervwec

nejsem si teď uplně jistej, ale myslím, že k04-001 je o dost menší jak k04-020, spíš velikostně hodně podobná K03s, ne?
a na k04-020 je toho potřeba už vyměnit vcelku hodně a takovej nárůst proti k03s to prej není a za ty peníze a sraní to prej a nestojí.. tak nevím no.

zrovna ten Rtech má tak skvělý reference, že bych se za nima do tý anglie snad i vydal :lol: a profi čip za 6K... o tom si tady můžem nechat zdát :?

_________________
Obrázek

_________________
golf III 1.9D


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 03.02.2010 12:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.01.2010

Příspěvky:

141

jojo, K04-001 je mírně menší, než K04-02X, ale jde o to, že stejně bys musel kupovat nový turbo. A tak je podle mě blbost jít do K03s, ale rovnou bych šel do K04-001, která ti tam padne kus za kus na origo svody a origo výfuk (oproti K04-02X).
S velikostí je to vzestupně zhruba takhle:
K03
K03s
K04-001
K04-02X
K03/K06 hybrid
K04/K06 Hybrid

U posledních tří se musí výfuk a svody předělat ala TT, S3...

btw: na odkazu v podpisu mam článek o úpravě 1,8T, kterej sem dneska doplnil o navýšení na 280+ps

_________________
HotHatchShop
Výhradní distributor: APR, Volkswagen Racing, Solo Werks, CTS Turbo...
Přímý distributor: Forge Motorsport, BCS Automotive, Wavetrac, SuperPro, LOBA Motorsport, 3SDM, TAROX, Wagner Tuning, THS Performance, GFB...


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 02.02.2013 13:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.06.2009

Příspěvky:

111

Bydliště:

slovakia

ok a aké by ste riešili zvody? povedzme ak by ste išli upravovať 1.8T AGU-máme mechen.plyn,turbo a vstreky org od výroby..povedzme že dáme chip a chcel by som tam dať zvody druhé a výfuk iný-aby som odlahčil/obrzdil tie výfukové plyny-do čoho by ste išli? (čo sa týka zvuku výfuku-tak čo najtichší ,čo najbliššie k sériovke..skrátka aby to nehučalo) ,s čím máte osobné skúsenosti a stojí to za to?

_________________
VW Golf iv 1.8T "GTI" , Zetor 25 A :D :D noo a teším sa na oooo Q5 a RS5 ..raz 8)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 02.02.2013 19:19 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15018

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

podle mě měnit svody a nechat tam klasiku turbo je finanční nesmysl...ne že by to nic nepřineslo.. ale prostě si nemyslím že to má až takovej přínos aby do toho člověk investoval okolo 8000,-

jinak třeba tady máš kineticy :wink:

http://www.hothatchshop.cz/vw/golf-iv-9 ... o-361.html

to máš 6 a půl, k tomu nějaký těsněníčka, šroubky matičky... a jseš tam kde jsem říkal...

za ty peníze podle mě víc srandy udělá pořádnej FMIC místo toho invalidy před kolem :wink:

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 03.02.2013 03:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.06.2009

Příspěvky:

111

Bydliště:

slovakia

:good:

_________________
VW Golf iv 1.8T "GTI" , Zetor 25 A :D :D noo a teším sa na oooo Q5 a RS5 ..raz 8)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 05.02.2013 11:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.09.2011

Příspěvky:

63

Bydliště:

Krupka - Teplice

Hoši já mám AGU, taky jsem absolvoval honbu za výkonem :twisted: AGU má výhodu, že má vnitřek motoru robusnější než jiné typy. Včem je problém při ladění lanko plynu oproti elektrice :?:
Když šlápnete při lanko plynu na plyn až na podlahu tak se klapka otevře naplno a ted očekáváme mega nárust výkonu a tady je problém všech ladičů lanko plynu.
Když ale sešlápnete plyn na podlahu s elektrickou klapkou tak ta se neotevře hned naplno a tudíž se ten náběh dá dobře vyladit.

Já po různym laborovánim s N75 (kterých je opravdu dost, typy z TT a dokonce i nějaký racing) jsem zjistil, že to taky neni ono. Pak jsem odpojil hadičku z wastegate u N75 :lol: a najednou jako bych jel v jinym autě :D no zjistil jsem při krátkym prošlápnutí, že maximum z turba jsem schopnej dostat 1,5bar otom jak to neni pro turbo dobrý ho takhle protáčet atd. vím.
V práci mám možnost pracovat s FESTO hračkama :pleasantry: a tak začlo bádání jak regulovat plnění wastegate. No asi po 4 měsících zkoušení různých regulátoru a škrťáků jsem se dokopal k funkčnímu řešení :lol: v kabině auta mám regulátor tlaku a jsem schopnej si tim nastavit plnící tlak turba momentálně nastaven na 0,8bar a jsem spokojen :D Udělalo mi to radost protože konečně mi píská BOV :lol: a jede to lépe + kdykoliv budu chtít tak si nastavim víc. Udělal jsem si vlastně externí regulaci kterou lze koupit normálně v obchodě a ušetřil docela dost peněz. Časem to ale stejně vidim na chip :D tohle je takový řešení v sérii 8)

_________________
VW GOLF IV 1.9 TDi 81KW
VW GOLF IV 1.8turbo GTi 110KW

_________________
Mechatronik


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 05.02.2013 11:55 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15018

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

v čem je ten vnitřek robusnější..??

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 05.02.2013 12:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.09.2011

Příspěvky:

63

Bydliště:

Krupka - Teplice

Někde jsem četl na foru, že má snad silnější klikovku atd. jen o pár mm a snad dokonce tady na foru jsem to četl ale než bych to našel tak bych byl brzo starej

_________________
VW GOLF IV 1.9 TDi 81KW
VW GOLF IV 1.8turbo GTi 110KW

_________________
Mechatronik


Naposledy upravil RomanRW dne 05.02.2013 12:19, celkově upraveno 1

Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 05.02.2013 12:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.09.2011

Příspěvky:

63

Bydliště:

Krupka - Teplice

vtuni tak si to byl zrovna ty kdo to psal:
podle toho co mám ze zahraničních for.(australie, nový zeland ).tak AGU by mělo vydržet víc než ostatní 150koňovky... např. ARZ nebo AUM ..
kvůli robusnější konstukci...např klikovka 22m oproti 20mm u ostatních atd...

konkrétně tam psali že je to ten vhodnější motor pro úpravy.. málo elektroniky a robusní..

ale ted píšu jenom to co jsem vyčetl. :!: .. nikdy jsem ty motory vedle sebe rozdělaný na stole neměl...

_________________
VW GOLF IV 1.9 TDi 81KW
VW GOLF IV 1.8turbo GTi 110KW

_________________
Mechatronik


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 24.05.2013 11:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.01.2012

Příspěvky:

53

Bydliště:

Chrudim

Co kdyz na seriovim AGU,nebo treba i ciplim odlehcim setrvak?dato tomu neco?pujde to treba lepe do otacek,nebo bude mit vetsi kroutak?pojede to lepe?nikde jsem se o tomhle nic nedocetl a celkem me to zajima..ma s tim nekdo zkusenosti?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 24.05.2013 15:03 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15018

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

trocha teorie:
odlehčit ho můžeš ale v případě nějakého razantnějšího odlehčení budeš muset zvýšit volnoběžný otáčky, protože setrvačník přestane plnit svou základní funkci - udržovat svou váhou - setrvačností motor v pravidelným chodu při nízkých otáčkách..zase pokud ho neodlehčíš nějak víc..tak to nemá cenu vynaložený úsilí a peníze nepůjdou moc poznat.. :mrgreen:

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 24.05.2013 17:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.08.2012

Příspěvky:

346

RomanRW píše:
Hoši já mám AGU, taky jsem absolvoval honbu za výkonem :twisted: AGU má výhodu, že má vnitřek motoru robusnější než jiné typy. Včem je problém při ladění lanko plynu oproti elektrice :?:
Když šlápnete při lanko plynu na plyn až na podlahu tak se klapka otevře naplno a ted očekáváme mega nárust výkonu a tady je problém všech ladičů lanko plynu.
Když ale sešlápnete plyn na podlahu s elektrickou klapkou tak ta se neotevře hned naplno a tudíž se ten náběh dá dobře vyladit.

Já po různym laborovánim s N75 (kterých je opravdu dost, typy z TT a dokonce i nějaký racing) jsem zjistil, že to taky neni ono. Pak jsem odpojil hadičku z wastegate u N75 :lol: a najednou jako bych jel v jinym autě :D no zjistil jsem při krátkym prošlápnutí, že maximum z turba jsem schopnej dostat 1,5bar otom jak to neni pro turbo dobrý ho takhle protáčet atd. vím.
V práci mám možnost pracovat s FESTO hračkama :pleasantry: a tak začlo bádání jak regulovat plnění wastegate. No asi po 4 měsících zkoušení různých regulátoru a škrťáků jsem se dokopal k funkčnímu řešení :lol: v kabině auta mám regulátor tlaku a jsem schopnej si tim nastavit plnící tlak turba momentálně nastaven na 0,8bar a jsem spokojen :D Udělalo mi to radost protože konečně mi píská BOV :lol: a jede to lépe + kdykoliv budu chtít tak si nastavim víc. Udělal jsem si vlastně externí regulaci kterou lze koupit normálně v obchodě a ušetřil docela dost peněz. Časem to ale stejně vidim na chip :D tohle je takový řešení v sérii 8)

Jednoduche riesenie pre motory,ktore nemaju snimac tlaku....

_________________
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 85 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group