No Soty mi to říkal v době,kdy jsem jezdil ještě trojkou s 55 kW a jak trefně poznamenal Peppa,Soty ladil tenhle motor v době,kdy tady ty věci nikdo v širším okolí moc neznal a jemu to zrovna fungovalo,jenže on měl komplet vše předělané,vyměněné(turbo,vstřiky,větší IC atd.) a to ještě prosím v "trojkovém" Golfu.Ale my se tu bavíme o standartním motoru v Golfu 4.Američani,ty zijistili že nějakej motor 1.8T existuje až tehdy,kdy se tady po silnicích a na závodech proháněli auta s tímto motorem a nebyli to zrovna Golfíci 4 generace...LukasFCS píše:Zrovna totální nesmysl....deckard píše:...asi se opakuju,psal jsem to už někde jinde a někdy jindy,ale když jsem přemýšlel o novém autě před,dnes už třemi lety,tak mi kamarád Soty řekl,že pokud budu kupovat novýho Golfa,tak jedině 1.8T a jedině s mechanickým plynem,protože se dá výborně ladit,ale už si nevzpomenu na to,z jakých dalších důvodů a proč,ten rozdíl mezi el.plynem a mech.
Třeba v USA ti řekne každej,kdo dělá softwary na 1,8T apod,že el.klapka jde 100x lépe a dokonaleji doladit,než lanková klapka...a vyloženě nesnáší lanka...
Mimochodem,možná tydle teorie ti Soty říkal,ale viděl jsi jeho auto někdy v akci?
To auto nebylo absolutně sladěný,prskalo to,pokaždé to jelo úplně jinak apod...a to měl lankovej plyn...
Ale každýho věc a hlavně věc názoru.Každý z těchto provedení má své pro a proti,takže nic jednoznačného...