Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 85 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 25.05.2013 14:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.01.2012

Příspěvky:

53

Bydliště:

Chrudim

vtuni píše:
trocha teorie:
odlehčit ho můžeš ale v případě nějakého razantnějšího odlehčení budeš muset zvýšit volnoběžný otáčky, protože setrvačník přestane plnit svou základní funkci - udržovat svou váhou - setrvačností motor v pravidelným chodu při nízkých otáčkách..zase pokud ho neodlehčíš nějak víc..tak to nemá cenu vynaložený úsilí a peníze nepůjdou moc poznat.. :mrgreen:

Nekde jsem cetl,ze to jde odlehcit treba o 3-4 kg je to mozny?to uz by bylo znat ne? ;)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 25.05.2013 15:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.11.2011

Příspěvky:

2473

Bydliště:

Prostřední Bečva

Se radši pořádně před jízdou vy*er a máš to zadarmo :D ... 4kg mi příjde za ty prachy jako nic, radši vytáhni rezervu a uvidíš...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 25.05.2013 17:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.05.2011

Příspěvky:

626

Bydliště:

Vysočina

nedělá se odlehčení setrváku hlavně kvůli rychlejší akceleraci...jako že de rychlejš do otáček?

_________________
1.9tdi pd AUY 4x4
1.9tdi alh GIV


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 26.05.2013 11:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

562

Bydliště:

Libervwec

řešit setrvák a podobný věci je k hovnu, u turbomotoru je potřeba jen jedna věc - víc vzduchu a víc paliva

takhle jezdí moje sériový agu, s origo turbem, jen zvednutej tlak a to jsem blbě řadil.. jak to pojede s k03s se už moc těšíím :lol:


_________________
Obrázek

_________________
golf III 1.9D


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 26.05.2013 17:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.08.2012

Příspěvky:

346

Na kolko si dvihal tlak? A co na zdvihnutie tlaku hovori lambda? Stiha s palivom,nejde to na chudu smes?

_________________
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 26.05.2013 20:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.01.2012

Příspěvky:

53

Bydliště:

Chrudim

Hmm tak ja nevim jestli do toho jit,nebo ne :/


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 26.05.2013 21:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

:arrow: jim-vw
Ještě by to chtělo vidět silnici před tebou...tohle video nemá pro mně žádnou výpovědní hodnotu..
Nic ve zlým...jen, že by mně to zajímalo.. :wink:

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 26.05.2013 22:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

782

Bydliště:

Bohumín

Nemělo by to auto začít cukat? Měl by tam být fuel cat. Už jsem slyšel o pár lidech co zvedali tlak na 1.8T a stoplo se to celé,protože jednotka neuměla přidat palivo. Jak to tedy je?

_________________
VW golf II 1.8 20V Turbo


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 27.05.2013 16:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.01.2012

Příspěvky:

53

Bydliště:

Chrudim

fakieVW píše:
Nemělo by to auto začít cukat? Měl by tam být fuel cat. Už jsem slyšel o pár lidech co zvedali tlak na 1.8T a stoplo se to celé,protože jednotka neuměla přidat palivo. Jak to tedy je?

Take jsem to slysel.jednotka si s tim neporadi.v nejlepsim pripade by to jen hodne cukalo.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy
PříspěvekNapsal: 27.05.2013 18:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.08.2012

Příspěvky:

346

Asi zalezi kolko bude zvladat lambda. Motor APU ma +-25%. Ale aj vetsi vstriky. 1bar by to mohlo zvladnut,ale to uz ma zhodi cidlo tlaku.

_________________
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 85 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group