Stránka 6 z 6

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Napsal: 25.05.2013 14:59
od LukasMk4
vtuni píše:trocha teorie:
odlehčit ho můžeš ale v případě nějakého razantnějšího odlehčení budeš muset zvýšit volnoběžný otáčky, protože setrvačník přestane plnit svou základní funkci - udržovat svou váhou - setrvačností motor v pravidelným chodu při nízkých otáčkách..zase pokud ho neodlehčíš nějak víc..tak to nemá cenu vynaložený úsilí a peníze nepůjdou moc poznat.. :mrgreen:
Nekde jsem cetl,ze to jde odlehcit treba o 3-4 kg je to mozny?to uz by bylo znat ne? ;)

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Napsal: 25.05.2013 15:21
od marfy8
Se radši pořádně před jízdou vy*er a máš to zadarmo :D ... 4kg mi příjde za ty prachy jako nic, radši vytáhni rezervu a uvidíš...

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Napsal: 25.05.2013 17:36
od sahara
nedělá se odlehčení setrváku hlavně kvůli rychlejší akceleraci...jako že de rychlejš do otáček?

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Napsal: 26.05.2013 11:30
od jim-vw
řešit setrvák a podobný věci je k hovnu, u turbomotoru je potřeba jen jedna věc - víc vzduchu a víc paliva

takhle jezdí moje sériový agu, s origo turbem, jen zvednutej tlak a to jsem blbě řadil.. jak to pojede s k03s se už moc těšíím :lol:


Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Napsal: 26.05.2013 17:05
od alfik666
Na kolko si dvihal tlak? A co na zdvihnutie tlaku hovori lambda? Stiha s palivom,nejde to na chudu smes?

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Napsal: 26.05.2013 20:33
od LukasMk4
Hmm tak ja nevim jestli do toho jit,nebo ne :/

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Napsal: 26.05.2013 21:23
od jurod
:arrow: jim-vw
Ještě by to chtělo vidět silnici před tebou...tohle video nemá pro mně žádnou výpovědní hodnotu..
Nic ve zlým...jen, že by mně to zajímalo.. :wink:

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Napsal: 26.05.2013 22:50
od fakieVW
Nemělo by to auto začít cukat? Měl by tam být fuel cat. Už jsem slyšel o pár lidech co zvedali tlak na 1.8T a stoplo se to celé,protože jednotka neuměla přidat palivo. Jak to tedy je?

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Napsal: 27.05.2013 16:08
od LukasMk4
fakieVW píše:Nemělo by to auto začít cukat? Měl by tam být fuel cat. Už jsem slyšel o pár lidech co zvedali tlak na 1.8T a stoplo se to celé,protože jednotka neuměla přidat palivo. Jak to tedy je?
Take jsem to slysel.jednotka si s tim neporadi.v nejlepsim pripade by to jen hodne cukalo.

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Napsal: 27.05.2013 18:33
od alfik666
Asi zalezi kolko bude zvladat lambda. Motor APU ma +-25%. Ale aj vetsi vstriky. 1bar by to mohlo zvladnut,ale to uz ma zhodi cidlo tlaku.

Re: Nejvhodnější typ motoru 1.8T na úpravy

Napsal: 15.01.2020 17:22
od snuff
Co sa tyka temy, akykolvek 1.8T je vhodny na upravy. Ale na big turbo su najvhodnejsie 154 a 165kw verzie, pretoze maju nizsi kompresny pomer.

Inak zvysenie tlaku, bez odpovedajucich zmien v mape nema ziadny vyznam, pretoze RJ stiahne casovanie a je tam dojem vyssieho vykonu ale vysledok nie je uplne dobry. Casovanie je velmi podstatne a 110/120kw verzie ho maju prilis pomale.


Fanusikom 1.8T zdar ;)