GIV 2.3 V5 Highline - Mám do toho jít ?
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- AmigoDC
- Závodník
- Příspěvky: 568
- Registrován: 05.09.2008 07:33
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
GIV 2.3 V5 Highline - Mám do toho jít ?
Zdravim, vím, že tu už jeden podobný topic je, ale raději se zeptám konkrétně na tohle auto, zajímal by mě váš názor.
Inzerát:
Rok výroby 1999, 208 000 km, 110kW, černá metal, klimatronic, el. zrcátka, 4x el. ovládaná okna, výškově stavitelný volant i přední sedadla, zadní dělená sedadla, 8x repro, centrální zamykání na dálkové ovládání, manuální převodovka, posilovač řízení, ABS, alu kola 18" s pneu 225/40. Přední čirá optika "angel eyes", zadní čirá optika, zatmavená okna, modré podsvícení vozidla na dálkové ovládání. K vozidlu dále 4x originál alu VW 15" s pneu Dunlop 205/60 a originál přední a zadní světla. -rodinné důvody.
Cena: 89 000
Zajímalo by mě:
a) nemá moc najeto ? Jsou tyhle motory držáci ?
b) spotřeba, kolik to cca žere ?
c) dostupnost a cena náhradních dílů ?
d) co se často na těhle motorech sere ?
e) neni cena až moc podezřelá ?
Inzerát:
Rok výroby 1999, 208 000 km, 110kW, černá metal, klimatronic, el. zrcátka, 4x el. ovládaná okna, výškově stavitelný volant i přední sedadla, zadní dělená sedadla, 8x repro, centrální zamykání na dálkové ovládání, manuální převodovka, posilovač řízení, ABS, alu kola 18" s pneu 225/40. Přední čirá optika "angel eyes", zadní čirá optika, zatmavená okna, modré podsvícení vozidla na dálkové ovládání. K vozidlu dále 4x originál alu VW 15" s pneu Dunlop 205/60 a originál přední a zadní světla. -rodinné důvody.
Cena: 89 000
Zajímalo by mě:
a) nemá moc najeto ? Jsou tyhle motory držáci ?
b) spotřeba, kolik to cca žere ?
c) dostupnost a cena náhradních dílů ?
d) co se často na těhle motorech sere ?
e) neni cena až moc podezřelá ?
MK4 1.9 TDI 85kW Generation
exMK3 1.9 TDI 81kW AFN
exMK3 2.8 VR6 128kW
exMK3 1.9 TDI 81kW AFN
exMK3 2.8 VR6 128kW
- standokan
- Moderátor
- Příspěvky: 3077
- Registrován: 17.04.2008 11:59
- Bydliště: Uplnej sever
Re: GIV 2.3 V5 Highline - Mám do toho jít ?
nemá moc najeto trochu se serou cívky počítel spotřeba kolem 10 má rozvodovej řetěz a není moc oblíben proto jeho cena je tam kde
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw
- MatusVWGolf5
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 09.10.2008 10:30
- Bydliště: Kosice - Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: GIV 2.3 V5 Highline - Mám do toho jít ?
no necudujem sa ze "rodinne dovody" tych 10 rataj tak velmi dobru priemernu spotrebu ... moj kamos taky tiez predal (ale za podstatne viac) len pre spotrebu ... ale vozitko je to goood ... ale trebalo by ho este spustit trochu dole (3-5 cm) lebo 18-ky robia svoje (su v TP ?)...
ale pekna farba, mozno by foto interieru povedalo viac ...
ale pekna farba, mozno by foto interieru povedalo viac ...
- AmigoDC
- Závodník
- Příspěvky: 568
- Registrován: 05.09.2008 07:33
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: GIV 2.3 V5 Highline - Mám do toho jít ?
Cívky jediná závadová věc na tomhle motoru ? A proč myslíš, že neni moc oblíbená tahle motorizace ?
Dole bych ho časem samozřejmě spustil, to už bych si poladil podle sebe.
Jsem zvyklej na spotřebu VR6, která se pohybovala mezi 12-18l, takže mě těch 10 snad nevytrhne
Dole bych ho časem samozřejmě spustil, to už bych si poladil podle sebe.
Jsem zvyklej na spotřebu VR6, která se pohybovala mezi 12-18l, takže mě těch 10 snad nevytrhne
MK4 1.9 TDI 85kW Generation
exMK3 1.9 TDI 81kW AFN
exMK3 2.8 VR6 128kW
exMK3 1.9 TDI 81kW AFN
exMK3 2.8 VR6 128kW
- danopanci
- Jezdec
- Příspěvky: 336
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovensko
Re: GIV 2.3 V5 Highline - Mám do toho jít ?
Ja G4 V5 110 KW vlastním 3 týždne a stihol som najazdiť 4300 km. Čo ma asi najviac prekvapilo - bola spotreba - dlhodobú mám presne 8.8l. Keď šoféruje manželka tak sa spotreba pohybuje okolo 7 - 7.2 l. Priznám sa že ho vôbec nešetrím a jazdím rovnakým štýlom ako na Bore ARL (dialnica 150 - 190). To čo zožerie naviac na dialnici - ušetríš v kolóne ktorá sa pohybuje cca. 80 km/h.
Pred týmto motorom ma vystíhali ľudia čo ten motor nevideli a že spotreba okolo 12 a vyššie ... Vymenil som olej, sviečky, filtre - hlavne vzduchový K&N s úpravou filterboxu aby sa 5 valcom lepšie dýchalo a očividne to prospelo na pružnosti motora - a môžem to porovnať s klasickým filtrom
Vôbec sa toho motora neboj - zohrej ho a pri voľnobehu, alebo pri zvyšovaní otáčok nesmie v motore nič cinkať - keď cinká tak je počuť rozvodovú reťaž (komplet rozvod sa mení od strany spojky - čiže musí sa demontovať spojka a prevodovka - to ma čaká)
K závadám - výdrž spojky je samozrejme nižšia ako u diesla ...... šak vieme prečo - ale je o niečo lacnejšia ......
Pred týmto motorom ma vystíhali ľudia čo ten motor nevideli a že spotreba okolo 12 a vyššie ... Vymenil som olej, sviečky, filtre - hlavne vzduchový K&N s úpravou filterboxu aby sa 5 valcom lepšie dýchalo a očividne to prospelo na pružnosti motora - a môžem to porovnať s klasickým filtrom
Vôbec sa toho motora neboj - zohrej ho a pri voľnobehu, alebo pri zvyšovaní otáčok nesmie v motore nič cinkať - keď cinká tak je počuť rozvodovú reťaž (komplet rozvod sa mení od strany spojky - čiže musí sa demontovať spojka a prevodovka - to ma čaká)
K závadám - výdrž spojky je samozrejme nižšia ako u diesla ...... šak vieme prečo - ale je o niečo lacnejšia ......
- AmigoDC
- Závodník
- Příspěvky: 568
- Registrován: 05.09.2008 07:33
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: GIV 2.3 V5 Highline - Mám do toho jít ?
Děkuji mnohokrát, lepší informace jsem ani nemohl slyšet Jdu do něj...danopanci píše:Ja G4 V5 110 KW vlastním 3 týždne a stihol som najazdiť 4300 km. Čo ma asi najviac prekvapilo - bola spotreba - dlhodobú mám presne 8.8l. Keď šoféruje manželka tak sa spotreba pohybuje okolo 7 - 7.2 l. Priznám sa že ho vôbec nešetrím a jazdím rovnakým štýlom ako na Bore ARL (dialnica 150 - 190). To čo zožerie naviac na dialnici - ušetríš v kolóne ktorá sa pohybuje cca. 80 km/h.
Pred týmto motorom ma vystíhali ľudia čo ten motor nevideli a že spotreba okolo 12 a vyššie ... Vymenil som olej, sviečky, filtre - hlavne vzduchový K&N s úpravou filterboxu aby sa 5 valcom lepšie dýchalo a očividne to prospelo na pružnosti motora - a môžem to porovnať s klasickým filtrom
Vôbec sa toho motora neboj - zohrej ho a pri voľnobehu, alebo pri zvyšovaní otáčok nesmie v motore nič cinkať - keď cinká tak je počuť rozvodovú reťaž (komplet rozvod sa mení od strany spojky - čiže musí sa demontovať spojka a prevodovka - to ma čaká)
K závadám - výdrž spojky je samozrejme nižšia ako u diesla ...... šak vieme prečo - ale je o niečo lacnejšia ......
MK4 1.9 TDI 85kW Generation
exMK3 1.9 TDI 81kW AFN
exMK3 2.8 VR6 128kW
exMK3 1.9 TDI 81kW AFN
exMK3 2.8 VR6 128kW
-
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 18.10.2008 00:26
- Bydliště: prostejov
- Kontaktovat uživatele:
Re: GIV 2.3 V5 Highline - Mám do toho jít ?
aby te nezklamal ten vykon žadna hitparada ten zatah ale na fotce to nevypada spatne
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 07.10.2009 12:31
Re: GIV 2.3 V5 Highline - Mám do toho jít ?
vypadá dobře a za tu cenu:'! paráda...no já bych řekl že tenhle motor není tolik oblíbeným protože má tak vysoký obsah
-
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 18.10.2008 00:26
- Bydliště: prostejov
- Kontaktovat uživatele:
Re: GIV 2.3 V5 Highline - Mám do toho jít ?
na obsah se nedivej kdyz chces litat 1.6 nestaci ale ta cena je fakt az moc dobra na to jak to vypada
- AmigoDC
- Závodník
- Příspěvky: 568
- Registrován: 05.09.2008 07:33
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: GIV 2.3 V5 Highline - Mám do toho jít ?
Dost fest promáčklej práh, v zadním nárazníku díra jak po tenisovym míčku, jeden bok hnutej dozadu o celý 2cm ! (takový byl rozdíl mezi prahem a kolem, když jsme porovnali obě strany !! ), na každym dílu karoserie nějaká kosmetická vada a to ne zrovna malýho charakteru, když to kvete jako na jaře... Nemluvě o interieru, kterej vypadá jako po velkym třesku... Tohle mě čekalo, když jsem dneska dojel 120km do pražskýho bazaru Auto Globus (varuji), tak kdo by náhodou chtěl, zvažte cestu... Auto je po hodně velký bouračce a je to neskutečně prasácky udělaný, dal bych za něj max 40t, ani tuhle cenu snad nemá... Hlavně, že to bylo všude nafocený a popsaný tak, aby nebylo nic z toho poznat... A bazar si ještě dovolí napsat do stavu vozidla slovo "perfektní". Děs ...
MK4 1.9 TDI 85kW Generation
exMK3 1.9 TDI 81kW AFN
exMK3 2.8 VR6 128kW
exMK3 1.9 TDI 81kW AFN
exMK3 2.8 VR6 128kW
-
- Řidič
- Příspěvky: 63
- Registrován: 18.10.2008 00:26
- Bydliště: prostejov
- Kontaktovat uživatele:
Re: GIV 2.3 V5 Highline - Mám do toho jít ?
no jo no fotka je vzdycky pekna tak si se projel trosku bude jinej ....
- AmigoDC
- Závodník
- Příspěvky: 568
- Registrován: 05.09.2008 07:33
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: GIV 2.3 V5 Highline - Mám do toho jít ?
Však jo, když chceš auto, musíš chvíli shánět Ale tohle byl fakt krumpl.raduz v6 píše:no jo no fotka je vzdycky pekna tak si se projel trosku bude jinej ....
MK4 1.9 TDI 85kW Generation
exMK3 1.9 TDI 81kW AFN
exMK3 2.8 VR6 128kW
exMK3 1.9 TDI 81kW AFN
exMK3 2.8 VR6 128kW
- g*o*l*f*
- Jezdec
- Příspěvky: 291
- Registrován: 19.02.2008 13:50
- Bydliště: skoro Brno :-)
Re: GIV 2.3 V5 Highline - Mám do toho jít ?
ovšem nechápu, co z toho ten bazar má, tohle na pohled(na místě) zjistí snad každý a hned odmítne. Jen si tak udělá špátné jméno. Ovšem cena byla hoooodně divná . A fotku dají, jak kdyby to byla funglovka...ko*oti
- standokan
- Moderátor
- Příspěvky: 3077
- Registrován: 17.04.2008 11:59
- Bydliště: Uplnej sever
Re: GIV 2.3 V5 Highline - Mám do toho jít ?
bodej na české bazary dojet do němec
w8 4.0 2004 variant čiping na 224kw
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: GIV 2.3 V5 Highline - Mám do toho jít ?
Taky si říkám, proč jedeš do Práglu, když do Němec to máš za barákem a tam seženeš libový kousky, není tomu tak pokaždý, ale většinou jo.