Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: test - PLNÍCÍ TLAK, Benzin 1.8T 110kW AUM, MR 2002
PříspěvekNapsal: 07.02.2010 15:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.05.2009

Příspěvky:

18

Zdary,
Seznamuji se s diagnostikou VAG 1552, zadal jsem funkci 08 (načtení bloku nam.hodnot)
potom zobraz.skupinu 115. Jedná se o regulaci plnícího tlaku.

:roll: Naměřil jsem tyto hodnoty plnícího tlaku:[/quote]
A) Na volnoběžné otáčky, vozidlo stojí
Okamžitá hodnota: 950mB, Požadovaná hodnota: 960mB

B) Vozidlo při jízdě, ustálené rychlosti, otáčky kolem 3000 ot/min
"Okamžitá hodnota OH: 950-1000mB, Požadovaná hodnota PH: cca 1000-1100mB"
(zajímavé je, že při rychlé akceleraci se OH a PH zvyšovala a občas byla i shodná,
ale jakmile jsem ubral plyn a nasadil ustálené otáčky klesla hodnota tlaku viz výše označeno uvozovkami "")

Při razantní akceleraci jsem VAGem více jak 1480 mB nenaměřil
V příručce jsem se dočetl, že doporučená hodnota je 990-2200 mBaru.


Jak by jste vyhodnotili tyto naměřené hodnoty? Kolik to tlačí Vám?
Jaký je rozdíl mezi OH a PH?


děkuji
Příloha:
vag1552.jpg


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: test - PLNÍCÍ TLAK, Benzin 1.8T 110kW AUM, MR 2002
PříspěvekNapsal: 07.02.2010 19:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

112

liborch píše:
Zdary,
Seznamuji se s diagnostikou VAG 1552, zadal jsem funkci 08 (načtení bloku nam.hodnot)
potom zobraz.skupinu 115. Jedná se o regulaci plnícího tlaku.

:roll: Naměřil jsem tyto hodnoty plnícího tlaku:

A) Na volnoběžné otáčky, vozidlo stojí
Okamžitá hodnota: 950mB, Požadovaná hodnota: 960mB

B) Vozidlo při jízdě, ustálené rychlosti, otáčky kolem 3000 ot/min
"Okamžitá hodnota OH: 950-1000mB, Požadovaná hodnota PH: cca 1000-1100mB"
(zajímavé je, že při rychlé akceleraci se OH a PH zvyšovala a občas byla i shodná,
ale jakmile jsem ubral plyn a nasadil ustálené otáčky klesla hodnota tlaku viz výše označeno uvozovkami "")

Při razantní akceleraci jsem VAGem více jak 1480 mB nenaměřil
V příručce jsem se dočetl, že doporučená hodnota je 990-2200 mBaru.


Jak by jste vyhodnotili tyto naměřené hodnoty? Kolik to tlačí Vám?
Jaký je rozdíl mezi OH a PH?


děkuji
Příloha:
vag1552.jpg
[/quote]

Mas ztej skrinky aj nejaky datovy vystup v podobe suboru alebo ti to ukazuje iba cisla?

Sprav to este raz a to takto - zmeraj skupinu 115 - daj 3.prevod.stupen, noha na plyn na doraz od 2000 otacok do maxima.

Rozdiel medzi OH a PH by nemal byt vacsi ako 100mBar. Sprav to a daj hodnoty.....

_________________
AUDI TT Coupe 1.8 turbo QUATTRO re-map -> 262 BHP = predane :-( AUDI A4 (B6) 2002 1.9 TDI 130 AWX - bez uprav ;-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: test - PLNÍCÍ TLAK, Benzin 1.8T 110kW AUM, MR 2002
PříspěvekNapsal: 10.02.2010 13:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

To by me taky dost zajimalo. Chtel bych porovnat presnost budiku na tlak turba s Vagem. Ale vag ukazuje uplne jiny hodnoty. Pri max zatezi mam na budiku cca 0.8-1b, coz VAG ukazuje na volnobeh :roll: Vubec se v tom neorientuju :oops:

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: test - PLNÍCÍ TLAK, Benzin 1.8T 110kW AUM, MR 2002
PříspěvekNapsal: 10.02.2010 20:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5646

Bydliště:

Severní čechy-VW City

musíš taky připočítat atmosferickej tlak což je 1b

_________________
Sraz pro Ústečáky a okolí zde

_________________
VW Golf IV GTI+BBS LM+KO4 in progress


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: test - PLNÍCÍ TLAK, Benzin 1.8T 110kW AUM, MR 2002
PříspěvekNapsal: 10.02.2010 21:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.05.2009

Příspěvky:

18

Zkusím to ještě jednou, ale počkám až bude suchá silnice. Taky jsem se dočetl v příručce tento postup.
Zařadit trojku. Ve 2000 ot/min sešlápnout plný knedlík. Ve 3000 ot/min má turbo tlačit 1500-1600 mB.
Příloha:
ATT52916.jpg


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: test - PLNÍCÍ TLAK, Benzin 1.8T 110kW AUM, MR 2002
PříspěvekNapsal: 10.02.2010 23:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

112

liborch píše:
Zkusím to ještě jednou, ale počkám až bude suchá silnice. Taky jsem se dočetl v příručce tento postup.
Zařadit trojku. Ve 2000 ot/min sešlápnout plný knedlík. Ve 3000 ot/min má turbo tlačit 1500-1600 mB.
Příloha:
ATT52916.jpg


Vsetky hodnoty cez Vag musis opocitat o 1000mBar co je priblizna hodnota atmosferickeho tlaku, takze by si mal tlacit pri 3000 ot/min na budiku 0.5-0.6 bar a na VAG-u 1500-1600mbar.

Ved uvidis kolko budes tlacit ...

_________________
AUDI TT Coupe 1.8 turbo QUATTRO re-map -> 262 BHP = predane :-( AUDI A4 (B6) 2002 1.9 TDI 130 AWX - bez uprav ;-)


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: test - PLNÍCÍ TLAK, Benzin 1.8T 110kW AUM, MR 2002
PříspěvekNapsal: 11.02.2010 09:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

sabikeuk píše:
liborch píše:
Zkusím to ještě jednou, ale počkám až bude suchá silnice. Taky jsem se dočetl v příručce tento postup.
Zařadit trojku. Ve 2000 ot/min sešlápnout plný knedlík. Ve 3000 ot/min má turbo tlačit 1500-1600 mB.
Příloha:
ATT52916.jpg


Vsetky hodnoty cez Vag musis opocitat o 1000mBar co je priblizna hodnota atmosferickeho tlaku, takze by si mal tlacit pri 3000 ot/min na budiku 0.5-0.6 bar a na VAG-u 1500-1600mbar.

Ved uvidis kolko budes tlacit ...


DworiBak píše:
musíš taky připočítat atmosferickej tlak což je 1b


Ok, dik, taky me to mohlo napadnout :D

Da se hejbat s hodnotou pozadovaneho tlaku? Ja mam pomoci MBC zvysenej tlak a nekdy to zacne skubat (nejspis jednotka zasahne, pri prekroceni max. hodnoty tlaku turba). Nevite nekdo kde je cidlo na tlak turba, kdyz neni v IC? Udajne by melo bejt ve ventilu N75, ale udelalo to i kdyz tam nebyl..

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group